Ik heb het zelf niet,maar mijn vriend heeft wel de kenmerken, maar nooit laten testen. Ik denk dat hij zeker wel iets heeft maar zelf wil hij er niks van weten. Maar dat piekeren heb ik ook enorm! Morgen is mijn laatste dag met de nuvaring en ook ik zit al elke dag te denken "wat nou als het heel lang duurt"... Ik ben nl heel onregelmatig ongesteld. @rozemarijke: is het echt zo dat het met visolie de kans verkleind? Heb je dat ergens gelezen of gehoord? Is bv puur mama van vsm dan niet genoeg? X
Ik ben gisteren begonnen met provera. En dan hoop ik over een dag of 8 met clomid te kunnen beginnen. En dan is het wachten op een eisprong.. Spannend! Ga jij nog een keer testen dit weekend of wacht je wat langer?
Oeh spannend, ben niet zo thuis in alle medicatie namen... Maar heel veel succes meid!!! Ik heb deze week 4 testen versleten, ik wacht even hoor.. Heb nog steeds het gevoel ongesteld zonder bloed te zijn.... Vannacht bijna hele nacht wakker gelegen.... Ik ben gelukkig weer wat rustiger in mijn hoofd (hopelijk hou ik het vol)... De ene kant denk ik... JAAAH ik ben gewoon zwanger, andere kant hou ik rekening met een late menstruatie... Alhoewel ik de buikpijn die ik nu al vanaf maandag heb wel erg raar vind... Laat me helemaal verrassen.
Hier een ADD´er die zwanger is van haar tweede. Toen ik van mijn eerste zwanger werd zat ik nog aan de concerta maar zodra ik het wist ben ik direct gestopt. Tijdens en na mijn zwangerschap ben ik intensief begeleid door mijn behandelaar en het ziekenhuis en ook na de bevalling heb ik extra ondersteuning gehad. Uiteindelijk was het allemaal waarschijnlijk overbodig want alles is gewoon goed gegaan. Veel dingen zijn wel uitzoek werk geweest: wel/niet medicatie, wel/niet bv wel/niet hulp etc. Wist je dat je door bepaalde hormonen in de zwangerschap juist tijdelijk een betere concentratie kan krijgen? Ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger zijn.
We lopen echt tegelijk ik gisteren ook ongesteld geworden... Susanne dus keurige cyclus zo na de pil... Weer 27 dagen...
Zit hier te wachten voor mijn eisprong, vanaf woensdag om de dag naar het ziekenhuis voor follikel metingen. En dan hopen dat ik ook echt een eisprong krijg. Anders volgende ronde hogere dosis clomid. En bij jou?
Spannend dus! Hier zit ik op het wachtbnkje sinds dit weekend...bleeeegh Ik hoop dat deze 3e ronde scheepsrecht is!
Ik zit op 't wachtbankje.... Had een hele dikke pukkel vermoed dat ik volgende week ongesteld ga worden....
Ondertussen ongesteld geworden, en die is nu weer afgelopen... We verheugen ons op de komende weken Hoe is het hier meiden... Gaat 't goed met jullie??
Ik herken me heel erg in je verhaal ik heb zelf ook ADHD en wil heel graag zwanger worden en mijn vriend heeft ook ADHD wij hebben dit bij de huisarts voorgelegd en die zegt dat we gewoon zwanger kunnen worden maar als mijn test positief is moet ik het direct aangeven
Hier blijkt vl 'verminderd vruchtbaar' dus we moeten de MMM in...goed joh, de combi ADHD (nu zonder medz) en héél veel wachten >.< Hopelijk gaat het bij jullie beter!
Hi meiden..ik ben ooit getest op ADD. Volgens de arts had ik het niet, maar wel alle scores hoger dan gemiddeld. Heb mezelf maar gediagnosticeerd... Alle symptomen komen zo op mij neer. En zeker dat tobben, word er knalgek van. Ik kan werkelijk niks loslaten