Ik heb weer eens een poging gedaan.......om mijn baarmoeder te voelen. Of is het je baarmoedermond? Vlak voor mijn menstruatie heb ik dat voor het eerst gedaan, na het lezen hierover op deze site. Was toen hard en laag. Nu hoop ik dat ik gisteren mijn eisprong gehad heb, en nu heb ik vandaag en gisteren gevoeld. Gisteren (dus dag van mijn eisprong denk ik gezien mijn tempkaartje) voelde het veel slijmeriger (sorry) om dat bobbeltje en dat bobbeltje draaide wat, zodat ik beter die opening kon voelen. Verder had ik twee dikke stukken weefsel (ik kan het echt niet anders noemen, sorry ik weet niet wat dat is dat weefsel) vlak achter de ingang van mijn vagina gekregen. Vanavond was die opening nog verder recht gaan liggen, leek net alsof die opening dan veel groter is! Maar die twee stukken aan de zijkant (of onderkant van je vagina, is natuurlijk net hoe je het bekijken) waren nog veel dikker! Wat zijn dat voor weefsel-achtige, sponsachtige, bobbelige stukken? (nogmaals sorry voor de woorden hoor) Heeft het nu nog 'zin' om vanavond nogmaals te klussen? (zie mijn tempkaartje met de x-en). Hubbie en ik zeggen pfff.........maar ja, als het voor de goede zaak is dan..... natuurlijk. Kan iemand met hiermee helpen!