hallo, wanneer heb je een eisprong met clomid?ik ben aan het tempen maar daar is eigenlijk geen wijs uit te worden wie heeft daar nog meer ervaring mee?want ik heb gelezen dat je met clomid een eisprong heb op dag 17 tot 19 klopt dat? en hoe vaak moet je dat vrijen? alvast bedankt voor het antwoorden
hoi, Dat verschilt per persoon. Ik had de eerste ronde met clomid op dag 17 een eisprong, de tweede keer op dag 14 en de derde keer op dag 13. Succes!
Je kan niet vooraf zeggen wanneer je je eisprong gaat hebben. Ik heb 6x Clomid gebruikt en daarbij varieerden mijn eisprongen van dag 12 tot dag 17.
ok want ik ben er heel onzeker over of ik het allemaal wel goed heb gedaan ik heb al een dochtertje van 2 en dat lukte na 3 maanden dus ja ik dacht er wel een beetje gemakkelijk over dat het de tweede keer ook wel weer zou lukken ben nu al 10 maanden niet ongesteld geweest alleen met een kuur duphaston en daarna clomid nu afwachten of ik zelf weer ongesteld word of dat ik misschien toch zwanger ben
@thamar, sluit je aan bij de meiden die ook schrijven onder het kopje "clomid" daar doen we onze ervaringen uitwisselen....
Hai thamar, Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje als jij,heb dezelfde vragen bij het andere forum gesteld nl....Onzeker word je ervan he? Ben jij ook aan je eerste clomid 50mg? Groetjes!
Hai thamar, Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje als jij,heb dezelfde vragen bij het andere forum gesteld nl....Onzeker word je ervan he? Ben jij ook aan je eerste clomid 50mg? Groetjes!