Ik ben even benieuwd hoeveel vrouwen iets hebben laten doen qua plastische chirurgie. Dat mag gaan over een borstvergroting, een mommy make over, iets met overtollig vel tot aan hele andere dingen zoals ogen laseren. Dat laatste is iets wat ik graag zou willen in de toekomst. Hoe hebben jullie een bepaalde behandeling/het herstel etc ervaren? Zou je het nog een keer doen als je het over mocht doen? Ik ben ook zeer ontevreden over een beetje los vel (van de straille) boven mijn navel maar ik heb bijvoorbeeld geen idee of je daar iets aan zou kunnen doen en of ik het ook echt zou willen, brand maar los!
Ik lees mee! Heb had al behoorlijk los vel en dat gaat er echt niet beter op worden! Ik ben aan het sparen voor buikwand correctie...
Nee (nog) niets laten doen. Al zou ooglid correctie niet ondenkbaar zijn in de toekomst (als ik durf).
Ik zou wel iets aan mijn buik willen laten doen. Na een bevalling en 44 kilo gewichtsverlies is dat niet om aan te zien allemaal. Maar ik twijfel, wantik heb eerder een (medische) buikoperatie gehad en de littekens daarvan trekken nogal nu alles uit model is... en mijn navel is ook een groot litteken vanwege een mislukte navelpiercing van toen ik 12 was... dus misschien moet ik er niet nog meer aan tornen en gewoon blij zijn met wat ik heb.
Niks, en eerlijk gezegd ik zou er niet aan moeten denken... laat mij maar natuurlijk ouder worden Snap de hype van plastische chirurgie ook niet zo, waarom moet alles perfect?
Niks maar ik wil heel graag mijn lippen laten opvullen. Verder zou ik later wel iets aan mijn buik willen doen. Ik heb veel striae waardoor mijn huid zo slap is. Ik weet niet of het mogelijk is maar ik zou dat wel wat strakker willen laten trekken.
Nog niks, hoewel ik graag m'n lippen wil laten opvullen, 0,0 lip onder m'n neus, dus dat zou ik wel overwegen 😁🙌🏼
Niks, maar toen ik jaar of 20 was wel serieus over een borstvergroting gedacht. Uiteindelijk nooit gedaan en inmiddels ben ik (en vooral manlief) tevreden zoals het is!
Nog niks maar dit jaar wil ik wel graag een ooglid correctie. En niet direct omdat ik het niet mooi vind, voornamelijk omdat ik er echt last van heb.
ik heb een paar jaar terug mijn borsten laten vergoten. zou het gerust over doen en ben super blij met het resultaat. ben wel heel benieuwd hoe m'n borsten er straks uit zien na borstvoeding.
In de toekomst een borstvergroting. Heb net niks, heel vervelend met bepaalde kledingstukken en vind het echt niet Mooi. Maar dat is over een paar jaar een keer denk ik.
Nee niks, al zit het idee van een borstvergroting wel altijd in mijn hoofd met mijn cup aa 😒 Maar ik weet niet of ik het durf.
Nee, ik ben er altijd tegen geweest maar nu twijfel ik toch over een bortstvergroting. Had vroeger een a, nu aa :x ben nu wel begonnen met de pil en heb het idee dat dat wel een positieve uitwerking heeft op mijn lichaam dus ik wacht nog af.
Jeetje 52 kilo eraf!! Wat was nou uiteindeljk de manier voor jou? Want daarvoor zei je al wel eens van je at gezond en je liep heel veel maar er gebeurde weinig qua afvallen. Knap hoor
Ik wil wel een borstopvulling. Ze zijn normaal (zonder zwangerschap) zo leeg. Ik vind dat niet mooi. En permanente make up wil ik graag, maar dat telt waarschijnlijk niet?