Hebben jullie iets laten doen (op het gebied van plastische chirurgie oid)

Discussie in 'De lounge' gestart door Jennifer0306, 15 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jennifer0306

Jennifer0306 Bekend lid

19 mei 2012
    809
    7
    18
    Ik ben even benieuwd hoeveel vrouwen iets hebben laten doen qua plastische chirurgie. Dat mag gaan over een borstvergroting, een mommy make over, iets met overtollig vel tot aan hele andere dingen zoals ogen laseren.

Dat laatste is iets wat ik graag zou willen in de toekomst.
    Hoe hebben jullie een bepaalde behandeling/het herstel etc ervaren? Zou je het nog een keer doen als je het over mocht doen?

Ik ben ook zeer ontevreden over een beetje los vel (van de straille) boven mijn navel maar ik heb bijvoorbeeld geen idee of je daar iets aan zou kunnen doen en of ik het ook echt zou willen, brand maar los!:D

2. Busymom

Busymom Lid

9 jan 2017
    93
    0
    0
    Ik lees mee! Heb had al behoorlijk los vel en dat gaat er echt niet beter op worden! Ik ben aan het sparen voor buikwand correctie...

3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Nee (nog) niets laten doen.
    Al zou ooglid correctie niet ondenkbaar zijn in de toekomst (als ik durf).

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Nee, niets.

5. Manque

Manque Niet meer actief

Ik zou wel iets aan mijn buik willen laten doen. Na een bevalling en 44 kilo gewichtsverlies is dat niet om aan te zien allemaal. Maar ik twijfel, wantik heb eerder een (medische) buikoperatie gehad en de littekens daarvan trekken nogal nu alles uit model is... en mijn navel is ook een groot litteken vanwege een mislukte navelpiercing van toen ik 12 was... dus misschien moet ik er niet nog meer aan tornen en gewoon blij zijn met wat ik heb.

6. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Niks, en eerlijk gezegd ik zou er niet aan moeten denken... laat mij maar natuurlijk ouder worden:p
    Snap de hype van plastische chirurgie ook niet zo, waarom moet alles perfect?

7. SDonya

SDonya Niet meer actief

Niks maar ik wil heel graag mijn lippen laten opvullen. Verder zou ik later wel iets aan mijn buik willen doen. Ik heb veel striae waardoor mijn huid zo slap is. Ik weet niet of het mogelijk is maar ik zou dat wel wat strakker willen laten trekken.

8. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Nog niet. Er komt een body lift en een borstlift maar eerst sparen en de laatste kilo's eraf

9. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Nog niks, hoewel ik graag m'n lippen wil laten opvullen, 0,0 lip onder m'n neus, dus dat zou ik wel overwegen 😁🙌🏼

10. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.656
    113
    Niks. Al zou ik mijn borsten best wat steviger willen hebben, na de zwangerschap niks van over.

11. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.263
    416
    83
    Niks, maar toen ik jaar of 20 was wel serieus over een borstvergroting gedacht. Uiteindelijk nooit gedaan en inmiddels ben ik (en vooral manlief) tevreden zoals het is!

12. Pixxel

Pixxel Actief lid

25 sep 2016
    270
    16
    18
    Vrouw
    Nog niks maar dit jaar wil ik wel graag een ooglid correctie. En niet direct omdat ik het niet mooi vind, voornamelijk omdat ik er echt last van heb.

13. Aanoniemous

Aanoniemous Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.556
    962
    113
    Vrouw
    ik heb een paar jaar terug mijn borsten laten vergoten. zou het gerust over doen en ben super blij met het resultaat.
    ben wel heel benieuwd hoe m'n borsten er straks uit zien na borstvoeding.

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    In de toekomst een borstvergroting. Heb net niks, heel vervelend met bepaalde kledingstukken en vind het echt niet Mooi. Maar dat is over een paar jaar een keer denk ik.

15. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.867
    5.105
    113
    Nee niks, al zit het idee van een borstvergroting wel altijd in mijn hoofd met mijn cup aa 😒 Maar ik weet niet of ik het durf.

16. sydneys

sydneys Niet meer actief

Nee, ik ben er altijd tegen geweest maar nu twijfel ik toch over een bortstvergroting. Had vroeger een a, nu aa :x ben nu wel begonnen met de pil en heb het idee dat dat wel een positieve uitwerking heeft op mijn lichaam dus ik wacht nog af. :)

17. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik heb m'n flaporen laten corrigeren toen ik tien was of zo.

18. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik heb niks laten doen ookal zal ik best wel een ooglidcorrectie willen en grotere borsten 😄

19. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Jeetje 52 kilo eraf!! Wat was nou uiteindeljk de manier voor jou? Want daarvoor zei je al wel eens van je at gezond en je liep heel veel maar er gebeurde weinig qua afvallen. Knap hoor

20. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Ik wil wel een borstopvulling. Ze zijn normaal (zonder zwangerschap) zo leeg. Ik vind dat niet mooi. En permanente make up wil ik graag, maar dat telt waarschijnlijk niet?

Deel Deze Pagina