Zijn hier nog 'actieve' Belgen?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door snoezelke, 4 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sepherine

sepherine Niet meer actief

ja idd
    hij is uitgekomen haha was het zelf vergete

2. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    kinderverzorgster van opleiding
    België
    Ik zag het ineens... staat ook heel erg lichtjes natuurlijk ;)

3. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    sepherine gefeliciteerd!! :)

begrafenis was mooi... wel emotioneel... er werden zo wat dingen voorgelezen/gezegd door familieleden, en ja die begonnen dan over "zorg goed voor jayden" en dergelijke... dus dat was even moeilijk...

4. sepherine

Liz sterkte
    Snoezelke ja staat er licht op inderdaad mamabri heeft ook gelijk

5. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    o Liz, ontzettend moeilijk moet dat zijn zeg. veel sterkte hoor

sepherine, een dikke proficiat! leuk zeg!

ik zit hier weer met een snotterende peuter, en lichte verhoging. Ik hoop dat het niet doorzet want we hebben tickets voor de bumba show vrijdag in antwerpen

6. sepherine

Petra dank u !!! Ga wel effe druk worde hzha hebbe dan 3 kids onder de 3
    Hoop dat je naar de show kunt !!!

7. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    o zijn je kindjes nog zo jong Sepherine? je zal weten wat doen dan :-D

8. sepherine

Ja de oudste word 24 feb 2jaar en de jongste is 8, 5 maand :D
    Vind het juist super leuk zo weinig verschil in leeftijd

9. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    België
    Ik kom gewoon even zeggen dat wij sinds gisterenavond terug thuis zijn. We zijn een dagje naar de Efteling geweest (mijn ouders huurden een bungalo in Nederland met mijn neefjes en wij zijn daar een nachtje geweest). Mijn fibro toch iets te min ingeschat want ik heb echt afgezien, pijn pijn pijn. En heb dan nog een sinusitis dus we gaan zien. Morgen normaal operatie! Dus het zal ten vroegste zaterdag zijn als ik hier nog eens langskom. Tot dan!

10. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    succes morgen snoezelke

11. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    België
    Even een tekstje van mijn blog kopiëren want ik kan niet zo lang achter mijn pc blijven zitten maar wil jullie wel even op de hoogte houden:
    Ik ben dus vrijdag geopereerd geweest maar het is anders gelopen dan verwacht. De operatie op zich is goed verlopen maar ze hebben naast de cyste ook mijn rechter eierstok moeten weghalen. Blijkbaar was die (vermoedelijk door mijn geperforeerde apendix 12 jaar geleden) helemaal kapot en dus moesten ze hem weg halen. Indien niet kon het zijn dat ik een grote kans had op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Dus wel goed dat dat alweer geweken is.
    Maar natuurlijk zat ik er direct wel mee dat ik enkel eitjes produceer rechts (tot nu toe bij iedere controle toch rechts het eitje gezien). Maar de gyn ziet niet echt veel problemen. Binnen 6 weken moet ik op controle bij hem en kijken we om medicatie op te starten om ook eitjes links te laten rijpen. Mijn linker eierstok ziet er wel prima uit dus laat ons hopen dat die haar werk wel goed blijft doen.
    Ik ben een dag langer in het ziekenhuis moeten blijven omdat ik gisteren nog te veel pijn had.

12. sepherine

snoezelke , jeetje veel sterkte en beterschap !!!

13. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    o zeg, wat een domper moet dat geweest zijn Snoezelken. Maar goed dat je gyn geen problemen ziet. Wat voor medicatie ga je moeten nemen? clomid ofzo? Maakt eigenlijk niet uit he, hopelijk kan je hier dan heel snel een positieve zwangerschapstest komen posten.

Ik begin toch heel veel last te krijgen van mini nu, zeker tegen de avond heel veel harde buiken. Maar moet regelmatig op controle aan de monitor en voorlopig alles goed, moet gewoon op tijd mijn rust nemen dus dat doen we dan maar he. Mini moet toch nog minstens 6 weken blijven zitten!

14. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    België
    petra83: De gyn heeft gezegd dat we dan zullen overleggen wat we zullen doen als ik op controle moet binnen 6 weken dus ik weet nog niet wat het word.

15. jv23

jv23 Actief lid

16 mei 2012
    415
    0
    16
    belgie
    hallo allemaal,

mag ik meekletsen? ik ben ook van West-Vlaanderen en kom regelmatig op het forum.

16. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    België
    Leuk nog een West-Vlaming! ;)

17. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    tof nog een belgje!

pff, gisteren zo een mooi weer en vandaag lijkt het al heel wat minder te zijn. word soms wat gek van het binnen zitten, wou dat het al zomer, of op zen minst lente werd

18. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    België
    Ja inderdaad, gisteren zo'n mooi weer! Hier gisteren een hele hoop bezoek gekregen. Oa mijn schoonzus met nog een hoop babygerief van haar 2 jongens. Pff wel effe confronterend hoor maar ja ooit zullen we het wel mogen gebruiken zeker.

19. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    o, dat zou ik nu eigenlijk niet leuk vinden snoezelken. Toen wij zoveel problemen hadden en ons eerste kindje verloren wou ik absoluut geen babyspullen om me heen. Neef had wel veel spullen die weg moesten en die heeft men mama dan op haar zolder opgeslagen.
    Gelukkig kunnen we ze nu wel gebruiken natuurlijk. En dat zal voor jullie ook wel in orde komen!

20. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    België
    Mijn schoonzus wist niet dat wij al voor een kindje gingen en ook niet dat ze mijn eierstok hebben moeten weghalen dus ik neem het haar niet kwalijk.

Deel Deze Pagina