Zijn hier nog 'actieve' Belgen?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door snoezelke, 4 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    Hello dames mag ik komen meekletsen??
    Ik kom uit Limburg en ben regelmatig actief hier heb,wel pas nieuw profiel aangemaakt omdat ik ander verwijderd had.
    Maar ben al zeker 2 jaar aanwezig!

2. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    kinderverzorgster van opleiding
    België
    Welkom hier! ;)

3. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    leuk! het wordt al een beetje drukker zo

4. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    en raar maar waar, de zon komt er hier door!!!! Maar nu slaapt kleine pruts natuurlijk. Hopelijk blijft het zo nog even zodat we straks even buiten kunnen

5. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    België
    Petra83: Ja hier ook de zon maar ik kan nog niet naar buiten, nog altijd vrij pijnlijk en we hebben enkel een piepklein koertje dus een tuin is er ook niet. Kunnen gaan wandelen?

6. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    ja gelukkig nog even buiten geweest. Te voet naar de bakker geweest, t was dan wel brood uit de automaat maar we hebben toch ons vitaminen D binnen.

Lastig zeg, dat je nog zoveel pijn hebt. Koertje is natuurlijk nog altijd beter dan helemaal geen buitenruimte he!
    Wij hebben hier rond de kerstdagen onze typische vlaamse koterijen achter het huis afgebroken, en nu wachten we op de lente om gras te zaaien. Zal zalig zijn deze zomer, na 4 jaar enkel koer en steentjes te hebben gehad

7. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    België
    Kan me best inbeelden dat het leuk word wat gras te hebben. Wij hadden in ons vorig huis een super grote tuin. Nadeel 1 van verhuizen van de buiten naar de stad.

8. mama van daan

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Limburg(België)
    Hier wonen we in bij onze schoonouders omdat we bezig zijn met onze bouw en hier vrij grote tuin dus daan kan hier goed spelen in de zomer,met zijn tractor rondrijden en int zand spelen:D.

Als ons huisje klaar hopen we winter van 2014 te kunnen verhuizen en te genieten van ons gezinnetje onder ons 3tjes en hopelijk wordt het dan snel 4 !

Hier nog 17-18 maandjes spiraal en dan kunnen wij er ook weer aan beginnen,2e en laatste keer zwanger zijn!!
    Kijk er zo naar uit!

9. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    België
    mama van daan: Gelukkig kun je het dan goed vinden met je schoonouders ;) En hopelijk is het snel winter 2014 voor jullie!

10. jv23

jv23 Actief lid

16 mei 2012
    415
    0
    16
    belgie
    hoe lang is het geleden dat je geopereerd bent geweest?
    hebben ze ook 3 gaatjes gemaakt in je buik?

alvast veel beterschap gewenst

11. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    België
    Ik ben vrijdag geopereerd en inderdaad met 3 gaatjes.

12. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    7 maanden zwanger ikea kastjes, alleen, in elkaar steken ---> geen goed idee!

13. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    België
    Oei?

14. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    harde buiken a volonte! maar ja, het was het waard. Pruts heeft nu eindelijk haar speelhoek in de keuken en nu kunnen we aan haar nieuwe kamer starten

15. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    België
    petra83: Nu maar weer rustig aan dus! ;)

Hier vandaag naar de orde van geneesheren voor het RIZIV gemoeten. Ik krijg gelukkig nog wat tijd en ze nemen mij mijn uitkering voorlopig nog niet af. Nu kan ik op het gemak kijken voor werk ipv mij zorgen te maken ivm de financiele kant. Wel leuk nieuws zo op mijn verjaardag... jaja 24 jaar alweer :)

16. mama van daan

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Limburg(België)
    Nog een late gelukkige verjaardag dan !!:D
    Nog zo een jong blaadje;)
    Hier gaan we in maart al naar de 28 das op naar de 30 binnen 2 jaar:$!
    Tgaat allemaal snel aan de ene kant maar toch zou ik het niet erg vinden als we nu al 2014 waren ;)
    Alhoewel ik ook mooie dingen heb dit jaar zoals onze burgelijke trouw,het regelen van alles voor kerkelijke trouw en feest volgend jaar!
    Kijken voor keuken,badkamer enzo voor ons huisje!

Ja ben ook blij dak het goed vind bij men schoonouders,wonen er al van sept 2010 IN dus ja gaan er een dikke 4 jaar hebben ingewoond als we op punt staan te verhuizen.

Gisteren gaan kijken voor keukenontwerp en ja hebben wel mooie dingen gezien,19e maart moeten we terug gaan voor het 3D plan en de prijs;),hou men hart al vast wat dat gaat geven!

Vraagje aan de dames wat zouden jullie uitgeven aan een nieuwe keuken in een nieuwbouw??

17. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    België
    mama van daan: Dank je wel! Hoh hoeveel voor een nieuwe keuken. Denk dat het afhankelijk is van welke materialen je wil in je keuken en hoe groot.

18. mama van daan

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Limburg(België)
    Home | Remalux daar zijn we geweest.
    Klik op "showroom" en dan is er ergens een keuken bewerkt met hout en kasten met grijs en id kasten strepen in das ongeveer de genre die wij graag zien en wss ook gaan nemen in 2014.
    Wat vinden de dames ervan?
    En ja willen fatsoenlijke materialen wat toch 15-20 jaar zal moeten meegaan!!
    combi stoomoven en combi micro da zijn de voornaamste apparaten en natuuurlijk een vaatwasmachine da kan niet ontbreken in een nieuwe keuken vinden wij en willen een super grote koelkast en diepvries langs elkaar.

19. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    België
    mama van daan: Echt een hele mooie keuken! Waw! Maar ik vrees dat deze toch al heel wat buiten ons (kleine) budgetje ligt. Maar voor een degelijke keuken zou al snel wat meer voor betalen. Is natuurlijk te zien wat jullie budget is.

Hier een druk weekendje gehad: vooral mijn verjaardag nog gevierd. Gisteren met vrienden en vandaag bij mijn ouders en schoonfamilie langsgeweest.

20. mama van daan

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Limburg(België)
    @ Snoezelke

Ja tzijn allesinds geen goedkope keukens daar zijn we al zeker van.
    Maar wij zijn al 8 jaar volle bak aant sparen zodat ze quasi alles kunnen nemen wat we graag zien!
    Moeten nog naar prijzen kijken hoor daar niet van maar toch al pak minder.
    Ons keuken budget is 32.000 euro en we vrezen dat dit vanaf 35.000 zal zijn maar wij zijn vant principe ok als we het echt graag zien dan doen we het en blijven we nog maar paar maanden langer bij schoonouders wonen.
    28/02 gaan we de hele dag naar batibouw voor keukens,badkamers,vloertegels etc.
    Wel al fijner dan vorig jaar dat was alleen gevelstenen,dakpannen en zo heel technische dingen vd vloerverwarming enzo.

Dit weekend 2 keer gedroomd over de 2e zwangerschap:D.
    Ik hoop dat het snel 2014 is hoor.
    1) de kerkelijke trouw + feest (Hotel Stiemerheide Genk )
    2)zwanger worden
    3)verhuizen
    Aftellen allemaal

Deel Deze Pagina