Mooie naam en super da alles zo vlotjes is verlopen!! En op naar een 3e ooit?? Ikke nog 16 maandjes geduld en dan starten we met klussen
euh nee, Ons meisjes zijn er niet zonder slag of stoot gekomen, en hebben er wat verdriet bij gehad ook. We zijn tevreden met 2 nu
Ge hebt groot gelijk hier zal het na een 2e ook stoppen hebben we al beslist!! Dan zal het ventje gaan moeten denken aan steriliseren
ja hier ook. Maar omdat we beiden nog maar 30 zijn vindt hij zich nog iets te jong om dit te laten doen. En hij heeft wel een punt daarin. dus wij hebben afgesproken dat ik nu voor een spiraaltje ga, dat kan 5 jaar blijven zitten en dat hij daarna de knip laat zetten. 35 is al een mooiere leeftijd om zo een definitieve beslissing te nemen
ja idd das wel waar nu is mijn ventje er 33 en eer da er een 2e zal zijn is hij er 35 dus das dan hier ook de leeftijd! Hij heeft er zowieso schrik van ale denk alle mannen! Ze denken dat "het" dan niet meer tegoei zal werken . Typisch he. Ikke nog 16 maandjes wachten en dan spiraal eruit,ben er wel tevreden over hoor! Nooit ergens last va gehad alleen wisselende cyclussen dan een maand wel dan paar maanden niet da kan ik nooit voorspellen. Daarom ga ik wel blij zijn om terug volgend jaar id zomer een normale cyclus te krijgen en dan eraan te beginnen en hopelijk snel prijs
petra83: Proficiat met F.enne, meid! Sorry voor mijn afwezigheid maar ik had even tijd nodig zonder babyforums. Oja, gisteren naar de gyn geweest. De clomid heeft goed zijn werk gedaan, links 2 eitjes die op springen stonden dus wij hebben gisteren ons best gedaan
Goed zo Snoezelke wie weet toch nog sneller een positieve test in handen! Kzou nu ook nog paar dagen erna blijven klussen voor de zekerheid. Succes en ik duim
Hihi kan al niet wachten om te testen. Gyn zei zaterdag (morgen dus) maar ik denk echt dat dit veel te vroeg is. Dus maandag sowieso eens testen en indien woensdag nog niet ongi nogmaals bij een negatieve test maandag.
Ik denk da ik ni zou kunnen wachten met testen eerlijk gezegd haha! Maja tis natuurlijk altijd veel geld tenzij je die vant kruidvat neemt 2 voor 5 euro dan ist nog te doen maar die clear blue zijn vrij duur vind ik! Die zou ik pas doen als zo een goedkope test positief is en dan die ter bevestiging snap je. Khoop zo fel voor u dat het raak is!! Hou ons maar op de hoogte en wanneer ga je dan testen?
Voor de dames die interesse hebben,ik heb op FB een gesloten groepje gemaakt een tijdje geleden voor dames die uitkijken naar een zwangerschap. Dames die zwanger zijn ook welkom offcourse. Mijn naam op FB is Laura Ke en als je me hebt toegevoegd kan ik je toevoegen aan die gesloten groep. Tot snel
mama van daan: Ik ga morgen testen. Ik test ook met die van kruitvat en moet die dan positief of twijfel zijn doe ik een clearblue. Hier gaat het vandaag een stuk minder. Ik ben gisteren weggeweest en opnieuw door mijn rug gegaan. Ze hebben mij moeten ondersteunen om in de auto te raken en ben zelfs niet in mijn bed geraakt. Ik heb dan ook geen oog dicht gedaan vannacht met als gevolg: moe, veel pijn en koud. Bah! Hopelijk gaat het snel over
Snoezelkeai toch das minder van je rug,gaat het nu al wat beter?? En heb je al getest?? Spannend seg ben benieuwd naar de uitslag
Nee nog niet beter. Vandaag naar de huisarts geweest en ik moet woensdag een test laten doen om te zien of het misschien in mijn zenuwen kan zitten. Ik hoop echt van niet want dat kan dan wijzen op en hernia. Test was negatief maar dat kan wel kloppen. Want als ik heruitreken was mijn normale NOD op 17/04 maar ik heb mijn eisprong een week later gehad dus zou het vandaag de innesteling moeten zijn en mijn NOD verschuifd dan naar 24/04 dus nog effe wachten dus.
Snozelke spannend seg nog een weekje wachten!!! Hopelijk gaat die vervelende pijn snel over e!! Gisteren onze kapoen blijkbaar in school vd trap gevallen,pas 'savonds bij het uitdoen van zene schoen en sok een dikke blauwe voet en ineens wenen(wss omdat er geen steun meer was ineens!). Had pijn in zijn plaats! Gelukkig was het vanmorgen al iets minder dik maar toch maak je je als mama een beetje zorgen hoor.
@snoezelke: beterschap met je rug! Veel stilzitten/liggen is ook weer niet goed bij een hernia maar toch rustig aan hé.
mama van daan: Nee, ik heb nog niet getest. Durf precies niet, heb echt het gevoel dat het negatief zal zijn want ik heb niets van zwangerschapssymptomen. En uiteindelijk is mijn nieuwe NOD ook maar de 24ste Ik heb tests laten doen woensdag en daar uit blijkt dat er misschien iets mis is met mijn spieren. Straks opnieuw naar de huisarts (15u50) voor een bloedtest + eventuele doorverwijzingen voor andere tests.
Snoezelke en heb je al uitslag van de test ivm je rugklachten? En wanneer ga je dan testen? Volgende week woensdag? Khoop dat het allemaal positief gaat zijn.
mama van daan: Nu ga ik niets meer meer weten tot na die onderzoeken van 2 mei. Heb vandaag test gedaan maar die was negatief, heb ook geensymptomen. Nuja afwachten wanneer ik ongi word of anders nog een test woensdag op mijn NOD.