@ Snoezelke En hoe gaat het nu met je? Nog geen MS ? Hier is onze kapoen weer wat groter/flinker geworden!!! Op 2-3 dagen tijd zonder zijwieltjes leren fietsen,wat zijn we fier op hem en dat op 4 jaar
mama van daan: Proficiat aan je ventje, flink hoor zo alleen fietsen! Het zoontje van mijn schoonzus kan het ook sinds dit weekend, hij is 6j3m Ik ben trouwens zondag ongi geworden, maandag opnieuw gestart met clomid
Snoezelke oei das ni zo leuk da je ongesteld bent geworden zondag! Maja proberen positief te blijven en op naar de volgende ronde zou ik zeggen.
Ja hoor! Maar ik ben enorm in de war, test was negatief, heb mijn maandstonden gehad maar de laatste dagen: gevoelige borsten, lichte steekjes in mijn baarmoederstreek, af en toe korte en lichte vlaagjes van misselijkheid... zou dat door de clomid kunnen komen? :s
Ikzelf ken niks van Clomid endergelijke eerlijk gezegd! Zou gewoon afwachten of je de volgende keer je MS krijgt. Soms houd je lichaam je ook voor de gek hoor ik veel zeggen online.
Jammer dat het deze ronde niks was snoezelken. Hoe is het met de andere belgjes hier? Hier redelijk druk. F zit in haar regeldagen dus die ligt constant aan de borst en L wil natuurlijk ook aandacht
Met mij gaat alles zen gangetje! Vanaf 07/05 heb ik 2 weekjes zalig verlof samen met men 2 ventjes! Gaan niet op vakantie wegens de bouw maar genieten zullen we wel doen hoor.
Nog 14 dagen en dan ist eindelijk onze wettelijke trouw jipiiee! En dan nog een jaartje erbij en dan de kerk en het feest super gewoon om naar uit te kijken! En maandagavond start men verlof tem 20 mei mmm genieten,dus zal ook iets minder hier opt forum zitten .
o je hebt leuke vooruitzichten mama van Daan! Geniet er maar volop van. Ik kijk ook uit naar onze vakantie, wij vertrekken 8 juni richting zuid frankrijk
hoi hoi kom ik hier ook effe binnen gewandeld ...jullie zijn waarschijnlijk al een vast kliekje, maar toch even laten weten dat er nog een belg hier aanwezig is
Welkom natasha86 We schrijven hier allen wanneer we goesting hebben hoor dus vertel maar en vraag maar als ge zin hebt! Kzie dat ook al een kindje hebt! En nog geen volgende zwangerschap in zicht ?
Even kort dus : Ik woon in West Vlaanderen , ben 26 jaar Verdien mijn boterham als thuisverpleegkundige Mama van 2 kindjes Mattèo wordt er deze zomer 7 Loïc sinds 2 weken onze tweede wondertje! Nog vragen, stel ze gerust
Ah leuk, nog een verpleegster! Ik ook maar woon in het Antwerpse. En onze jongste kindjes schelen dan maar een paar weekjes blijkbaar
werk je in een ziekenhuis? ah, onze kindjes verschillen idd niet veel. hoe stel je het ermee? enne, jou onderschriften ...niet leuk!
ja, ik werk in een ziekenhuis, op een algemene geneeskundige dienst. Onze kleine F doet het prima hoor, ze groeit goed en drinkt flink bij mama. Ja, wij hebben een heel weg afgelegd voor onze kinderwens, maar nu dan toch eindelijk 2 gezonde dochters
Ja, ben zelf erg pro bv en het loopt goed dus best makkelijk eigenlijk. Moet ook nooit met flesjes en poeder sleuren en s nachts mijn bed niet uit voor een voeding. En dat we vanuit het ziekenhuis bv verlof krijgen is natuurlijk ook mooi meegenomen. Ben jij zelfstandig of werk je bij een dienst?
ik werk momenteel bij het wit gele kruis. jah, bij ons kreeg je ook 15 weken bv verlof ipv de 9 weken die ik nu kreeg. Maar om persoonlijke redenen lukt bv geven me helaas psychisch niet. ik moet nu wel me bed uit voor een flesje te warmen , maar ik geef het hem wel in me bed
Ieder maakt dat voor zichzelf uit he. Als jij je beter voelt met de flesjes is dat toch prima! Ik heb lang getwijfeld om bij wgk te gaan werken maar de onderbroken uren hielden me tegen