Zijn hier nog 'actieve' Belgen?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door snoezelke, 4 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    kinderverzorgster van opleiding
    België
    Ik heb zelf ook altijd gedacht dat dat het 'ideale' zou zijn. Het eerste naar school als het tweede geboren word. Maar ja we zullen wel zien hoe het ons word gegund zeker ;)

2. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    Ja dat is zo. Hier is niks meer gepland. Ik wou vroeger altijd graag lente kindjes. Uiteindelijk is de eerste in oktober geboren, en was ik zo blij dat ik er eentje had dat die geboortedatum er niks meer toe deed.

3. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    België
    Mijn schoonzus heeft al gezegd dat ik rond mei moet zwanger worden van een jongen. Omdat haar 2 jongens rond die maand zijn verwekt en ik alle kleertjes heb gekregen :p

4. sepherine

sepherine Niet meer actief

snoezelke , haha leuke gedachte van je schoonzus he hihi

5. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    België
    Nuja ik heb hier op de site laten pendelen en dat zei wel in mei maar een meisje hihi

Ik heb het gevoel dat mijn lichaam weer spelletjes met mij aan het spelen is... lijk wel wat zwangerschapssymptomen te hebben maar heb dan weer een voorgevoel dat ik niet zwanger ben.

6. sepherine

sepherine Niet meer actief

oooh dat ken ik haha , ben 13dagen overtijd maar geeen enkel hersencelletje zegt dat ik zwanger ben , had ik bij mijn zoon ook

7. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    België
    Maar het gevaar is dat ik het ineens wel begin te gaan geloven en hopen dat ik zwanger ben. Ben vandaag even uitgeschoten tegen mijn vriend puur omdat ik even serieus begon te twijfelen. Normaal is mijn NOD donderdag dus ik wil ook niet vroeger gaan testen.

8. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    Tis wel spannend dan snoezelken! Als je wacht om te testen duren de dagen precies eens zo lang he

9. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    België
    Inderdaad. Ik ben vandaag op babybezoek geweest bij vrienden van mij... super leuk maar het doet mijn zin om zelf mama te worden enkel maar groeien.

10. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    Ja, als je bezig bent voor een kindje zie je ook echt overal baby' s en bolle buiken vind ik.
    Toen wij in de IVF zaten werden onze beste vrienden en men nichtje zwanger. Van het kindje van onze vrienden word ik de meter, dus was extra blij, maar het stak wel een beetje. En kijk nu.
    Metekindje in december, achterneefje januari, wij een meisje in april en onlangs gehoord dat beste vriendin zwager is voor juni! Echte babyboom dus

11. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    België
    Super leuk zeg! Al die kindjes zullen veel aan elkaar hebben zo!
    Ik mag helaas door naar ronde 3 want sinds vanmorgen heb ik mijn maandstonden :(

12. Danzertje

Danzertje Lid

7 nov 2012
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook een actief belgje.
    Volgende maand starten we met proberen zwanger te worden. Spannend! Ik ben 33 jaar en dit is mijn eerste. Ik woon in Limburg.

Groetjes
    Danzertje

13. Kylietje

Kylietje Actief lid

15 dec 2011
    367
    0
    0
    Wetteren
    Hallo,
    hier ook een actieve belg ;)
    Ik ben 23 jaar en heb al een zoontje van 13 maand...
    Ik woon in Oost-Vlaanderen, namelijk in Wetteren.

14. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    Leuk dat er nog 2 bijkomen! Wordt al een heel groepje zo

15. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    België
    danzertje: Welkom hier! En veel succes volgend maand! :)
    Kylietje: Jij ook welkom! Ik zie dat je zoontje heel wat te vroeg geboren. Was daar een reden toen of gewoon te vroeg bevallen?

Hier gisteren serieus genoten van 'ons' avondje... jammer dat mijn vriend wel laat thuis was en snel moest gaan slapen maar dat ben ik gewent op donderdag.

16. jony

jony Actief lid

11 nov 2012
    434
    0
    0
    Ik ben ook een belgje.. Van limburg vlak tegen de grens van Luik :)

17. jony

jony Actief lid

11 nov 2012
    434
    0
    0
    danzertje van waar in limburg ben jij?

18. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    Genieten jullie wat van jullie weekend? Eindelijk schijnt de zon hier nog eens! Onze dochter ligt nu in bed voor de middagdut, en als ze wakker is trekken we er eens uit. Eerst een stop bij de Sint in de jbc en daarna naar het bos.

19. Kylietje

Kylietje Actief lid

15 dec 2011
    367
    0
    0
    Wetteren
    snoezelke: voor de vroeggeboorte van mijn zoontje hebben ze nooit een reden opgegeven, maar ik ben ook totaal niet tevreden van mijn gyn en al zeker niet van het ziekenhuis waar ik ging bevallen. Uiteindelijk toch bevallen in het UZ Gent en ga ik bij een andere gyn.
    Als wij gaan voor een 2e wonder worden wij uiteraard beter gecontroleerd. Maar ik was zeker niet van plan om me te laten afschepen de 2e keer.

Verder is het hier ook een leuke dag. Jarne heeft geslapen tot 9u, al heel flink geweest en straks gaan wij bij mijn schoonmoeder en haar 2e man sint-maarten gaan vieren. hopelijk vindt Jarne het ook leuk :D

groetjes

20. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    België
    jony: Welkom hier! :)
    petra83: Hoe is het geweest bij de sint?
    kylietje: Hopelijk word je dan beter begeleid en al zeker door een betere gyn.

Deel Deze Pagina