Vorig jaar vond ze de Sint super en de pieten heel interessant. Dit jaar was het huilen tot en met. Ze heeft met veel moeite een handje gegeven en dat was dan nog alleen omdat ze dan een snoepje kreeg. De boswandeling was dan weer wel heel erg leuk!
Ja misschien besefte ze het gewoon mee dit jaar hé Wel leuk dat jullie een leuke boswandeling hebben gehad!
MAAR voorlopig nog geen tweede hoor voor ons Ik heb mijn handen vol momenteel met mijn lustig kapoentje. Vandaag een dagje verlof...dus zalig samen genieten met Jarne. Straks flink gaan wandelen na de middagdut. Misschien nog eens naar de winkel want hij moet ook nog nieuwe slofjes hebben. De bobux-sloffen zijn weeral te klein. Ze zouden nochtans ongeveer moeten passen tot 15 maand. Hij zal grote voeten hebben
Hier ook een Belgische; ik woon +/- 5 km. van het 3-provinciënpunt Vl.-Brabant, Antwerpen, Limburg. Wij gaan voor een 2e, onze Meneer is intussen bijna 2,5 dus max. 2 jaar leeftijdsverschil zit er niet meer in. Op één of andere manier verleg je toch steeds je grenzen op dat vlak. Onze Kleine Vriend heeft 5 jaren op zich laten wachten, en heel eerlijk, moest het niet in de komende maanden zijn, dan hoeft het van mij niet meer omdat het dan écht "2 enige kindjes" zouden zijn i.p.v. "broer en ...".
Leuk dat je erbij komt silinde! Kylietje, die bobuxjes zijn wel super slofjes he, ik bestelde ze wel via Engeland, kwam me veel goedkoper uit
Ik moet vanavond terug naar de huisarts. Mijn lijf laat me (en mijn hoofd) maar niet rusten. Mijn rug doet ongelofelijk veel pijn (combi van fibro en koud weer), ik heb last van misselijkheid (wat door de pijn of mijn gal kan komen), krampen in mijn darmen en gisteren zat ik er even doorheen. Ik heb mijn schoonmoeder gebeld om me te komen halen want ik wou echt niet alleen zitten. Hopelijk lukt het vanavond om bloed te prikken want ik heb er niet veel zin in om weer lek geprikt te worden en wil eindelijk weten wat er aan de hand is. Plus dan ben ik nog 5kg aangekomen de laatste 2à3 weken en ik begrijp het niet. Ik eet regelmatiger en gezonder en beweeg meer dus ja... Sorry voor mijn klaagberichtje!
Ondertussen naar de huisarts geweest en die heeft me doorverwezen naar de internist want hij weet het zelf niet meer
Snoezelke: zo ambetant natuurlijk. Zoveel ongemakken. Hopelijk vinden ze vlug wat. Dit zijn de slofjes die het uiteindelijk geworden zijn Hopelijk binnenkort schoentjesshoppen
snoezelke: jij ook bedankt natuurlijk en ik duim morgen voor een snelle afspraak Jarne net in bed gestoken en nu ga ik genieten van een kommetje soep en een boterhammetje. Ondertussen ga ik verder spelen op free zoo ---> nieuwste verslaving en daarachter ga ik naar sturm der liebe kijken (opgenomen natuurlijk). OOO trouwens mijn vriend is naar de voetbal gaan kijken. Zwaar fan van Anderlecht !! Hoe was jullie weekendje?
Kylietje: Wat een geluk heb ik hier dat mijn ventje geen voetval-fan is hihi... Is meer een computer-fan Ik ben SYTYCD aan het kijken en net reclame van Sturm der liebe Hier wel een leuk weekend gehad (ondanks de last en pijn). Gisteren bij mijn schoonouders geweest toen mijn vriend met vrienden weg was en vandaag bij zijn grootouders geweest (en de hele familie was er ook bij) altijd een super leuke bende
altijd leuk he die familiebezoeken en tof als iedereen goed overeenkomt. Ik ga ook graag bij mijn schoonmoeder en haar nieuwe man (stiefvader van mijn vriend). Altijd plezier en een goede babbel met die mensen. Mijn schoonmoeder is ook meter van Jarne en zij klopt nog vele uren, ze rijdt met de schoolbus en in het weekend doet zij nog toeristenvervoer, dus zij is ook altijd blij als ze mag langskomen wanneer ze maar wil of als ik eens met Jarne bij haar ga.
Inderdaad, ik hoor altijd maar vreselijke verhalen van schoonouders maar dan heb ik echt super veel geluk. En jij blijkbaar ook
Succes bij de internist. Hopelijk komt die wel met een diagnose. De misselijkheid en het bijkomen heeft er toevallig toch niet mee te maken dat je zwanger bent?