Silinde: Nee, zwanger ben ik (nog) niet. Ik zit nu wel in mijn vruchtbare periode dus het kan nu wel gebeuren. Maar daarvan misselijk zijn kan dus nog niet
Even mijn doordeweekse dag, zoals deze week late dienst. Opstaan half acht, dochter wakker maken, douchen, ontbijten. Huishouden, spelen met ons meisje of naar de winkel. Rond elf uur beginnen aan middageten, 11u45 eten, keuken opruimen. 12u40 dochter naar crèche en gaan werken, 21u30 terug thuis, nog wat was of strijk en naar bed
Ik wou dat ik ook weer kon gaan werken... ahja ik ben al blij als ik op een dag wat in het huishouden kan doen
hey dames , ik ben er weer !!! heb het echt druk gehad , heeel druk pfff maja is normaal met twee kleine kindjes en een sm die niets anders doet dan zagen , klagen en ik moe dan nu haar huishoude overneme al 2 maand en de komende twee maand , maar gelukkig volgende week donderdag is ze twee maand weg en heb ik enkel nog de zorg voor die stinkende schoonbroer van 19
Hoi sepherine, neen dat deed je nog niet. Wist niet dat je dat deed Ik ben er zelf mee gestopt door de mmm en blijkbaar moest het, want wilde een paar dagen geleden mijn pendel zoeken en vind hem nergens meer!
ja mag mij altijd een pb sturen als je daar behoefte aan hebt ! ik heb dit ook gehad hoor ! pendel zoeken nergens te vinden en toen de tijden rustiger waren vond ik hem terug ,
hallo iedereen, eindelijk weer tijd en zin om iets te posten. Jarne is ziek...sinds dinsdagavond. Eeen virale infectie. Hij lag nogal geveld door koorts. gisterennacht zelfs 40.1° niet leuk om je kindje zo ziek te zien. Gelukkig gaat het al stukken beter nu Hoe was het bij de internist snoezelke?
kylietje fijn dat het wat beter gaat !!! zieke kindjes noooit leuk ! vind dat altijd zooo zielig maar helaas hoort dat er bij zeker met dit weer
toekan: Welkom hier! Klets gezellig mee! sepherine: Oei das minder! Oh alle geboortekaartjes zijn welkom, dank je wel! Oh zou je voor mij ook eens willen pendelen? Kylietje: Ik kan pas maandag gaan dus dan weet ik waarschijnlijk wel meer. En gelukkige gaat het al beter met Jarne! Vandaag ben ik met mijn schoonzus en haar 2 kindjes gaan zwemmen, echt super leuk
snoezelke: ik had het blijkbaar over hoofd gezien dat je maandag pas kan gaan. sorry! Dank jullie voor de steun het hoort er inderdaad bij met dit weer, maar het is echt zielig. Hij krijgt aërosol 3 maal per dag en dan afwisselend om de 3uur neurofen en perdolan. Vooral die lelijke hoest mag vlug overgaan, want daar wordt hij steeds wakker van.
Soezelke veel plezier met zwemmen! Kylietje: zieke kinderen zijn niet fijn e.. Ocharme de dutskes! Hier vandaag ongesteld geworden. EINDELIJK! Door een sterfgeval waren mijn eitjes gestopt met groeien en kon onze tweede iui niet meer doorgaan.. Cyclus van 39 dagen! December dus onze tweede poging voor iui 2. Hopelijk wel de goede nu. Begin het echt een beetje grondig beu te worden al dat wachten. Merk dat ik het mentaal ook allemaal niet meer zo goed aan kan...
O kylietjes, zielig he, als ze ziek zijn. Hier is het ook van dat. Zware keelontsteking. Drie helse nachten gehad maar vandaag lijkt de antibiotica aan te slaan en gaat het al iets beter gelukkig. Maar mijn hart breekt altijd als ze ziek is. Toekan, alvast heel veel succes met de Iui! Snoezelken, ik zal is zoeken of we ook nog een kaartje van onze dochter over hebben voor jou. Ik heb net de strijk achter de rug en ga nu eindelijk is de ontknoping van code 37 kijken, had die opgenomen en doordat dochter zo ziek was nog niet de tijd gehad om te kijken