Zijn hier nog 'actieve' Belgen?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door snoezelke, 4 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    kinderverzorgster van opleiding
    België
    Super! Dank je wel, je moet maar iets laten weten dan stuur ik via pb even mijn adres door.

Hier ook code 37 gekeken, wat een prachtig einde!:)

2. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    Was idd mooi! Ik dacht echt eerst, gaan die mannen nu echt die broer vermoorden?!

3. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    België
    Even laten weten dat ik dus naar de internist ben geweest. Op de echo is enkel te zien dat ik met een ciste zit op mijn rechter eierstok, dus binnenkort maar even naar de gyn. Ik vrees ook dat ik op 6 december toch maar weer ronde 4 in ga want hij heeft niets gezegd van een zwangerschap.
    De gastroscopie heeft ook niets uitgewezen, nu enkel nog onderzoek val mijn stoelgang afwachten. Maar de internist denkt dat het door de stress van de laatste periode komt (overlijdens van mijn grootouders, adviserend geneesheer, aankomende verhuis...)
    En nu ga ik me weer wat leggen want die verdoving zit volgens mij nog steeds in mijn lijf.
    Sorry voor de copie paste uit het andere toppic maar ik wou het hier gewoon even laten weten

4. sepherine

sepherine Niet meer actief

snoezeltje jeetje is ook niet niks wat je de laatste tijd hebt meegemaakt ! ik ken der helaas alles van !!

ego !!!!!!!!! net ontdekt ik en men man dat er geld uit ons dochter haar spaarpot is gepikt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! door schoonmama of schoonbroer wie geen idee !! van ons ok maar van de klein ????????????? no way dees is een brug te ver !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    Snoezelken, wel 'goed' dat het dan enkel stress is hè! Dan hoef je je niet nog meer zorgen te maken

Sepherine, geld uit je kind haar spaarpot?! Dat is echt erg

6. sepherine

jaa precies !!! zijn woest

7. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    België
    sepherine: Wat verschrikkelijk zeg! Wie doet nu zo iets? :eek:
    petra83: Nja ik wacht momenteel nog de laatste resultaten af voor ik te snel ga juichen

8. sepherine

Schoonbroer óf de kabouters :mad: zo is er van ons al veel gestolen hoor soms wel 300 tegelijk maar van ons dochter ?? Nee dat pikken we zeker niet !!

9. Kylietje

Kylietje Actief lid

15 dec 2011
    367
    0
    0
    Wetteren
    Sepherine: amai zo erg dat ze dat zouden doen. Ik vind het gewoon al not done bij wie dan ook. maar zeker niet van een kind :( Tegenwoordig mag je van niets meer verschieten. Ik kan goed begrijpen dat jij en je man woest zijn. Wat gaan jullie nu doen?
    Snoezelke: Hopelijk brengt die cyste niet veel onheil toe i.v.m. een zwangerschap. Trek er eens een weekendje op uit na de stressperiode van de verhuis en ontspan. Je zal zien dat het deugd doet.

Hier nog steeds een ziek kindje...op en af. EN HET ERGSTE ik ben ook ziek geworden :( Vandaag vroeger moeten stoppen op het werk.

10. sepherine

kylietje wat gaan we doen ? niets snel iets zoeke om te wonen ! beterschap !!!

11. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    O jee kylietje, hier ook van dat.
    Keelontsteking bij L is net over, nu weer ferme valling met groene snotjes. En ik begin ook al te hoesten.
    Kleine kindjes,zijn toch vatbaar hoor

12. sepherine

hier hebbe de kindjes ook een snotneusje

13. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    België
    Sepherine: Ja die kabouters van tegenwoordig hé! Nee, echt ik snap jullie kwaadheid heel erg goed. Ik heb nog geen kindjes maar ik zou ook enorm boos zijn moest ik zoiets ontdekken!
    Kylietje: Hier geen geld om op weekend te gaan maar eens de verhuis achter de rug is gaan we gewoon genieten. Ik ga wel naar de gyn gaan om die ciste te laten onderzoeken/weg halen. Jij veel beterschap meid!

Veel beterschap ook voor alle snotneusjes!

14. Kylietje

Kylietje Actief lid

15 dec 2011
    367
    0
    0
    Wetteren
    dank je iedereen.
    Ondertussen is Jarne zo goed als genezen. Hij eet weer een beetje en speelt. Hij staat voor de moment te dansen voor de tv op het stopliedje van bumba. en hij kan terug lachen :D wat ben ik blij dat hij die teruggevonden heeft.

sepherine: zo lastig dat jullie niets kunnen bewijzen van dat geld he:( ik hoop dat jullie vlug een eigen nestje vinden. Waar de kindjes opgroeien in een stabiele leefomgeving.
    En veel beterschap voor de snotneusjes ;)

Petra83
    : Wij hebben eigenlijk nog zeer veel geluk gehad vorig jaar. Jarne is toen in de wintermaanden geen enkele keer ziek geworden. En dat voor een prematuur geboren kindje ;) maar nu begint hij toch vaker ziek te worden. Het breekt soms niet helemaal door zegt de dokter. We hopen dat het bij deze ene keer blijft voor de winter.
    Ook veel beterschap voor jou kleine kapoen en voor jou.

Snoezelke: Zeker genieten na de verhuis, als is het maar met wat kleine dingen. Een uitstapje naar zee voor 1 dag of een kerstmarkt binnenkort. Of thuis gezellig een romantisch avondje film en een lekker wijntje. of wat je maar lust natuurlijk :D

15. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    België
    Hier is mijn geld vandaag (een dag later dan normaal) gestort en dus gaan wijn frietjes van de frituur halen vanavond...yummie :)

16. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    België
    kylietje: Wat goed dat Jarne er weer boven op is! Eten, dansen en lachen zijn goede tekens ;) Ik drink gaan alcohol maar een flesje alcoholvrije (schuim)wijn zit hier altijd in de frigo dus geen probleem. Wij proberen sowieso om om de twee weken thuis een dvd'tje op te zetten en lekker te genieten samen.

17. Kylietje

Kylietje Actief lid

15 dec 2011
    367
    0
    0
    Wetteren
    Hebben de frietjes gesmaakt snoezelke?
    Lekker he...krijg al meteen zin in frietjes :D

18. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    België
    Ja hoor! ;) Jammergenoeg was mijn gal het er niet eens mee maar met de nodige medicatie viel het wel mee. Ik moet heel hard opletten ivm vetten in mijn eten (voor mij gal dus) maar 1 keer per maand gefrituurd doe ik toch. Ik vind het gewoon super lekker en 1 keer zondigen moet kunnen vind ik.

19. Kylietje

Kylietje Actief lid

15 dec 2011
    367
    0
    0
    Wetteren
    snoezelke: gelukkig dat je je medicijnen hebt kunnen innemen. Ik bewonder je...maar als het voor mijn gezondheid zou zijn zal ik waarschijnlijk ook wel van die vettige dingen kunnen afblijven.

Morgen terug gaan werken en gelukkig voel ik me stukken beter.

Hoe gaat het met de andere snotneusjes ondertussen?

20. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    België
    Het is niet makkelijk hoor en eigenlijk zou ik geen gefrituurd mogen eten maar ja.

Deel Deze Pagina