Zijn hier nog 'actieve' Belgen?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door snoezelke, 4 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kylietje

Kylietje Actief lid

15 dec 2011
    367
    0
    0
    Wetteren
    ik dacht wel dat het niet gemakkelijk is...het is spijtig genoeg zo
    lekker. :(
    maar ik ben blij dat je er toch van hebt kunnen genieten ;)
    Alles aan de positieve kant bekijken...dat is mijn motto!

2. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    kinderverzorgster van opleiding
    België
    Ik heb vandaag op mijn blog (op een ander forum) een hele blog geschreven ivm al mijn sfrustraties en dat luchte wel op. En af en toe een heel goed zuchten ;)

3. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    België
    Is de sint bij jullie al geweest dit weekend? Want ik hoor van veel mensen dat hij bijna overal een weekje vroeger is geweest ;)

4. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    Ja! Hier is hij deze morgen geweest! Donderdag was echt praktisch niet te doen omdat ik dan vroege dienst heb en al om kwart na 6 moet vertrekken naar men werk.
    Liene is erg verwend geweest. Maar de cadeaus van men schoonouders stonden er ook wel bij. De grote duplo trein, plastic snij fruit, een minnie mouse theeservies en een magneetbord.

En ook ik kreeg een Sinterklaas cadeau. Vandaag is mijn metekindje geboren! Een kleine fijne meid van 2kg570 en ze heet F.ie!

5. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Hier is de Sint ook al geweest. Schatje vond het een week te vroeg, tja, pech. Bij de rest van de familie komt hij volgende week pas blijkbaar. In de creche gaat hij ook dit weekend geweest zijn. Vorige week hebben we een tekening voor de schoen moeten maken allemaal, wat een gedoe. Uiteindelijk 2 versies meegegeven maar ben eigenlijk niet tevreden over het resultaat, de eerste was een beetje verpest door raar geplak van zl, de tweede had ik afgekalkeerd van een mooie tekening maar na afkalkeren was het niet mooi meer, pff... En Grote Meneer had geen tijd/zin om het met Kleine Meneer over te doen.

6. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    België
    petra83: Proficiat met het meterschap over F.ie! En inderdat wat is je meisje verwend geweest zeg, leuk! :)

Silinde: Ahja zolang de sint de tekeningen krijgt ;)

7. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    Silinde, de Sint is met elke tekening blij is mij altijd verteld :)

8. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Silinde: zolang zl er maar plezier aan beleefde niet?:)

snoezelke: wat naar van je gal! maar frietjes zou ik ook niet kunnen laten denk ik!;):)

petra: gefeliciteerd met je metekindje!:)

hier nog geen kindjes om de sint te laten komen jammer genoeg. Maar ik ben daar eigenlijk wel een heel strikte in:) zal beroepsmisvorming zijn. Later zal de Sint hier komen op 6 december en niet vroeger....:p

9. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    België
    Toekan: Ah dat zeg je nu ;) Ik weet nog dat bij ons thuis de sint ooit eens was gekomen midden de week en mijn moeder heeft nog nooit zo veel moeite gehad om mij en mijn broer klaar te krijgen voor school :p

10. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    België
    Vandaag naar de huisarts geweest maar de laatste resultaten waren nog niet binnen, pas ten laatste volgende week maandag. En ik kan pas bij de gyn langs op 20 dec

11. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    ik ben kleuterjuf van opleiding en heb toch wel het gevoel dat ik daar voet bij stuk ga bij houden hoor:p

12. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    België
    Ah tuurlijk blijft jou keuze natuurlijk ;)

13. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    België
    Hier vandaag een witter dan witte test dus nu de ongi afwachten :(

14. FaeSarah

FaeSarah Lid

20 aug 2012
    81
    0
    6
    Belgie
    Hallo dames!

En nog een Belgje meld zich :)
    Je kan me vinden in de provincie Antwerpen, nabij Turnhout.
    Eind juli gestopt met de pil en beslist om voor ons 1e kindje te gaan! (Spannend!!)
    De afgelopen 3 rondes was het nog niet raak en deze ronde aan de slag met ovulatietesten. Na 2 positieve testen van afgelopen weekend en het nodige klussen is het nu afwachten en duimen dat het raak is...

Ik voel vanalles (of maakt mijn lichaam me dat wijs?) en ben sinds gisteren ook supermoe. Verder heb ik het ook heel koud, sinds gisteren, maar gezien het weer buiten hoeft dat verder allemaal niets te betekenen.

Om het ongeduldige gevoel een beetje te laten verdwijnen heb ik beslist dat ik pas op 24 december test, tenzij ik eerder ongesteld word natuurlijk ;) Nu maar verder ongeduldig afwachten en hopen dat de komende dagen lekker snel gaan :)

Fijn om te zien dat er nog meer Belgen zich op het forum bevinden!

15. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    België
    Sorry voor de late reactie, ben hier effe niet geraakt want door de verhuis en kerstinkopen enzo is het hier heel erg druk!

FaeSarah: Welkom hier en veel succes!

16. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    Jammer snoezelken! Op naar de volgende ronde dan maar

FaeSarah, leuk dat je mee komt praten.

Hier groeit de buik ineens serieus door. Mag sinds vandaag ook thuis blijven van het werk. Wel een raar idee dat ik weer zoveel maanden thuis zal zijn maar ga er toch van genieten. Zal de laatste keer zijn want wij houden het bij twee kindjes

17. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    België
    Hmmm ik dacht hier te hebben gereageerd maar blijkbaar staat het er niet op :s

petra83: Geniet maar van deze laatste zwangerschapsweken ;)

18. Kylietje

Kylietje Actief lid

15 dec 2011
    367
    0
    0
    Wetteren
    Hallo dames, weer al even geleden dat ik hier geweest ben.
    We hebben het vrij druk...en tussendoor nog even een bange tijd doorstaan. Ik had namelijk een knobbel ontdekt onder de huid van mijn rechteroksel. Maandag direct mee naar de huisarts geweest en die wou zeker een echo laten maken.
    De uitslag is gelukkig niet verontrustend. Een talgklier die ontstoken is. Ik moet anti-biotica nemen en de knobbel is al veel kleiner ondertussen.

petra83:
    geniet maar ten volle van de zwangerschap.
    FaeSarah: mijn moeder woont ook de kanten van jou, namelijk in Gierle. In ieder geval zeer veel succes met het zwanger worden.
    Snoezelke: jammer dat je niet zwanger bent...
    Ik wens je in ieder geval al een vruchtbaar 2013 toe. Die kerstinkopen zou ik beter ook eens aan beginnen, het nadert zo snel :$

19. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    Oef kylietje, wat zal dat spannend voor jou geweest zijn.

Ben nog maar net thuis gezet en heb al zo genoten van een onverwacht vrij weekend! Zaterdag in Antwerpen wat kerstcadeaus geshopt en vandaag hier in het dorp kerstmarktje

20. sepherine

sepherine Niet meer actief

Hallo meiden. Ik ben er ook weer !! Heb het echt kei drukom oplossing te vinden etc tot hier toe zonder resultaat maar we geven niet op

Deel Deze Pagina