Sepherine: hopelijk vinden jullie vlug een oplossing ! ik duim dubbel en dik mee. petra83: heb jij je dochter meegenomen naar de kerstmarkt? ik vraag dit omdat vriendlief en ik twijfelen of we jarne wel kunnen meenemen naar zo'n kerstmarkt.
Kylietje dank je ! ! Als dit opgelost is kunnen we voor de derde gaan ! Voorlopig helaas maar met condoom
Kylietje, ja, hebben haar meegenomen maar alleen omdat het een klein plaatselijk kerstmarktje was. Gisteren in Antwerpen is ze thuis gebleven. Heb veel ouders met kindjes in de winkels en op de markt gezien en stuk voor stuk zaten ze zo zielig in hun buggy's. Zo een kleintjes hebben daar echt niks aan en ik heb dan nog een dochter die geen twee minuten kan stil zitten. Ze heeft vandaag mogen rond lopen en ik had gelukkig schoonfamilie bij die achter haar wou crossen, anders was het ook op zo een kleine markt niet te doen geweest
Ik zit heel de dag alleen vandaag want mijn vriend moet nog naar de nieuwjaarsreceptie van zijn werk en zal pas rond 22u thuis zijn Morgen zal het wel anders zijn, hel de dag van hier naar daar. We moeten nog heel wat regelen voor de verhuis (gas, telenet, electriciteit enz...), kmoet naar de psychologe, we moeten nog naar de winkel en bij mijn schoonmama langs voor haar verjaardag
Ik zit met een dik probleem, mijn wasmachine is stuk! En dat net nu mijn dochter aan de zindelijkheidstraining wil starten reparateur al gebeld maar die kan pas vrijdag komen Snoezelken, jullie weten wel wat doen dan morgen zeg
Oei dat is minder! Is er niemand anders waarbij je even je was kan gaan doen? Of een wassalon in de buurt?
Ja, bij men mama gelukkig. Maar omdat mijn dochter weer maar is ziek is moest ik nu wachten tot men man thuis was. Wou haar niet door dat rotweer meenemen
petra83: Veel beterschap voor je meisje! Ik ben dus naar de gyn geweest en er zit een prachtig eitje op springen dus wij gaan klussen vanavond Volgende maand heb ik weer een afspraak om te zien wat die cyste ondertussen doen. Ik heb ook moeten bloed laten prikken om te kijken voor toxoplasmose en rubella.
Mijn ventje was veel te moe gisteren... wist nie hoe ik me moest voelen. Ik kan het hem niet kwalijk nemen want hij heeft een hele zware periode op het werk met de feestdagen enzo maar ergens doet het me wel pijn dat we weer een kans 'laten schieten'
o nee, zou ik ook niet zo leuk vinden. Mijn man was altijd wel voor een vluggertje te vinden. Misschien vanavond nog? o ja Snoezelken, ik heb nog is gezocht naar een extra geboortekaartje van onze dochter maar ik vrees dat die allemaal op een doos op zolder staan, nu we nog volop in de verbouwingen zitten. Als ze boven komen stuur ik eentje op naar je. Zowieso zal van dochter 2 er ook wel eentje over blijven
@snoezelke: wat spijtig voor die gemiste kans. Hopelijk heeft hij het al dubbel en dik goedgemaakt ! @petra83: wat een pech voor jullie met de wasmachine. Hoe gaat het ondertussen met de dochter? al wat beterschap? Ondertussen gaat hier alles goed zijn gangetje. Klein beetje stress voor de feestdagen natuurlijk. We hebben een hoop familie die wij op die paar dagen willen bezoeken. aiai dat vergt een groot organisatievermogen natuurlijk Ook weeral leuke dingen te weten gekomen. Via het werk hebben wij normaal een nieuwjaarsreceptie zonder partners. wel dit jaar gaat die niet door en in de plaats gaan wij eind april met alle collega's naar WALIBI en de partners + kinderen mogen mee. We krijgen zelf wat geld om te eten. Natuurlijk nemen wij Jarne niet mee want dat ventje heeft er niets aan. Dus het wordt nog eens een dagje kinderloos zijn. Jarne kan terecht bij mijn papa en stiefmama. We vertrekken toch maar rond 9u en rond 17u zijn we al terug.
Hoi dames, ben hier een hele tijd terug eens binnen gevallen, maar er niet meer geraakt. Hopelijk gaat alles prima hier? Alles zijn gangetje hier... de jongens zijn super blij dat het vakantie is. En de mama eigenlijk ook, gedaan met dat stomme alarm elke ochtend!
Kylietje, wat leuk zeg! Veel beter dan een receptie lijkt me. Jony geniet van het verlof. Dat pendelen weet ik ook niet echt. Lijkt mij wat 'waarzeggerij' of zo?
petra83: Ik hoop dat gisterenavond niet te laat was maar dat zullen we zien op 6 januari hé. Mijn vriend en ik hebben er toch over gepraat want ik moest het toch effe kwijt. Ivm de geboortekaartjes, toch bedankt om even te kijken, je ziet wel of er nog eentje boven komt. kylietje: Ja, hier heb ik geluk dat het bij mijn familie voor kerst is en bij zijn familie voor nieuwjaar dus klaar organiseren Walibi, super! Amuseer jullie maar! Jony: Pendelen, ik heb het wel al laten doen maar het is inderdaad een soort van voorspellerij dus niets echt bewezen. Is gewoon wel eens leuk.
O super snoezelken! Wanneer is de verhuis? Hier erg druk geweest met de kerst. Teveel op te korte tijd. Ik harde buiken en dochter oververmoeid. Nu bekomen we allebei nog. Gelukkig wordt nieuwjaar rustiger