Wij zijn vol op bezig met verhuizen nu! Het word al gezellig daar nu onze spulletjes (foto's, plantjes,...) er al staan. 3 januari verhuizen we officieel
Voila, we zijn verhuisd (of toch bijna) en we hebben er een hondje bij. Gisteren zijn we hem gaan halen. Een franse buldog van 3 jaar oud met de naam Lars. Het is zowel voor ons als de hond nog effe wennen maar het lukt wel. Gelukkig nieuwjaar trouwens
Ook voor jullie een gelukkig nieuwjaar! Wat leuk een hondje! Moet hij nog getraind worden of is dat al in orde? Ik geniet hier nog even van de rust nu dochter nog slaapt, al drukke dag gehad met een tripje naar de (over) grootouders en zwembad
Bij jullie ook zoveel sneeuw? Amai, hier is er wat uitgevallen zeg. Dochter en ik zijn net terug binnen, ze heeft haar heel goed geamuseerd en gelukkig had ik ze goed aangekleed. Komen de sneeuwbotjes en het skipak toch nog van pas
petra83: Ons hondje is helemaal getrained dus super leuk ook voor ons Hier ook super veel sneeuw! Gisteren terug bij de gyn geweest. Indien deze ronde niet zwanger ga ik onder het mes en haald hij de cyste weg op 15/02. Want net zoals vorige maand zit mijn eitje rechts, de kant van de cyste. En de gyn ziet niet echt problemen maar wil het toch weg halen. Is toch een zekerheid dat het dan daar door niet komt.
Ik ben vandaag naar de adviserend geneesheer geweest en ben sowieso nog tot de zomer thuis dus ik ben wel blij eindelijk geloofd te worden. Hoe gaat het met jullie?
gelukkig krijg je erkenning snoezelken! dat zal weer een hele last minder zijn. hier alles prima. Al ben ik de sneeuw, de kou en de gladheid wel al serieus beu. en er is nog op komst blijkbaar. Ik ben zo bang om te vallen nu he. Maandagmorgen mogen we terug naar de gyneacoloog, kijken hoe ons meisje het doet en maandagavond hebben we een pretecho gepland. Dus 2 x op een dag kijken naar ons meisje
Wat leuk dat je zoveel naar jullie meisje zal kunnen kijken. Kan best geloven dat je bang bent om te vallen. Ik ook en ik ben geen eens nog niet zwanger. Ik moet 2 keer buiten met de hond gezien wij geen tuin hebben en ik doe altijd mijn bergschoenen aan (misschien grappig maar met dit weer super handig)
ik heb bij decathlon een paar goei botten gekocht. eigenlijk ook een soort trekking schoen maar nog mooi ook. en nu al veel geniet van gehad
ja, tis te zeggen he. Veel reacties zijn hier niet :-D wij zijn maandag dan voor een pret 3D echo gegaan. En we hebben echt prachtige beelden van ons kleinste meisje gezien. En raar maar waar, we zien echt al dat ze lijkt op grote zus!
petra83: Wat leuk zeg! Hier zo moe en zoveel pijn, niet te doen. Met dit weer komt die fybro enkel nog meer naar boven. Voor mij mag het echt snel weer warmer worden.
Pfff hier kijk ik enorm uit naar vrijdag... mijn NOD! Duimen jullie mij aub? Ik heb er allesinds een goed gevoel over maar kan zijn dat mijn lichaam me weer voor de gek houd natuurlijk!
o spannend snoezelken! natuurlijk duim ik! Wij hebben gisteren genoten van het zonnetje! zalig met ons drietjes naar de markt, een wafel gegeten, wat rondgewandeld, in het ziekenhuis op mijn dienst even goeiendag gaan zeggen enz. Echt een dagje voor ons gezinnetje. Vandaag is de papa weer aan het werk, dus terug mama en dochter samen. We wilden graag naar het zwembad gaan, maar het regent echt verschrikkelijk en het zwembad ligt in het recreatiegebied, dus de auto moet op de parking en dan nog een heel stuk te voet. Zie ik met zo een rotweer echt niet zitten. Morgen mss nieuwe poging doen
Vanochtend heb ik negatief getest en een paar uur later werd ik ongi dus wij gaan er in maart opnieuw voor. Want deze maand moet ik geopereerd worden dus word dat allesinds al niets. Ik ben echt ongelofelijk teleurgesteld.
Dank je wel! Ik ben alweer wat over, meestal heb ik het zwaar de eerste uren na de negatieve test/ongi worden. Nu moet ik gewoon verder dat is iets wat ik heb geleerd door mijn fibro.
Nog mensen die ziek zijn? Eergisteren nog een gewone loopneus, sinds gisterenavond hoofdpijn, loopneus, hoesten, moe.... bah!