Ik ben net 23. Heb altijd in Turnhout gewoon, ben je daar toevallig naar school geweest misschien? Ik weet dat er veel uit de omgevind in TH naar school gaan, zijn er ook zo veel daar. Zou wel grappig zijn als we elkaar kennen.
Ja dit is ons eerste kindje. Mijn vriend wilde eigenlijk tot volgend jaar wachten. Maar omdat mijn pil net op was, ging ik alvast ontpillen. Na 1 cyclus te hebben gehad, wilde hij ineens wel er voor gaan. Want we gingen er eigenlijk vanuit dat we minstens een half jaar moesten oefenen. Ik kan zeggen dat het even schrikken was dat het onmiddellijk raak was, maar het is heel welkom! Heb er alleen even over gedaan om er aan te wennen . En nu begin ik er van te genieten. Heb ook al een aardig buikje. Dus binnenkort maar eens voor andere bovenkleding gaan kijken. 't Zijn toch bijna solden Kijk er ook heel hard naar uit om het kindje voor het eerst te voelen! En jij hebt 1 zoontje?
ja ik heb ook maar één kindje een zoontje , wij hebben er heel lang over moeten doen om dit wonder te krijgen, bijna twee jaar dus zijn blij dat het er nu is, maakt ons leven helemaal compleet xxx
Kan geloven dat jullie wondertje jullie leventje helemaal compleet maakt! Zeker na zoveel tijd! Dan zul je er nu ook we dubbel en dik van genieten!