Zijn hier nog mama's/ mama's 2 be uit België

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Dorientje, 14 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Nog geen onderwerp?;)

2. momentje

momentje Bekend lid

5 feb 2008
    587
    0
    0
    België
    OKee..

Gaan jullie op vakantie deze zomer?
    Wij hebben vanaf morgen 3 weken verlof. Wij hebben geen reis gepland, maar willen daguitstapjes maken. Planckendaal, efteling, zee,.... Nog iemand ideeen? Mijn zoontje is 1. Maar ik vrees dat het weer niet echt zal meehelpen.

Daarenboven begin ik de laatste dagen ferm misselijk te worden de hele dag door...:(.

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Wij gaan dit jaar een weekje naar Oostenrijk. Mijn vriend wilde er absoluut naartoe, terwijl ik eigenlijk graag naar de Eifel had willen gaan. Ben als kind nl. al bijna elk jaar in Oostenrijk geweest... Maar we nemen ons hondje van 1,5 mee, dus het zal wel een andere vakantie worden als vroeger (hoop ik toch... :) ) Ach ja, dan hebben we ook weer eens tijd voor elkaar!

Nog ideetjes voor daguitstapjes: kinderboerderij? Scoort ook altijd bij kleine kindjes ;) En ik weet niet of je zoontje het leuk vindt om te zwemmen? Da's natuurlijk wel niet zo fijn om te doen als je je misselijk voelt natuurlijk...

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Zijn er toevallig dames uit de buurt van Helmut Lotti op dit forum aanwezig? Ben nl. volgend bericht tegengekomen en wil eigenlijk doodgraag weten of dit waar is (foto is niet zo scherp...)

Helmut Lotti is eigenlijk kaal - Hbvl.be

Anders moet ik maar de roddelblaadjes uitpluizen, daar zal het ook wel instaan :D

5. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Lijkt me helmut lotti wel, maar ieuw wat lelijk! ;)

6. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Heb het ook gezien, van Helmut Lotti, denk ook wel dat hij het is..

Uitstapjes met (kleine) kids.. Niet makkelijk vind ik, aangezien hij bij ons redelijk druk is.. ;)

Laatst naar het Donkmeer gegaan in Overmere (Berlare), was wel leuk. Volgende week vakantie en dan gaan we eens naar Planckendaal ofzo, lekker zwemmen, naar de speeltuin..

7. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Wij naar plopsaland en ook eens naar Zoo van Antwerpen!

8. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Wij gaan naar Speelstad en af en toe een dagje weg

9. 40plusmama

Even een vraagje aan de andere Belgjes ;)

Wij hebben een hypotheek afgesloten via een makelaar. Nu willen we gaan verbouwen en eigenlijk een beetje shoppen met waar we het makkelijkst het via de hypotheek kunnen doen (2de hypotheek bijvoorbeeld of de overwaarde van het huis gebruiken). Alleen weten we niet waar we het moeten zoeken.

De makelaar die we nu hebben steekt natuurlijk zelf een groot deel in zijn eigen zak. We hebben de hypotheek zo'n 3 jaar geleden over laten sluiten want de vorige makelaar had er een potje van gemaakt. Maar waar kunnen we nu alles betrouwbaar (!) en veilig laten herberekenen en ook eventueel de hypotheek oversluiten en eventueel bijlenen voor de verbouwing?

Adviezen mogen ook per pb hoor ;)

10. randi

randi Niet meer actief

dees dan kan je het beste contact opnemen met een immotheker. zij geven gratis advies wat voor jullie het voordeligst is met de beste formule. dit is gratis. hier een link van ze, daar vind je vast waar de dichts bijzijnde voor jullie. is geen bank hé, maar zij hebben alle banken in hun pc staan met alle voorwaarden ervan. je bespaar je zo veel tijd met zoeken ook

Immotheker

11. 40plusmama

Heey dank je!

12. randi

randi Niet meer actief

graag gedaan ;) succes

13. Lies23

Lies23 Lid

18 mei 2008
    77
    0
    0
    België
    Hoi allemaal, even een heel ander vraagje :)
    Binnen ongeveer een 5-tal weken verwachten we ons eerste kleintje, en alles is zo goed als geregeld. Ik heb alleen één probeelmpje... Ik vind nergens mooie pyama'tjes..
    Weten jullie misschien leuke winkels in België waar ik ze kan vinden?
    De enige die ik vind, zijn Petit Bateau en die vind ik nogal flauw.. Voor de rest vind ik wel mooie kleertjes, vanaf 3 à 6 maanden, maar kleiner niet..
    Iemand een idee?

14. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Mijn zus kocht haar pyamatjes bij Premaman of in de Zeeman (heel mooi en supergoedkoop). Ook H&M en C&A hebben leuke babykleertjes.

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik weet niet waar precies je woont, maar bij Prenatal in Nederland hebben ze ook hele mooie dingen. Wij gaan dan naar Heerlen omdat dat niet ver van hier is. Zijn daar ook helemaal niet duur.

En voor het overige sluit ik me aan bij Ineke. Misschien nog even aanvullen met Hema, want die hebben ook mooie babyspullen!

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Even een vraagje van mijn kant. :)

Weet er iemand waar je in Limburg, regio Bilzen-Lanaken-Riemst-Hoeselt-Diepenbeek, Zumba kan gaan volgen? Ik heb nog een maand een abonnement bij Health City maar de club valt me helemaal niet mee... Vandaar dat ik naar een andere plaats op zoek ben.

Het hoeft geen fitness-club te zijn, want daar moet je dan meestal lidgeld betalen en dat vind ik nogal prijzig. Maar alle tips zijn welkom!

17. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hoi, ik ga bij Qsports in Tongeren (is ook in Maasmechelen en Genk) en daar moet je geen lidgeld betalen, kan ook met 20-beurtenkaart! En het is er echt superleuk :)

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Bedankt Ineke! Ga eens rondneuzen of ik de uren vind op internet.

Heb in Diepenbeek ook nog een club gevonden, maar die uren passen mij helemaal niet.

19. Shyness

Shyness Bekend lid

17 aug 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    Hier ook nog eentje uit Belgie :)

20. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hallo!
    Ik zou welkom zeggen maar ik zie dat je al langer op ZW zit ;)

Nijntje, al een plaatsje gevonden waar je Zumba kan doen?

Deel Deze Pagina