Ik ben ook bij de CM... Helemaal geen problemen mee! Vroeger even bij De Voorzorg gezeten omdat dat toen moest van met werk van mijn moeder, ook daar ging alles prima moet ik zeggen...
Hallo onderbuurtjes! Ik heb even een vraagje, woont iemand van jullie vlakbij een AVA winkel, en zou je daar wat voor mij kunnen navragen? Zo ja, PB dan even! Alvast bedankt Liefs!
Ik had ook al een mailtje gestuurd, maar vermits jij er vandaag al naartoe moet, wacht ik even af of amore1 mijn hulp dan nog nodig heeft Laat je iets weten?
Ik heb nog niets van amore1 gehoord (had wel geen pb gestuurd), maar ben ook nog niet bij Ava geraakt vandaag... Diensthoofd moest weer gaan vergaderen, dus geen idee wanneer het dan gaat gebeuren (zij werkt nl. niet op donderdag). Misschien dat ik dan morgen alleen moet.
Wij zijn officieel gisteren aan de eerste ronde begonnen! Mijn vriend weet het wel te timen, zo een dagje voor mijn vermoedelijke eisprong!
Zondagmorgen opgestaan met enorm maagzuur, terwijl ik dat nog nooit heb gehad. En vandaag wat misselijk opgestaan en een klein hapje gegeten om iets binnen te hebben (moest gaan werken). Vanmiddag geen eetlust, maar toch gegeten en daarnet zo honger en toen ik een paar happen had genomen, terug misselijk... Weet niet of het echt symptomen gaan zijn of gewoon omdat ik er veel mee bezig. 't Is wel spannend alleszins!