Ik neem aan dat de meeste dames hier echt niet zo dom zijn en dat ze gewoon hun bmi van voor de zwangerschap hebben genomen
uhm.. dat denk ik eerlijk gezegd ook maar dat een bmi vaak niet klopt is wel waar, er zijn een heleboel factoren die de uitslag onjuist maken, zoals idd gespierd zijn. mijn ha zei ook dat je er niet teveel vanuit moet gaan.
Nou vind het zoiezo vals dat mijn bmi 30 is terwijl ik 1.65m ben... Mensen als ikke moeten strakker met hun gewicht omgaan...
ook ik heb een bmi van 31.. en ik baal er stevig van omdat het bij mij door medicijn gebruik is gekomen.. ben in totaal 15 kg aangekomen van die rotzooi. ik was al op dieet maar nu kan dat niet meer. Maar straks dan ga ik er weer mee verder. Ik vind dat je het zelf in de hand hebt. Nu ken ik ook wel mensen die al aankomen van een glas limonade dus soms kun je er ook nog eens niet veel aan doen en zit het al in je genen. Mijn verloskundige heeft er verder ook niks van gemaakt. Ze zij alleen dat ze me helemaal niet dik vond.. en daar was ik dan wel weer heel erg blij mee
Da's natuurlijk onzin! Ik ben >1.80m en weeg dus veel meer dan jou met mijn BMI van 30, het is de verhouding tussen lengte en gewicht. Jij hebt nog het voordeel dat je leuke zwangerschapskleding kunt kopen, vind dat maar eens met maat 46!
nou ik denk wel als je kleiner bent dat je sneller dik lijkt (een propje zoals ze dat zo "liefkozend" noemen) als dat je als mij 183 cm ben NIEMAND die denkt dat ik zo dik ben als ik werkelijk ben (weer een voordeel voor mij natuurlijk!)
Ja maar ik denk dat je bij een bmi van 40 wel mag aannemen dat je toch echt veel te zwaar bent en dat dit niet alleen maar te maken heeft met extra spierontwikkeling of iets dergelijks
Ja, want dan moet je wel heeeeel veel spierweefsel hebben! Bij mij op de sportschool hebben ze toen mijn BMI berekend en ook mijn vetpercentage en dat veel reuze mee. Toch zal ik nooit zeggen: is allemaal spier hoor, ik ben gewoon te dik!
Maar meid... Ik heb maatje 46... En ja als je kleiner bent zie je er dikker uit... En dat is echt niet happy... Als ik ooit zwanger raak zal ik in jogginsbroeken lopen denk ik hahah Lekker ruim hahah
Hoe kan dat nou? Ik ben ongeveer 20 cm. langer en 20 kilo zwaarder en heb ook maat 46? Ik heb wel leuke kleding gevonden, maar het is hard zoeken!
Ik haal altijd broeken bij de markt hier in leeuwarden weg Die passen altijd maar gaan niet zo lang mee (15 euro) Ik heb een zogenaamde "peervorm" ik heb al mijn vet aan de onderkant hangen (dat klinkt ook vies whaha) En truien heb ik maat L die zijn nog redelijk qua soorten
Pfew, ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar wat ik me afvraag TS, wat heeft de gyn dan verkeerd gedaan? Beetje kortaf zijn sommige mensen gewoon, en als je dat rot vindt ga je toch gewoon naar een andere gyn?
tuurlijk, dat klopt ook wel, tenzij er hier zwangere vrouwelijke bodybuilders rondlopen bij mij zijn het ook zeker geen spieren, maar ik heb wel een heel ronde bouw waardoor ik zwaarder ben dan ik eruit zie. en ik ben ook lang dus dat scheelt een hoop..
haha vrouwelijke bodybuilder hier (haha NOT) maar heb zware botten volgens mijn man haha want meeste mensen schatten me gewoon veel dunner als dat ik werkelijk ben ik krijg alitjd overal ongeloof en zakkende kaken in winkels als ik zeg doe maar maatje 46 (terwijl hun 42 schatten) op zich wel leuk (beter als andersom denk ik dan maar)
Heel herkenbaar, bij mij idem dito! Als ze vragen wat voor maat heeft u komen ze bij mij ook met 40/42 aan! En als ik een grote maten-winkel binnenloop, vragen ze ronduit bot wat ik kom doen! Bij mij is het vet verspreid over de lengte, maar ik vind "propje" nog altijd liever klinken dan "reus"...
haha ik heb een vriendin gehad waarbij ik het altijd andersom had, die wilde altijd perse 36 hebben en ook zich hierin wurmen terwijl ze eigenlijk 38 kon nemen, maarja hoe zeg je dat vriendelijk, nou niet dus maar gewoon bot gezegd dat ze beter een maatje groter kon nemen want die zat gewoon veel mooier (en kleedde juist af ipv dikker maken) ze vond het niet echt charmant van me MAAR toen we thuiskwamen zei haar vriend precies hetzelfde en toen kreeg ik een dikke knuffel van haar dat ik een echte vriendin was door eerlijk te zijn. Ze probeerde wel wat minder te snoepen zodat ze in elk geval niet naar de 40 toemoest haha maar 38 was ineens okay..
38......kan me de tijd niet meer heugen! Als ik wat afval en een BMI van 25 heb, heb ik maat 40, lager kom ik zo gauw niet hoor, haha!
Met mijn 1.87 en stevige bouw kreeg ik het zelfs bij een bmi van 20 niet voor elkaar om onder de maat 42 uit te komen... dus ik ben met mijn maatje 46 best tevreden!