rugpijn en nierstuwing

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door suusjeb, 3 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusjeb

suusjeb Lid

28 okt 2008
    52
    0
    0
    Hoi allemaal,

Er zal vast over dit onderwerp al een topic zijn maar ik kan deze niet zo snel vinden.

Ik ben nu bijna 23 weken zwanger en ontzettende pijn in mijn rug.
    Ook heb ik te horen gekregen dat ik nierstuwing heb.

Die rugpijn en de last van min re-nier die ik heb zijn echt apart van elkaar te onderscheiden.
    Als ik bijv. veel zit krijg ik al heel veel pijn in mijn rug. Als dit eenmaal begonnen is gaat het pas over als ik op bed ga liggen.

Zijn er meer vrouwen die hier ook zo'n pijn aan beleven en zijn er ook vrouwen die nierstuwing hebben?

Groetjes Suzanne

2. Hoi hoi,

Ik heb 3 weken terug ook te horen gekregen dat ik nierstuwing heb.
    Ik heb het alleen aan de rechterkant het enige wat ik eraan kan doen, zodra ik er last van krijg meteen een paar uur op me andere zij gaan liggen en liggen blijven, ik kan niets meer dan.
    Maar dan trekt het wel weg en heb ik er een tijd of een paar dagen geen last meer van.
    Pas wel op dat je er geen blaasontsteking bij krijgt.
    En doe rustig aan.
    Ik krijg ook steeds meer last van me rug en moet dan rust nemen of ik nou wil of niet, meis luister goed naar je lichaam.

3. suusjeb

suusjeb Lid

28 okt 2008
    52
    0
    0
    Hoi,

Ik wist eerst niet wat ik had en ik dacht wat is dit. Mijn vriend heeft s nachts de huisartsenpost opgebeld want ik kon niks meer. Niet lopen, zitten of staan. Het liggen hielp ook echt niet. Ik dacht straks zijn dit weeen.

Eenmaal aangekomen bij de hhpost bleek dat ik dus een zware blaasontsteking had. Dus ik dacht nu lekker van de pijn af te zijn na mijn kuur.

Maar het wordt vooral erg als ik ineens 3 glazen sap/water drink. Dan begint de pijn weer.
    Maar geen blaasontsteking. Ik hou het wel goed in de gaten.

En over die rugpijn.. Ik heb er echt alleen last van als ik aan het werk ben en als ik gewerkt heb. Dan weet ik echt niet meer waar ik het zoeken moet. Ik werk in een verpleeghuis, dus het is best zwaar.
    Maar ik werk al 25% minder en dat vind ik al erg genoeg.

Ik kan ook niet echt genieten van mijn zwangerschap zo...

Deel Deze Pagina