ik heb zowat altijd dezelfde dingen in mijn tas zitten namelijk: een pen agenda usb stick lipgloss portemonnee sleutels zakdoekjes snoep legitimatie wat hebben jullie altijd in jullie handtas?
Ik heb er geen 1 meer.. Stop me portomonee altijd in mijn boodschappentas van de kinderwagen en mobiel doe ik altijd in mijn jaszak meer heb ik niet nodig oh ja sleutel hangen aan de kinderwagen aan zon keykoord
veels te veel en ik kan nooit wat vinden Het is een grote stortbelt zeg ik altijd. Maar vooral: papier legitimatie sleutels paracetamol postzegels portomonee losgeld spiegeltje/lippengloss/lippenstift snoepjes (vooral ook los in de tas van een doosje wat ooit stuk ging) mobilio en headset en nog een heleboel meer het is echt verschrikkelijk, als mijn man iets zoekt en ik zeg, zit in mijn tas, krijg ik dat ding standaard toegeworpen. Hij durft er zijn handen niet in te steken LOL
portomonee, sleutels, aansteker, sigaretten/shag,pen, autopapieren, pennen, boodschappentasje, spiegeltje, lipgloss, tampons, inlegkruisjes, een heleboel bonnetjes, kauwgom.
mobiel, klein pakje billendoekjes, 2 of 3 luiers, portemonnee, zakdoekjes, sleutels, liga, pakje drinken, een pen, handschoenen. en om de zoveel tijd zit hij weer vol snoeppapiertjes, bonnetjes etc.
zo'n topic was er een tijdje geleden ook met foto's erbij. was erg leuk! nou hier mijn hutkoffer inhoud: portomonee agenda (ja echt een papieren) paraplu autopapieren + rijbewijs telefoon klein make-up tasje (met lipgloss, lipenstift handcreme en een coverstick) smints en kauwgom bonnetjes (te veel) zonnebril theezakjes( voor werk drink graag groene thee) boek of tijdschrift of ereader (altijd 1 van de 3) zo en dan ben ik vast nog wel wat vergeten.
FF me tas erbij pakken: Bonnetjes Kauwgom portomonee losgeld mobiel agenda pen halve pen zakdoekjes (gebruikt iew gelijk ff weggoien) lolly stokje (ook weg) manderijntjes een rotte maderijn (ook weg) onleesbaar bonnetje batterijtje ?? toetenpoetsers paracetemol oplader ov chipkaart dat was het
Ik sleep mijn hele hebben en houden mee In mijn tas; - Portemonnee met alle passen erin - Agenda, notitieboekje + meerdere pennen, markers - Mascara, spiegeltje en lipgloss - Kauwgom, dextro en vaak ook iets te eten - Sleutels, werktelefoon - Paracetamol - Snoetenpoetsers - Handen alcohol & deo (van Rituals) - Zakdoekjes - Water (in een flesje uiteraard) En vast nog wel meer
Veel te veel! - pen - agenda - lipgloss - portemonnee - sleutels - flesje water - mascara - spiegel - legitimatie - rijbewijs (nog zo'n mooi papiertje ) - klein notitieboekje - kauwgom - haarelastiekjes
Om het je even makkelijk te maken... (en ja..er zitten vier pakjes zakdoekjes in mijn tas. Puur en alleen voor kleine snotneusjes. Normaal gesproken zit ook mijn telefoon er nog bij maar daarmee moest ik nu de foto maken.
- een paar pennen - maandverband - mobiel - sleutels, ook van mijn werk - portemonnee - flesje water - pakje(s) zakdoekjes - verfrissingsdoekjes, maar ik denk dat ze nu wel uitgedroogd zullen zijn. - verdwaalde kassabonnen - kauwgom en ik denk dat ik nog wel wat dingen vergeet. Misschien ook leuk als iedereen een foto maakt van de inhoud van de tas.
hier een klein tasje met maandverband, paracetamol en aleve feminax. Verder portemonnee telefoon sleutels een opvouwbaar tasje voor onverwachte boodschapjes en mn rijbewijs.
hahahaha...zonder mijn tas voel ik me echt ontheemd Ik heb echt van alles bij me en manlief vraagt altijd of ik bakstenen mee draag zo zwaar is mn tas.... maar goed in mijn tas zit; - agenda -portomonee -kauwgum -pen -naaisetje (altijd handig) - secondelijm (voor als mn hak breekt of iets ) - zh papieren - flesje water - gelukspoppetjes (klein zakje met poppetjes, bijgeloof hahaha) - sleutels - snoertje voor mn iphone -lipgloss - spiegeltje - deo (kan niet zonder deo) - tampons - brillendoekje - brillenkoker - lenzendoosje - lenzenspulletje (klein flesje) - digitale camera - calendullazalf - zinkzalf - zonnebril en volgens mij was dat het wel Maar als we weleens een feestje hebben dan heb ik ook kleinere tasjes...heb gewoon een tassenverslaving....en ik voel me ook "veilig" als ik alles bij me heb hahahahaah
Ipad, zonnebril, brillendoos voor gewone bril, portemonne, maandverband en tampons, pennenvooraadje, en nog een extra tasje voor als ik een paar boodschapjes moet doen, oplader voor ipad, iphone, nokia (werktelefoon), koptelefoon, smint (echt verslaving) en dan nog de nodige bonnetjes die ik een keer in de zoveel tijd weggooi. Als hij door vreemden opgetild worden schrikken ze altijd van het gewicht, maar ja die ipad is niet een van de lichtste Mijn tas is dan wel zo groot dat ie erin kan, maar niet te zien is aan de buitenkant dat ie erin zit
In mijn Annie zit meestal niet zoveel: -portomonnee -telefoon -deo -pakje pennen -pakje doekjes -(zonne)bril -snoepjes maar de laatste tijd heb ik steeds weer een luiertas mee dus dan stop ik mijn portomonnee daarin. en verder heb ik nu een winterjas met kleine zakken en ik wil niet altijd een tas mee. dus heb ik mn pasjes in mn binnenzak.
Net tas even omgekiept om te kijken welke zooi er allemaal in zit -portomonnee -paspoort -mapje met foto's van dierbare personen -brillenkoker + zonnebril -autosleutel, sleutels van huis en sleutels van werk -6 pennen, waarvan 4 kapot -sultana koekjes - maandverband & tampons (niet nodig de komende maanden) -agenda -hondenpoepzakjes ehm..tjah ik ruim achter mn hond op -lipgloss -lippenbalsem -handschoenen -lader van mobiel -mobiel -doosje met "thuis apotheek" met onder andere : ibuprofen : paracetamol : strepsils : domperidom (tegen spugen) : diarreeremmers -heel veel bonnetjes -2 pakjes zakdoekjes -tijdschrift of boek Dat was het wel zo'n beetje hihi