Hoi Hoi, Misschien een rare vraag maar af en toe rilt onze zoon zeg maar in mijn buik.. althans zon gevoel is het bij mij. Weet iemand wat dat is? En is het niet zo dat hoe langer je zwanger bent... ben nu iets meer dan 34 weken dat de kleine steeds minder gaat bewegen.. maar het lijkt wel of hij er uit wilt zoveel dat hij beweegt...
Ik heb dan volgens mijn andere tikjes zeg maar in mijn buik.. heel erg onder in mijn buik... dat is altijd zon eentonige tikje... maar wellicht dat hte mogelijk is ja ... ahhh wel zielig dan eigenlijk
Mijn kleine rilt ook wel eens hoor, maar ik denk eerder dat het met het schuren langs de baarmoeder te maken heeft, wat het precies is weet ik niet, maar het voelt wel vreemd.
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=41210 Kijk hier eens naar, misschien dat dat je vraag beantwoord. Groetjes Danny
Hey bedankt. maar dat klinkt wel heel erg als wat ik heb inderdaad.... ook alleen als ik lig... dus dan zal dat het wel zijn dnek ik... thanks dames voor het reageren Liefs Onzewonder
Vandaag had ik een beurs en toen ik op een stoel zat ging mijn buik heel snel op en neer! het leek net of dat hij aan het ademen was! weet iemand wat dit kan zijn?