Zijn hier ook (aanstaande) mama's uit Limburg???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Otje, 22 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ik kom ook uit Limboland...in de buurt van Roermond...Ben nog niet zwanger, maar hoop snel met jullie mee te mogen kletsen...

2. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Meekletsen mag altijd.... ;)

3. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Goh, zeg. Best wel wat Limburgers hier he! En ik zie idd dat Zuid-Limburg sterk staat hier! Waar zijn alle Noord-Limburgers???

Gr Otje

4. Aquarius

Aquarius Bekend lid

13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Er zijn er nog meer, maar zij hebben zich nog niet gemeldt, ik weet zeker dat er nog 3 andere (buiten ons) uit het noorden komen. Hier zijn er nog een paar aanwezig uit Venlo.

5. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Heej Aquarius,

Kom jij zelf ook uit Venlo? Ik woon zelf vlakbij Venlo. Tegenover de Maas, weet je wel? ;)

Gr Otje

6. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi Talia,

Wij gaan juist graag naar Maasmechelen om te winkelen. M2 en Village. Daar is het ook goedkoop (als je op het juiste moment gaat !)

Mensen uit Maastricht: in Heer is een erg leuke winkel voor zwangerschapsmode (wel duur ...) Vida Vita is dat. Schijnt dat ze in juni uitverkoop hebben, met aantrekkelijke kortingen ...

Ja Muppie ! Dat is heel dicht bij !

Ik had niet gedacht dat hier zo veel Limburgse meide zouden zijn ! Leuk !

Groetjes,
    Nikki

7. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Wij komen uit heerlen, zijn vorig jaar getrouwd en ik (Vera) ben nu 25 jaar. Mijn man Roy is 26.

Wij zijn geboren en getogen maastrichtenaren, maar zijn 3 jaar geleden verhuist na heerlen.

Groetjes
    Vera

8. Aquarius

Aquarius Bekend lid

13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Nee ik woon niet in Venlo ik woon eronder. Ik ben aan de maas geboren, maar ben een aantal jaren terug verhuist met mijn hubbie.

9. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Inderdaad veel limburgers hier :)

10. Batchie

Batchie Fanatiek lid

6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    Mijn vriend komt uit Sittard.. :oops: En ikke uit Den Haag, en nu wonen we in Rotterdam :D

11. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ja weet ik....maar bedoelde als zwangere ;)

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    hey ik ben ook limburgse , net als elviraR ben ik nog niet zwanger,
    ben geboren in maastricht, wonen nu in lanaken, en talia we zijn bij jou in de buurt bezig met een apartement in lanklaar/ dilsen te kopen.
    Maar vind het wel leuk om te horen dat er zoveel limburgers hier op de pagina zijn

13. Aquarius

Aquarius Bekend lid

13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Ik bedoelde hiermee dat Gina en Niki uit Venlo kwamen, maar zij hebben zich nog niet gemeldt in dit topic. ;) Maar die zijn beide al een hele tijd niet online geweest.

14. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Even een vraagje aan de zuid-limburgse meiden.

Als jullie in het ziekenhuis zouden moeten bevallen, zouden jullie dan kiezen voor Sittard, Heerlen of Maastricht ? Ik dacht altijd Sittard omdat dat het dichtste bij is, maar ik heb er weer rare verhalen over gehoord ... :(

Groetjes,
    Nikki F

15. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ik heb zelf in het ziekenhuis van Sittard stage gelopen en heb er 4 jaar op school gezeten. Ik denk dat het een doorsnee ziekenhuis is. Er zijn dus goede en slechte verhalen te vinden. Mijn zus is er twee keer bevallen en heeft er goede ervaringen mee.
    Een vriendin van mij is in Heerlen bevallen en is uitgeweken naar Maastricht omdat er iets met het hartje van de baby mis was. Haar zoontje heeft 3 mnd op de baby-intensivecare gelegen. Zij is heel tevreden over hoe ze daar begeleid werd.
    Maar ik denk dat het in elk ziekenhuis voorkomt dat mensen niet tevreden zijn.

16. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    @Jolydacha, leuke wagen :D

17. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.159
    408
    83
    Zelf in Sittard geboren en goed terecht gekomen :)
    Woon nu al ruim 7 jaar in Amsterdam en alleen Maastricht zou een reden zijn om terug te komen :) Mijn ouders wonen wel nog in Belgisch Limburg (Rotem) dus wel nog regelmatig in de buurt

18. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi Noralien,

Ik denk dat je gelijk hebt, overal zijn wel positieve en negatieve verhalen over te horen. Maastricht schijnt ook regelmatig geen plaats te hebben voor bevallingen, dus dat is ook niet ideaal. Ik denk dat ik het eens met mijn verloskundige ga bespreken, zij heeft wellicht ervaring met meerdere ziekenhuizen en heeft vast goede raad.

Gelukkig hebben we nog even de tijd om alles te beslissen ! :rolleyes:

Groetjes,
    Nikki F

19. mariette

mariette Nieuw lid

10 mrt 2006
    3
    0
    0
    ja!!! ook hier een zwanger limbo meisje. ik woon in heerlen maar kom oorspronkelijk uit duitsland. wat leuk dat hier nog een "jonge" dame van rond de 40 tussen zit. ik word in juni 40 en ben nu zwanger van ons eerste kindje (na twee miskramen in de laatste 6 mnd van 2005).

20. Aquarius

Aquarius Bekend lid

13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Ik heb een schoonzus van 47 en die willen ook nog een kindje krijgen, dus het komt toch steeds meer voor dat ze op latere leeftijd nog kinderen krijgen.

Deel Deze Pagina