Wat fijn zeg, dat alles goed gaat. Lijkt me echt zo geweldig, zo'n hummeltje op een echo te zien (je eigen hummeltje dan) en het hartje te horen. Ook een leuk vooruitzicht....nog een echo
Hoi selin ik woon in nazareth. Ik ga of thuis bevallen of natuurlijk in maastricht. Dat is voor mij maar 5 minuten rijden dus ben er zo. Ik werk ook in het ziekenhuis hier dus is mijn keus snel gemaakt. Groetjes tamara en ukkepuk
Tammie, Dat is een wijkje naast dat van mij, wat grappig! Ja wij zijn ook van plan thuis te bevallen. Na 2x een chagrijnige vrouw te hebben gehad die onze echo maakte op het ziekenhuis weet ik het zeker. Je bent daar echt een nummertje! En zoals je zegt, mocht het mis gaan zijn we in 5 minuten daar....
Joepie. Toen ik lach te bevallen van mijn zoon werd ik gebeld dat er een woning voor ons was. Gister hebben we doorgegeven dat we hem nemen. Dus binnenkort woon ik in Weert! Eindelijk
Ik heb een vraagje over het zieken huis in Heerlen. Ligt dat vlak bij het station of moet je er met openbaar vervoer vanaf het station. Mijn zoon heeft namelijk Erbse Parese en ze hebben daar een speciaal team die met dit soort kinderen werkt. Denk dat ik nog vaak daar heen moet dus ben benieuwd hoe ver het vanaf het station is
Hallo Shade, Het ZH in heerlen is niet direct bij het station. Je moet dan echt nog een bus pakken om daar te komen. Ik denk dat het nog 10 a 15 minuten rijden is. Succes
Ik woon ook uit limburg in de buurt van sittard Maar kom uit de buurt van roermond. Ben helaas nog niet zwanger mag wel bijna gaan testen
geboren in Heerlen, wonend in regio Weert en niet meer zwanger maar moeder van een dochter van ruim 2
Hallo ! Wij hebben donderdag a.s. de 20-weken-echo in het AZM, Maastricht ! Spannend ! Wie heeft dat nog meer in het AZM laten doen en hoe waren jullie ervaringen ? Groetjes, Nikki F
Ik ben 26 jr, getrouwd, zwanger van de eerste (pas 6,5 weken) en woon in zuid-limburg in de buurt van Roermond. Veel limbo's hier! Leuk!
Hoi Nikki, Ik heb eerst 2x een 20 weken echo in sittard gehad, maar omdat ons mannetje eigenwijs lag en niet helemaal goed te beoordelen was, zijn we doorgestuurd naar het AZM. Ik vond het in het AZM zelfs beter geregeld dan in sittard. Ohja.. ik kom oorspronkelijk uit brabant, maar woon nu alweer 4 jaar in Limburg. Eerst in Valkenburg en nu in Geleen. Ik ga proberen om thuis te bevallen , gaat het niet , dan ga ik naar het ziekenhuis in Sittard, omdat dat gewoon dichtbij is! De vorige keer ben ik uiteindelijk ook in Sittard bevallen!
Hoi Suzanne ! Dank je wel voor je antwoord ! Wij konden kiezen, Sittard of Maastricht. We hebben Maastricht gekozen op aanraden van de VK. Ik kijk er zo naar uit ... kan haast niet meer wachten ! Ik ga bevallen in het ziekenhuis en wel in Sittard. Dat is het dichtste bij. Groetjes, Nikki F
Hey meiden, hier nog een zuid-limbolander. We zijn hier echt goed vertegenwoordigd, houden zo Liefs Angela.
Ja, daar ben ik dan... een beetje laat... maar ik kom inderdaad ook uit Limburg zoals Aquarius al zei... Ik ben sinds een paar weken weer lekker actief op de pagina, had het beetje druk. Ik kom inderdaad uit Venlo, stedje van lol en plezeer! Liefs Niki
@Suzanne1979, he stadgenootje! Had wel gezien dat er veel uit de regio kwamen maar was er nog niet uit de stad tegengekomen. Hihi nu wel dus