thx het ligt er denk ik ook aan of het echt samen klikt hoor! gelukkig is mijn man altijd lekker thuis bij zijn gezin (ik ken ook mensen waar dat anders is) en hij steunt me met alles en we werken samen heel hard voor het gezin!!zolang je dat doet komt het goed. we hebben veel plezier
Hallo, Ben inmiddels ook 21 jaar en mijn man (getrouwd) 28 jaar gaan ook voor ons eerste kindje. Had nu al een kindje in mijn armen kunnen hebben, maar dat is vorig jaar een mk geworden. Nu zijn we al weer anderhalf jaar bezig. En in jan. hebben we dan ook onze eerste afspraak (voor verminderde vruchtbaarheid) bij de gyn. Nog vrij jong dus, had het ook niet van mezelf verwacht, maar het heeft toch wat met me gedaan, die mk. Was al helemaal gewend aan het idee en dat gevoel (van een kinderwens) raak je niet meer kwijt en kun je niet even van je afzetten. Maar goed, er is niks anders dan wachten en geduld hebben. Groetjes, Carlien
Hoi, Ik ben dus ook op mijn 15e moeder geworden. Ben nu net een paar dagen 23 en hebben 23 december afpsraak staan voor zaadtest. Zijn nu in ronde 16 beland.... mijn man is 24. Liefs
Ik was 23 toen ik zwanger raakte, en 24 toen onze dochter werd geboren. Mijn man is 34. Commentaar kregen we wel, binnen 1 jaar, getrouwd, verbouwd en zwanger heerlijk eindelijk de man van mn leven!
ik kreeg mijn eerste toen ik 19 was en mijn tweede 22. Ik ben nu dus 23 en ben in 2008 getrouwd. Ik vind het heerlijk om jong moeder te zijn!
ik was 19 toen ik zwanger raakte en beviel, inmiddels ben ik 21 en mijn zoontje bijna 2. ben een alleenstaande moeder vanaf 10 weken zwanger.
ik was 18 toen ik ging trouwen, net 19 toen ik bewust zwanger werd ( waarschijnlijk eisprong gehad op mijn 19e verjaardag ) en 19 toen ik bevallen ben van de eerste, na 8 maand wouden we een 2e, dit is eerst een mk geworden (was meteen raak) na de mk weer meteen zwanger en dit is een prachtige dochter geworden ( ik was toen 21 ) mijn man was trouwens 26 bij de geboorte van zoonlief (op 2 weken na 27) en 28 bij de geboorte van dochterlief
Ook ik was 18 dat bijna 1,5 jaar geleden trouwde en nu 20 en 26 weken zwanger van ons eerste wondertje Man was 24 dat we trouwde en 26 als hij papa wordt.
Hallo! Hier nog een tienermoeder.. Ik ben 17 & mijn vriend is 21 jaar, samen hebben we een dochter van 2 jaar & 8 maanden. Ik was 15 en mijn vriend was 17 toen we erachter kwamen dat ik zwanger was. Toen onze dochter geboren werd was ik nog 15 en vriendlief inmiddels 18.
ik was 19 toen ik zwanger raakte en 20 toen ik beviel. Nu intussen 22 jaar en dochter van 2jaar. Alleenstaande moeder maar wel een hele trotse moeder.
Hier ook een trotse jonge moeder! Was 19 toen ik zwanger raakte en 20 toen ik beviel. Inmiddels is ons zoontje bijna 5 maanden oud! Mijn vriend is 3 weken terug 24 jaar geworden. We wonen samen in een leuk huis en zijn heel gelukkig al zeg ik het zelf! Dit heb ik altijd gewild!!
hier een jonge mama die op haar 23ste 3 kinderen heeft. Bij de 1e was ik 18 jaar. Veel vooroordelen na me hoofd gehad maar dat intereseerde me niet mensen praten maar, als wij maar gelukkig zijn! Geniet lekker van je zwangerschap! Hoop hier ooit nog eens zwanger te mogen raken van een 4e wondertje!
Ik lees hier eigenlijk nooit mee maarrr hier ook een jonge mama van 2 kids! 17 bij de eerste, 19 bij de 2de en als alles goed verloopt 21 bij de 3de Inderdaad bij de eerste ook veel vooroordelen naar mijn hoofd gekregen, bij de 2de totaal niet meer.. Ik vind het heerlijk om jong mama te zijn!!
tja wat noem je jong. Ik wou graag jong moeder worden maar de natuur besliste anders. Ik was 20 toen we voor een kindje gingen en uiteindelijk 23 toen ik beviel van mijn eerste kindje. Man is 31. Liefs
ik was 19 en gepland zwanger woonde al 3 jaar op mezelf en een half jaar met mijn vriend ( daarvoor met ex ) nu 20 en mama van een prachtige dochter van 4 weken
Hallo Mama`s. Ik ben ondertussen bijna 23 en heb een zoontje van 5jr! Op mijn 17e ben ik dus al moeder geworden. en nu ben ik weer in verwachting, dus er breekt een spannende maar mooie tijd aan. Ik heb in het begin ook wel rare reacties gehad bij mijn eerste. mensen keken me in raar aan en na. en sommige zeiden rare dingen. Het was zeker niet gepland maar ik heb BEWUST gekozen om mijn zoontje te houden, dus ik trok me niks aan van die rare reacties en opmerkingen van andere mensen... nu is het een prachtzoon hij is lief,netjes en sociaal... ik kan er nog een hele waslijn aanhangen Maar de mensen die zeiden dat er niks van terecht zou komen omdat ik zo jong was en welke praatjes ze ook hadden! ik lach ze uit. Ik vind het heerlijk om een jonge mama te zijn! ik geniet ervan! en zou het nooit meer anders willen het lijkt mij ontzettend leuk om via deze weg met andere mama`s in contact te komen.. liefs...