Hier ook een jonge moeder. Ik was 18 toen ik mijn eerste zoontje kreeg en nog net 23 toen ik mijn 2e zoontje kreeg.
*breekt even in* Heej mama's, Ik ben sinds begin dit jaar begonnen met geboortekaartjes te verzamelen. Ondertussen is mijn verzameling al serieus gegroeid (ongeveer een 120-tal kaartjes). Deze gaan van kaartjes uit de jaren '50 tot de meest recentste van dit jaar. De reden waarom ik ben begonnen met geboortekaartjes verzamelen is omdat voor mij iedere geboorte iets speciaals is. Een unieke gebeurtenis op zijn eigen manier telkens weer. En dan vertaald dat intense geluk zich in het geboortekaartje. Soms is een geboorte van een kindje iets waar de ouders jaren lang naar hebben uitgekeken, waar mensen een lange weg hebben voor moeten afleggen. Maar even goed het verhaal vertellen van een kindje die (veel) te vroeg kwam of een meerling. Het prachtige nieuws van een eerste kindje die de liefde van de ouders bezegeld of een brusje erbij voor de kindjes die er al zijn. Daarom kom ik hier even een oproepje plaatsen. Moesten jullie nog een geboortekaartje van jullie kindje(s) hebben die jullie mij willen bezorgen zou ik jullie daar heel erg dankbaar voor zijn. Andere geboortekaartjes die jullie nog zouden liggen hebben en niet meer bijhouden zijn ook steeds welkom natuurlijk! Stuur me even een privé-berichtje en dan stuur ik je mij adres terug! Alvast heel erg bedankt op voorhand! Groetjes *breekt weer uit*
ik ben 19 en mijn vriend 21! en we zijn al 1,5 bezig voor ons eerste kindje, maar wil maar niet lukken
Ik wou altijd al vroeg kinderen, toen ik mijn droomvent ontmoette gingen we er dan ook vrijsnel voor! 2 weken voor mijn 18e ben ik bevallen van onze mooie dochter, inmiddels ben ik 19 en inverwachting van onze 2e. Mijn vriend is inmiddels 25..
Ik ben nog geen mama maar weet sinds woensdag dat ik zwanger ben. Dus word over paar maandjes wel mama. Ik ben 19, bijna 20 en mijn vriend is 24, we zijn bijna een jaar samen. Het was niet gepland maar wel erg gewenst. Leuk om te lezen dat er hier meer jonge mama's zitten