Voor alle jonge moeders Ik ben Marlieke de Brouwers en ben momenteel voor mijn studie (Pedagogische wetenschappen aan de UVA) Bezig met een onderzoek naar tienermoeders. Het is enorm moeilijk om tienermoeders te vinden die willen meewerken aan het beantwoorden van een vragenlijst. WE hebben nog 7 moeders nodig , HELP ONS We doen een onderzoek naar de verschillen tussen tienermoeders in Amerika en Nederland. Als zusje van een tienermoeder weet ik dat er enorm veel stigmatisering is over tienermoeders, in ons onderzoek willen wij dit tegengaan en ook de mooie kanten van een jong ouderschap laten zien, Zou je ons willen helpen met het beantwoorden van een paar vragen? Als je wilt kan je naar afloop het verslag van ons met de resultaten krijgen. Alvast super bedankt Onder de tienermoeders die mee doen aan ons onderzoek verloten we drie VVV bonnen ter waarde van 20 Euro. Ook mag je het eind verslag met resultaten inzien! De link naar de vragenlijst: https://nlpsych.qualtrics.com/SE/?SID=SV_6XoFDtvMEFrYwf2 groetjes Marlieke de Brouwers
Dat gaat vlot zo Ik ben wel een jonge moeder, maar geen tienermoeder. Maar ik studeer ook aan de UvA, vandaar dat ik toch even las Succes met je onderzoek!
Ik wil hem wel voor je invullen maar ben geen tienermoeder ik ben 23, ik heb wel een stiefzoontje van 4,5 die bij ons woont voor de helft van de tijd en soms helemaal. Hij was net 2 toen ik verkering kreeg met mijn huidige man...