Ik heb van broek maat 48-50, bovenaan maat 46 dus dat vind ik nog wel bij de gewone winkels, broeken niet... Bedankt voor de tips!
Een tip voor een fijne jeans is deze: Zwangerschapsjeans, N-maat dark denim - bpc bonprix collection bestel online - bonprix.nl Ik heb maat 50 en hij past me erg goed. Ook goed aan te passen in de breedte door alle elastiek, echter de knoopjes sprongen er bij mij snel af in de band.. even opnieuw eraan zetten en klaar. Hij is wat aan de korte kant maar ik heb vrij lange benen (ben 1.78m), maar met het lekkere weer sla ik hem gewoon om, en straks doe ik hem in mijn laarzen
Hoi dames, Ik heb ook overgewicht, ben 1.80m en woog voor zwangerschap 106kg. Ben morgen 26 weken zwanger en weeg nu 110 kg. Had zelf veel meer verwacht. Ik maak me niet zo druk om mijn gewicht en go with the flow. Ik hoor al jaren van gynaecologen dat ik af moet vallen ivm PCOS, vind het prima zo. Ben blij met mijzelf en heb tot nu een gezonde zwangerschap met een gezonde lange jongen in mijn buik. Gister heb ik voor het eerst meegemaakt dat een vreemd iemand zag dat ik zwanger ben en dat ook durfde te benoemen haha. Heb sinds een week ook echt het gevoel dat mijn buik ineens enorm is geworden, dat heeft vooral met je spieren te maken werd mij verteld. Heb daardoor nu wel erg last van mijn rug.. Qua extra onderzoeken heb ik niet het idee dat ik zoveel meer controles krijg dan iemand met een "gezond" BMI. Met 27 weken moet ik alleen extra gecontroleerd worden op suiker ivm gewicht en daarnaast extra controle ivm Rhesusfactor. Kleding heb ik gekocht bij H&M en Miss Etam in de outlet. H&M heeft heerlijke spijkerbroeken, maar ik hou van wat strakkere kleding en die valt skinny.
Hooi! Ik ben 1,76 en woog voor de zwangerschap 109. Inmiddels 8 kilo aangekomen, netjes op schema. Ik zag trouwens iets voorbij komen over positiekleding? Www.kiabi.nl Geweldige winkel! Binnen een week in huis, goedkoop en leuke dingen!
Goede winkels voor positie mode vind ik h&m, c&a (yessica) en miss etam. Zelf heb ik maat 46. Ik weet niet of ze ook grotere maten hebben. Vorige zs had ik twee nette broeken en twee zwarte legging/baggy broeken gehaald. Die lekkere stretch stof van die laatste twee waren n verademing als je je voeld als een stuffed turkey. Bij nettere broeken kom je toch snel in de knel omdat de buik niet altijd rond eindigd bij flink overgewicht. En ook met het vast houden van vocht in de benen is n rok of stretch broek een stuk comfortabeler. Bij 1 vd zs boxen zat nog n kortingsbon voor miss etam vorig jaar. Ook erg handig als die er nog bij zit.
wat een top tip van dat kiabi.nl! Nog nooit van gehoord en super leuke positiekleding voor een leuke normale prijs laatst bij miss etam, verdorie 60 euro voor een positiejeans.. nou sorry maar dat wil ik er niet aan uitgeven
Welkom hopefull 60 euro bij Miss etam? Wow. Ik had 2 kantoorbroeken positie samen voor 40 euro bij etam.
Goedemorgen, Mg ik ook meelezen en meeschrijven? Voor de zw woog ik 110 bij 1.83 cm. Hoeveel ik nu weeg, geen idee. Bij vorige zw woog ik ook zoveel en ook toen geen test voor suiker ed gehad. Ik ben nu net over de helft, maar nog steeds geen zichtbare buik. Collega zei laatst, ik dacht dat je gewoon dik was, ipv zwanger.
Hier een start BMI van 30. Nu 13 weken zwanger en afgevallen door veel overgeven. Nu een BMI van 27,5. Mijn gewicht is 78 kg. Ik ben mega bang dat ik niet thuis mag bevallen met dit gewicht... Weten jullie hier meer over?!
Als je de 100 kilo passeerd mag je niet meer thuis bevallen. Althans niet boven. Dus op begane grond wel gewoon. Maar voor de meesten betekt dat je woonkamer, dat moet je willen natuurlijk.
rietje88 ja erg he, vond het echt belachelijk duur. Hier in de stad hadden ze (etam) bij mijn vorige zwangerschap (3 jaar terug) meer dan genoeg keuze voor normale prijzen, dit keer helemaal niks. Ja die ene broek dus. @es89, volgens mij is het vanaf 100 kilo dat je niet meer thuis mag bevallen, onder andere om het feit dat als je boven bent en het zou om wat voor reden dan ook nodig zijn om je alsnog tijdens de bevalling naar het ziekenhuis te brengen,dat het voor de zorgverleners te zwaar zou zijn om te tillen/ondersteunen. Ik weet niet of dit nu nog steeds zo is,maar volgens mij wel
Wij hebben op elke verdieping een buitendeur. Buiten is er een invalide helling. Dus dat had genoeg moeten zijn voor de ambulance. Dat had ik ook duidelijk aangegeven. Dus misschien is het idd dat er teveel risico is bij een eerste bevalling. Vlak na mijn bevalling is gezegd dat ik gemaakt blijk te zijn om te bevallen en dat ik de volgende keer thuis mag bevallen. Misschien geld het qua deur voor de tweede bevalling etc (mits de eerdere bevallingen goed zijn gegaan).
Hee meiden! Hier ook overgewicht... bmi van 30!😳 Nu 1 kilo aangekomen... hebben jullie ook die extra groeiecho als je 30 weken bent? En moeten jullie ook 1 dag op suiker testen? X
Hier bij mijn vorige zs een bmi van 35 aan het begin. Ik heb geen 30 weken echo gehad omdat ze mijn gezondheid en die van de baby desondanks te goed vonden. Wel een smerige suikertest gehad. Maar ja ik denk dat het bij een eerste zs zoizo handig is om te doen. Ik ken eigenlijk alleen maar magere latten die zs diabetes hadden.
Hier maandag de groei echo gehad. Kleine wordt al op 2,3 kg geschat dus doet het goed Heb ook gelijk wat kleding besteld bij kiabi, goede tip inderdaad!
Ik heb ook overgewicht ben Veel afgevallen voor dat ik zwanger raakte en kwam nu best veel bij vandaag suiker test gehad en erachter gekomen dat ik zwangerschapsdiabetes na de 2 u was me waarde 9.3 heb eerst gaan we het met een dieet doen en moet ik me waardes in de gaten houden bij mijn andere 2 zwangerschappen had ik deze testen niet
Aai dat is hoog. En dat terwijl je al veel was afgevallen... Hoe kijken jullie trouwens tegen n bed op klossen aan? Ik vind t nu al eng. Vorige keer aan het eind toen ze eronder moesten ben ik op de bank gaan slapen. Was bang d'r doorheen te zakken. Lol
Vandaag naar de zwangerschapsdiabetes geweest me waarde was nu na het ochtend eten 5.3 en dat was goed ben ook afgevallen maar dat geeft niks omdat ik nu een eet schema heb waar alles in zit voor mijn en onze baby boy nu over 2 weken terug en morgen ff een dagje eetschema met prikken