griep of toch meer last van zwangerschap?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Lottel, 19 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Hoi meiden,

Ik heb sinds afgelopen maandag zo'n griep gevoel over me heen gekregen. Zelfs zo beroerd geweest dat ik maandagmiddag niet ben gaan werken. Nu is het wel ietsjes beterder geworden maar ik blijf maar zo beroerd. Duizelig,misselijk (wat net wat minderder werd), extreem moe en zo algemeen griep gevoel.

Ik werk op t moment 24 uur in een supermarkt,maar pff ik ga er steeds meer tegen op zien om te moeten gaan werken.. :(:$ Wat niet leuk voor mij of collega's en mn baas is. Mijn baas weet sinds gisteren dat ik zwanger ben en doet er gelukkig wel begripvol over.

Wat is nu wijsheid? Toegeven aan dit gevoel of gewoon blijven werken?

Ik wil mn baan ook niet kwijt en mn team niet in de steek laten.
    Maar de rare uren die ik maak breken me wel wat op..

Sorry voor mn geklaag.. ;);) Hopelijk hebben jullie advies?

2. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    Hey! Beterschap, volgens mij heerst er van alles helaas.... :(

3. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Griep kan best even duren he, duurt zo ruim twee weken voor je je echt weer fit voelt. Tel daar een zwangerschap bij op en 't is allemaal nog wat zwaarder.

Hoe gaat 't nu?

4. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Inmiddels is t griep gevoel weg gelukkig maar nog steeds moe en misselijk helaas,maar dat hoort er bij zullen we maar zeggen he?

5. annick1984

annick1984 Bekend lid

18 sep 2013
    969
    47
    28
    Vrouw
    Hoogezand
    Om dit onderwerp even omhoog te gooien: "Amen"

't Is even 2 weken later, maar zit met precies hetzelfde. Weliswaar heb ik er geen duizeligheid en misselijkheid bij, maar sinds afgelopen zaterdag (29 november) heb ik vooral 's ochtends gigantische last van een verschrikkelijke hoest. Ik dacht eerst dat ik mijn longen eruit zou gaan gooien...

Daar is maandag (1 dec) nog een lekkere griep en verkoudheid bij gekomen, welke ik nog niet eerder zo heftig heb ervaren als nu. Ben vroeger ook wel ziek geweest (hangerig en nergens zin in), maar nu leefde ik helemaal in "slowmotion".

Het griepgevoel is nu aan het wegtrekken, maar de hoest en verkoudheid zijn er nog wel steeds.

Bah!

Deel Deze Pagina