Dank jullie wel voor de reacties. Ik had bij miss etam broeken besteld, maar die waren niet fijn. Van die skinny heup broeken. Met een goede kont zit dat niet lekker, vind ik. Vandaag de kleine weer mogen bewonderen. Alles is goed. Bloeddruk was alleen ietsje te hoog. Dan moet ik op mijn zout inname letten toch? Een winterjas ga ik ook bij bon prix kopen. Die zijn niet zo mega duur en zien er wel leuk uit.
Vandaag weer voor controle geweest, met de baby is alles goed, ligt mooi op groei. Bloeddruk is wel aan de hoge kant 150/90, daarom heb ik volgende week weer een controle. Zwangerschapsbroeken heb ik bij bon prix en miss etam vandaan, ze zitten heerlijk.
Hier ook overgewicht.. 1.78 en op dit moment 119 kilo. Moet van de vk in het ziekenhuis bevallen en ik ben een van de mensen die daar heel erg veel problemen mee heeft. Niet een heel fijne ervaring in het ziekenhuis met de vorige bevalling, onnodige ingrepen tot en met. Heb de officiele documten van de knov erbij gepakt en de redenen waarom ze mij poliklinisch willen laten bevallen komen niet overeen met de richtlijnen die zij zeggen aan te houden, dus ik ga niet akkoord 😉 Ik loop trouwens ook alleen maar in jurkjes/rokjes met legging, geen broek aan mijn lijf haha.
hier vandaag eerste echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien. Ik blijf gezien mijn postuur en vanwegen een keizersnede de gehele zwangerschap onder controle van het ziekenhuis, ik vind het prima en voordeel veel echo's...
ik ben bijna bij het einde en ook ik heb overgewicht, ik ben nu 165, en 112 kilo, helaas, ik vind juist wel fijn dat ik in de ziekenhuis moet bevallen, had het niet graag thuis gedaan en ook de vele echo,s zijn wel leuk
Hai meiden, wat ben ik blij met jullie! Ik voelde me zo alleen met mijn twijfels en schuldgevoel naar m'n kindje toe. Ik ben 1.70 en weeg 108 kg. Ik let nu wel meer op wat ik eet. Probeer zo min mogelijk aan te komen. Tenminste dat is mijn streven. Ik ga wel een andere gyno aanvragen want degene die me hielp met m'n menstruatie in beeld te krijgen was echt een hork. De dingen die ze tegen me zei! Ik heb me nog nooit zo laag gevoeld. Oh meiden, echt. Wat fijn dat ik zo veel positieve berichten hier lees!
Hallo meiden, Ik ben nog niet zwanger, maar bezig voor een 2e kindje. Bij mijn 1e dochter woog ik in het begin 97 kilo(1.75) en toen maar 6 kilo aangekomen.. Helaas is die 103 nu mijn startgewicht. Zit in de 2e ronde( was bij dochter ronde dat het raak was)... Ik wacht in spanning af!
Blie, Hoe was het bij de Vk? Anneke, Welkom. Leuk dat je voor je tweede gaat! Ik lees je post met verbazing. Wat ben jij weinig aangekomen tijdens je zwangerschap! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Dat gaat vaak vrijwel vanzelf als je al zwaarder bent (en gezond eet). Ik ben zelf in t begin wat afgevallen en ben nu ongeveer 5kg aangekomen. Best veel vind ik alsnog, maar vergeleken met dames met een lager BMI is dat weinig met ruim 31 weken. Lief dat je t vraagt! Alles was goed ze ligt (lag?) met haar hoofd naar beneden dus hopelijk is dat over een paar weken de definitieve ligging. Mn eigen bloeddruk is wat lager dan voorheen. Dat is niet erg maar moet dropjes bij me hebben voor als ik me war duizelig zou voelen. Nu op naar de groeiecho a.s dinsdag!
Nou, ik vond het idd niet erg, maar de manier waarop was minder prettig. De laatste 10 weken van mijn zwangerschap hield ik niks meer binnen, op een gegeven moment zelfs geen water meer, dus ben toen ruim 4 kilo afgevallen.. En heb met 38 weken bijna 1 week in het ziekenhuis gelegen vanwege uitdroging. Daarna week goede medicatie en met 40.3 ingeleid omdat ik echt geen energie meer had..helaas bevalling ook nog 3 dagen geduurd en uiteindelijk keizersnede geworden.. Hoop bij de 2e op een fijnere zwangerschap en bevalling! We gaan ervoor
Dat is de mindere manier idd! Dan kom ik liever ietsje meer aan. Inderdaad op naar een goede zwangerschap en natuurlijke bevalling
als ik vragen mag waar hebben jullie je zwangerschapsondergoed gekocht, ik kan op internet niets vinden in maat 48/50/52
Heb bij Kiabi wat ondergoed besteld maar vond het een vage webshop, zou daar niet zo snel weer bestellen. Maar Bonprix heeft t volgens mij ook en H&M heeft ook grotere maten ondergoed maar weet niet of dat ook echt positieondergoed is. Verder zijn er via Google wel meer webshops te vinden
Ja zwanger en overgewicht. Eerste zwangerschap bijna 50 kilo aangekomen van 65 naar ruim 110 gegaan. Nu 94 kilo en ben 1,72. Hopelijk kom ik niet weer zo idioot veel aan. Ga proberen om nu te beginnen met rustig sporten, zoals op de loopband en fietsen in de sportschool en dat 4 x per week een uur. En goed op mijn eten letten, maar dat vind ik erg moeilijk. Ook omdat ik gestopt ben met roken.
Hier nog 1! ik ben 178cm en woog 100 voor ik zwanger werd, nu 5kg. aangekomen dus vind ik best netjes voor over de helft eigenlijk.... vorige zwangerschaps begonnen met 83 en geindigd op 105.... hoop nu onder de 112 te blijven... (max 12 aankomen dus) Qua broeken: C&A en Miss Etam zijn echt super voor positiebroeken maat 46/48 en hoger!! (tip: bestel gewoon 20 broeken verschillende maten bij de wehkamp, pas alles lekker thuis en wat je niet houd stuur je terug! heb ik wel gedaan haha, wou graag twee goede broeken, en heb er echt 20 besteld allemaal verschillende maten en twee heerlijke broeken aan over gehouden!) Onderbroeken, de boxers die tot over je buik gaan van de prenatal, ze hebben vaak 2+1 gratis, heb je voor 18 euro 3 onderbroeken.... kan ik wel mee toe! ik draai elke dag wel een wasje, dus elke dag wel een schone onderbroek ik moet echt een onderbroek hebben die over mijn buik heen gaat, anders vind ik het voor geen meter zitten!! Qua bui, zie je het bij mij wel heel goed, ik groei ook echt naar voren en niet naar de zijkanten gelukkig.... Verder... tja, na de bevalling voor de verandering maar weer es aan de lijn
Hier ook 1! Ik woog 100 kilo voor ik zwanger werd en ben helaas nu al 18 kilo aangekomen. Is met dit weer ook wat vocht. Maar helaas nu al te veel vind ik zelf!! Na de zwangerschap maar weer eens aan de lijn! En over kleding enzo, de meeste kleding die ik heb gekocht is niet eens zwangerschapskleding. Draag nu vooral jurkjes die wat wijder zijn met een legging eronder. Zit lekker, vooral met dit weer! Moet nu echt geen spijkerbroek aan mn lijf hebben.. hahah. Bij de HEMA hebben ze ook onderbroeken die voor zwangeren zijn! Kosten wel wat per stuk maar ik vind ze heerlijk zitten! Zijn lekker hoog en gaan dus over je buik heen.
Ik ben ook van de prenatal onderbroeken! Ik heb de XL en die pas ik makkelijk met mijn maat 48. Bij mij zie je het ook al goed, deze keer al vanaf een week of 12 duidelijk zwanger. Zit nu nog steeds 3 kilo onder het startgewicht, en dat komt omdat ik (eigenlijk schaam schaam) beter voor mn kindje zorg qua gezond eten dan voor mijzelf.
De noppies onderbroeken die je lekker hoog kan trekken zijn super!! Draag niks liever. Ze zijn wel wat duur, maarja.. Comfort wil ook wat Ik was weer twee kilo aangekomen. Begon op 116, nu op 125. Heb nog nooit zoveel gewogen. Tis toch vervelend.. M'n mannetje doet et super en weegt nu twee kilo en heb nergens last van behalve wat harde buiken.. Who caressss hoeveel de Weegschaal aangeeft. Als we en onze kindjes maar gezond zijn! Toch?