Ja, de hele familie is trouwens nog bij elkaar ( alleen mijn oma en beppe zijn overleden ). Mijn man zijn moeder is gescheiden, maar hij is opgevoed door iemand die hij als zijn vader beschouwt. Echte vader is geen contact mee. Zijn opa en oma waren onlangs 55 jaar getrouwd Party hardy!
Mijn ouders waren 16 juli 40 jaar getrwouwd!! En mijn schoonouders waren 16 juni 40 jaar getrouwd!! En beide stellen zijn nog erg gelukkig...mijn ouders lopen ook nog hand en hand..zo lief..
Nee mijn ouders zijn alweer 14 jaar ofzo gescheiden. Vader is ook van zijn 2e vrouw gescheiden... Schoonouders zijn bijna 55 jaar gertrouwd ML is al 1x gescheiden na een huwelijk van 8 jaar.
mijn ouders zijn uit elkaar vanaf mijn 16e... schoonouders zijn ook gescheiden ! de ouders van mijn moeder waren gescheiden, en mijn opa is ook van zijn 2e vrouw gescheiden (zie haar wel nog steeds als een soort oma omdat mijn 'echte' oma overleed toen ik 3 was).. alleen de ouders van mijn vader waren nog getrouwd totdat mijn opa doodging.. maar in hun situatie was het eigenlijk ook het beste als ze al VEEEEEEEEL eerder waren gaan scheiden.. ze waren beiden 'meestal' doodongelukkig in hun relatie.. maarja in hun ogen kon je dat niet maken om te gaan scheiden, dat was taboe !!
Mijn ouders zijn ongeveer 16 jaar geleden gescheiden toen ik 5 was. Ik had trouwens verwacht dat de gescheiden ouders in de meerderheid zouden zijn, maar aan de poll te zien is dat dus niet zo! Gelukkig maar
Mijn ouders zijn gescheiden toen ik 19 was nu 10 jaar geleden. Nooit aanzien komen want ze waren het jaar ervoor 25 jaar getrouwd en nog een leuk feest gegeven.Heel apart dus. Sterkte ik weet ook wat je mee maakt.De leeftijd van kinderen maakt niets uit vind ik het is altijd moeilijk als je ouders uit elkaar gaan!
Mijn ouders zijn gescheiden toen ik 1,5 was. De beste scheiding ooit als je het mij vraagt! Mijn moeder is met politie en al uit huis gehaald met mij daar mijn vader zijn handen niet thuis kon houden . Als we die dag niet huis gehaald waren, dan betwijfel ik of we het vandaag nog hadden kunnen na vertellen. Geen contact meer met mijn donor gehad, die kerel is 3 jr terug overleden, heeft zichzelf letterlijk doodgezopen .
Nee, mijn ouders zijn al 20 jaar uit elkaar. Mijn eigen vader zie ik niet meer, de man van mijn moeder zie ik als vader. Mijn schoonouders zijn/waren ook gescheiden, alleen konden ze elkaar niet loslaten. Helaas is mijn schoonmoeder kort na hun scheiding overleden.
mijn ouders zouden dit jaar 34 jaar getrouwd zijn moest mijn vader 2,5 jaar geleden niet gestorven zijn. Ben der ook wel van overtuigd dat ze anders nog tot hun 100ste bij elkaar zouden blijven. Mijn man en ik zijn ondertussen ook al 9 jaar samen wat de dag van vadaag ook al een prestatie is als ik rondom mij heen kijk.
Sow dit topic gaat echt snel, had ook verwacht dat de meesten gescheiden zouden zijn. Ligt ook aan de generatie denk ik. Ik ben nu 24 en denk dat de ouders van mijn leeftijdsgenoten bijna allemaal uit elkaar zijn.
Ja, mijn ouders zijn nog bijelkaar..inmiddels bijna 29 jaar getrouwd.. Schoonouders zijn sinds kort uitelkaar, waren 30 jaar getrouwd
mijn ouders zijn nog steeds gelukkig samen , al bijna 38 jaar getrouwd en mijn schoonouders zijn ook nog steeds samen al 40 jaar getrouwd.
Mijn ouders zijn ook nog bij elkaar al 28 jaar ondertussen denk ik zijn ook nog steeds gelukkig samen
Mijn ouders zijn nog steeds bij elkaar. Het is dat mijn schoonmoeder vorig jaar is overleden anders zouden zij ook nog steeds samen zijn.
ik kan niet stemmen, mijn ouders zijn niet meer bij elkaar mijn moeder is 12 jaar geleden gestorven. mijn vader was al bezig met een andere vrouw zoeken toen ze op het laatst lag. volgens zijn zeggen had hij daar nu onderhand wel recht op want mijn moeder was al een half jaar niet zijn "vrouw" meer. nee, daar koos ze zelf voor zeker om af te takelen, geestelijk en lichamelijk, aan de gevolgen van kanker. nu 12 jaar later en 20 vriendinnen verder zoekt hij nog steeds onverwoedt door, hij zal echter nooit vinden wat hij zoekt... (ik ben zelf trouwens wel wat ouder dan de meeste van jullie, dus uit een iets andere generatie.)
Mijn ouders zijn volgend jaar 35 jaar getrouwd. Mijn schoonouders zijn volgend jaar 10 jaar gescheiden (wel in heel goede verstandhouding, zijn nog steeds elkaars beste vrienden). Mijn omaatje en opa zijn eind jaren 60 gescheiden... mijn omaatje leeft inmiddels niet meer.