Zijn jou ouders nog bij elkaar?

Discussie in 'De lounge' gestart door MissT, 10 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Zijn jou ouder nog bij elkaar?

1. Ja

2. Nee, ze zijn gescheiden.

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Mijn ouders en mijn schoonouders zijn nog bij elkaar.
    Wel zijn bij mij mijn zus en mijn schoonzus gescheiden....

2. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Mijn ouders zijn nog bijelkaar :) bijna 30 jaar :)

Mij opa en oma waren 65 jaar getrouwd helaas is mijn opa vorig jaar overleden...ze kregen toen zelf een telegram van de koningin :)

3. Soekie

Soekie Bekend lid

26 mrt 2010
    733
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Mijn ouders zijn 6 jaar geleden gescheiden. (helaas)

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

mijn ouders zijn al een jaar of 13 niet meer samen.

5. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Mijn ouders zijn iets van 35 jaar samen, weet t niet precies. Enige die gescheiden is in mijn familie is een nicht van me.

Schoonouders zijn een jaar of 16 geleden gescheiden.

6. Sensea

Sensea Niet meer actief

krijgen ze nu een telegram, mijn opa en oma kregen indertijd een brief. hij hing ingelijst middenin de woonkamer.

7. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Mijn ouders zijn gescheiden toen ik 15 was.

8. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Mijn ouders zijn 6 jaar geleden gescheiden na een huwelijk van 33 jaar, op een nare manier. Mijn moeder zegt het al zeker 20 jaar te willen, maar het nooit aangedurft te hebben om alleen te zijn.
    6 jaar geleden was ze zo depressief dat ze het hele leven niet meer zag zitten, dus durfde ze eindelijk echt weg te gaan bij m'n vader en meteen maar bij een transseksuele (van man naar vrouw, nog niet helemaal voltooid) psychiatrisch patient in te trekken... Lekker slim dus. Dat heeft gelukkig niet lang geduurd, mijn moeder is nu gelukkig met haar vriend.
    En mijn vader ook met zijn vriendin.

Pff, het zit me nog steeds dwars, sorry dat ik dit topic misbruik voor mijn verhaal!

9. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mijn ouders zijn nu 34 jaar getrouwd, mijn schoonouders al bijna 48 jaar.

10. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    al 37 jaar, ik ben trots op ze.

11. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Ja mijn ouders zijn nog bij elkaar!
    Dit jaar 27 jaar samen, 26 jaar getrouwd! (Kheb jonge ouders! ;) )
    Mijn schoonouders zijn ook nog bij elkaar, ik geloof zo'n 35 jaar nu...

12. Kyra73

Kyra73 Niet meer actief

Mijn ouders zijn al 39 jaar gelukkig getrouwd en mijn schoonouders al 54 jaar.

Manlief en ik zijn al bijna 11 jaar samen, waarvan bijna 9 jaar getrouwd. Verder geen scheidingen in de familie, behalve mijn broertje, maar die was niet getrouwd.

Ik had trouwens niet gedacht dat de verdeling bijna 50 - 50 zou zijn. Er wordt toch altijd gezegd dat 1 op de 3 huwelijken in een scheiding eindigt?

13. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Jep mijn ouders zijn nog bij elkaar. Afgelopen april waren ze 27 jaar getrouwd.
    Schoonouders zijn ook nog bij elkaar, geloof dat hun op de 35 jaar zitten.....

14. Sylvia1982

Sylvia1982 Niet meer actief

Mijn "biologische"ouders zijn gescheiden toen ik een jaar of 12 was.. beiden hertrouwd en nu ligt mijn moeder wederom in scheiding.. zit er nog midden in..

15. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn ouders èn mijn schoonouders zijn gescheiden. Mijn schoonouders zijn zo'n jaar of 9 gescheiden nu en mijn eigen ouders zijn vier jaar gescheiden.

Man, wat een ellende.... met name de kerstdagen en nieuwjaar zijn hier een crime, omdat iedereen verwacht dat je langs komt.
    Gelukkig zijn mijn ouders er wel heel makkelijk in, maar mijn schoonouders staan er toch wel op...
    Maar ik zelf wil juist met nieuwjaar langs mijn ouders.... Dus dan doen we altijd een dagprogramma bezoekjes afleggen.
    Ik heb al eens geopperd dat we met kerst maar eens op vakantie moeten. Vorig jaar wilden we dat ook, maar toen werd ik geopereerd, dus dat ging toen niet.
    Als ik nu al aan de kerstdagen denk krijg ik al jeuk!;)

16. fafje

fafje Niet meer actief

nee, toen ik 4 was scheidde ze ...na een relatie van 14 jaar en huwelijk 4 jaar...ze waren echt zoo piepjong.. sinds de scheiding onafscheidelijke cht broer en zus...

gaan zo goed met elkaar om, heb nooit lastig gevodnen dat ze uit elkaar gingen!

17. Lotte30

Lotte30 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.110
    0
    0
    Ik werk bij moeilijke jongeren met een geestelijke
    Limburg
    Mijn ouders zijn ook nog samen, mijn schoonouders zijn nog samen. Mijn opa's en oma's waren nog samen. En al mijn oom's en tantes zijn nog samen!!! :)
    Weinig meegemaakt met scheidingen in mijn omgeving.

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    nope, ouders zijn Gelukkig!!! al jaaaren gescheiden.

Mijn opa en oma als opa nog geleefd had waren bijna 40 jaar bij elkaar (2de huwelijk, omdat mijn echte oma heel jong is overleden)

En mijn andere opa en oma hebben hun 60e jaar al weer een tijdje terug gehad...weet niet hoelang ze nu zijn...denk tegen de 65 jaar alweer aan.....

19. giraf

giraf Niet meer actief

Ouders zijn dit jaar 31 jaar getrouwd en nog steeds verliefd! :)
    S.Ouders zijn dit jaar 26 jaar getrouwd en nog steeds verliefd! :)
    Opa en oma zijn dit jaar 51 jaar getrouwd en nog steeds verliefd! :)

Manlief en ik zijn vandaag 3 maanden en een paar dagen getrouwd en nog steeds verliefd! ;):D

20. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Jup: Hij hangt bij me oma ook in de gang samen met alle foto´s van kinderen, trouwfoto´s, kleinkinderen, achterkleinkinderen en achterachterkleinkinderen

Jah nu 5 generaties nog in leven

Deel Deze Pagina