Mijn ouders en mijn schoonouders zijn nog bij elkaar. Wel zijn bij mij mijn zus en mijn schoonzus gescheiden....
Mijn ouders zijn nog bijelkaar bijna 30 jaar Mij opa en oma waren 65 jaar getrouwd helaas is mijn opa vorig jaar overleden...ze kregen toen zelf een telegram van de koningin
Mijn ouders zijn iets van 35 jaar samen, weet t niet precies. Enige die gescheiden is in mijn familie is een nicht van me. Schoonouders zijn een jaar of 16 geleden gescheiden.
krijgen ze nu een telegram, mijn opa en oma kregen indertijd een brief. hij hing ingelijst middenin de woonkamer.
Mijn ouders zijn 6 jaar geleden gescheiden na een huwelijk van 33 jaar, op een nare manier. Mijn moeder zegt het al zeker 20 jaar te willen, maar het nooit aangedurft te hebben om alleen te zijn. 6 jaar geleden was ze zo depressief dat ze het hele leven niet meer zag zitten, dus durfde ze eindelijk echt weg te gaan bij m'n vader en meteen maar bij een transseksuele (van man naar vrouw, nog niet helemaal voltooid) psychiatrisch patient in te trekken... Lekker slim dus. Dat heeft gelukkig niet lang geduurd, mijn moeder is nu gelukkig met haar vriend. En mijn vader ook met zijn vriendin. Pff, het zit me nog steeds dwars, sorry dat ik dit topic misbruik voor mijn verhaal!
Ja mijn ouders zijn nog bij elkaar! Dit jaar 27 jaar samen, 26 jaar getrouwd! (Kheb jonge ouders! ) Mijn schoonouders zijn ook nog bij elkaar, ik geloof zo'n 35 jaar nu...
Mijn ouders zijn al 39 jaar gelukkig getrouwd en mijn schoonouders al 54 jaar. Manlief en ik zijn al bijna 11 jaar samen, waarvan bijna 9 jaar getrouwd. Verder geen scheidingen in de familie, behalve mijn broertje, maar die was niet getrouwd. Ik had trouwens niet gedacht dat de verdeling bijna 50 - 50 zou zijn. Er wordt toch altijd gezegd dat 1 op de 3 huwelijken in een scheiding eindigt?
Jep mijn ouders zijn nog bij elkaar. Afgelopen april waren ze 27 jaar getrouwd. Schoonouders zijn ook nog bij elkaar, geloof dat hun op de 35 jaar zitten.....
Mijn "biologische"ouders zijn gescheiden toen ik een jaar of 12 was.. beiden hertrouwd en nu ligt mijn moeder wederom in scheiding.. zit er nog midden in..
Mijn ouders èn mijn schoonouders zijn gescheiden. Mijn schoonouders zijn zo'n jaar of 9 gescheiden nu en mijn eigen ouders zijn vier jaar gescheiden. Man, wat een ellende.... met name de kerstdagen en nieuwjaar zijn hier een crime, omdat iedereen verwacht dat je langs komt. Gelukkig zijn mijn ouders er wel heel makkelijk in, maar mijn schoonouders staan er toch wel op... Maar ik zelf wil juist met nieuwjaar langs mijn ouders.... Dus dan doen we altijd een dagprogramma bezoekjes afleggen. Ik heb al eens geopperd dat we met kerst maar eens op vakantie moeten. Vorig jaar wilden we dat ook, maar toen werd ik geopereerd, dus dat ging toen niet. Als ik nu al aan de kerstdagen denk krijg ik al jeuk!
nee, toen ik 4 was scheidde ze ...na een relatie van 14 jaar en huwelijk 4 jaar...ze waren echt zoo piepjong.. sinds de scheiding onafscheidelijke cht broer en zus... gaan zo goed met elkaar om, heb nooit lastig gevodnen dat ze uit elkaar gingen!
Mijn ouders zijn ook nog samen, mijn schoonouders zijn nog samen. Mijn opa's en oma's waren nog samen. En al mijn oom's en tantes zijn nog samen!!! Weinig meegemaakt met scheidingen in mijn omgeving.
nope, ouders zijn Gelukkig!!! al jaaaren gescheiden. Mijn opa en oma als opa nog geleefd had waren bijna 40 jaar bij elkaar (2de huwelijk, omdat mijn echte oma heel jong is overleden) En mijn andere opa en oma hebben hun 60e jaar al weer een tijdje terug gehad...weet niet hoelang ze nu zijn...denk tegen de 65 jaar alweer aan.....
Ouders zijn dit jaar 31 jaar getrouwd en nog steeds verliefd! S.Ouders zijn dit jaar 26 jaar getrouwd en nog steeds verliefd! Opa en oma zijn dit jaar 51 jaar getrouwd en nog steeds verliefd! Manlief en ik zijn vandaag 3 maanden en een paar dagen getrouwd en nog steeds verliefd!
Jup: Hij hangt bij me oma ook in de gang samen met alle foto´s van kinderen, trouwfoto´s, kleinkinderen, achterkleinkinderen en achterachterkleinkinderen Jah nu 5 generaties nog in leven