Mijn ouders zouden dit jaar 32 jaar samen zijn geweest. Helaas is mijn vader 8 jaar geleden overleden. Ik weet zeker dat als mij vader er was ze nog altijd bij elkaar waren
Mijn ouders zijn volgend jaar 40 jaar getrouwd. Mijn schoonvader is 5 jaar geleden overleden. En mijn schoonmoeder gaat volgend jaar hertrouwen.
mijn ouders en ook mijn schoonouders zijn nog bij elkaar. Heb eigenlijk niemand in de nabije omgeving van wie de ouders gescheiden zijn.
Mijn ouders zijn dit jaar 44 jaar getrouwd, mijn schoonouders zijn gescheiden maar zijn beiden ook al weer 25 jaar getrouwd met de huidige partners zo kom je ook aan de feestjes natuurlijk
Mijn bio vader en moeder zijn gescheiden toen ik 1 was maar mijn stiefvader en moeder zijn alweer rond de 20 jaar bij elkaar.
Ja, mijn ouders zijn nog steeds gelukkig en bij elkaar. Nu inmiddels 28 jaar. Mijn schoonouders zijn ook nog bij elkaar, nu rond de 35 jaar.
Mijn schoonouders alweer bijna 40 jaar getrouwd inmiddels Mijn vader en moeder zijn helaas door de dood uit elkaar gerukt.. Mijn vader is 11 jaar geleden overleden..
Mijn ouders zijn nog steeds bij elkaar. Het is een tijdje minder geweest. En nog steeds denk ik af en toe dat vooral mijn moeder niet echt gelukkig is. Ze is depressief en loopt bij een psychiater maar erover praten doet ze niet met ons niet en ook niet met mijn vader. Hij heeft al problemen genoeg zonder ook nog die van mij aan te horen zegt ze dan. Mijn schoonouders zijn ook weer bij elkaar. Ze zijn een tijdje gescheiden geweest nog voordat ik mijn man leerde kennen.
ja hebben net 25jaar gevierd schoonouders zijn ook nog bij elkaar (38/39jaar) mijn opa en oma hebben de 60jaar ook gehaald helaas is opa er nu niet meer
Mijn ouders zijn gelukkig na 3 ellendige jaren vol rechtzaken gescheiden sinds begin dit jaar. Nu nog het huis verkopen en het is helemaal klaar. Voor mijn vader zo veel beter nu. Met mijn moeder heb ik geen contact meer maar als je nagaat dat ze mijn vader gedumpt heeft in een verpleeghuis en hem financieel helemaal uitgekleed heeft is dit zoveel beter!
Jep mijn ouders zijn nog bij elkaar en daar ben ik heel blij mee. Schoonouders zouden ook nog bij elkaar zijn geweest als mijn schoonvader niet overleden zou zijn. Mijn opa en oma zijn ook nog bij elkaar (inmiddels bijna 60 jaar) en mijn andere opa is overleden, anders zouden die ook nog bij elkaar zijn geweest. Best bijzonder eigenlijk, in onze familie van beide kanten helemaal geen scheidingen!
Mijn ouders zouden dit jaar 50 jaar getrouwd zijn geweest maar mijn vader is helaas in 2003 overleden. Ik weet zeker dat ze nog bij elkaar waren geweest als hij nog had geleefd want ze waren echt heel gelukkig samen. Mijn moeder mist 'm enorm maar toch is ze goed verder gegaan met haar leven omdat ze terug kan denken aan een heel mooi huwelijk.
Knuf voor Marjanneke en andere meiden waarvan 1 van de ouders zijn overleden...lijkt me vreselijk om mee te maken.
Zowel mijn ouders als de ouders van mijn vriend zijn gescheiden. Op mijn moeder na, heeft iedereen een nieuwe partner gevonden. De baby krijgt zo natuurlijk wel veel opa's en oma's Al is het wel errug druk met de feestdagen.
Mijn ouders zijn inmiddels bijna 43 jaar getrouwd, mijn schoonouders zijn volgend jaar 50 jaar getrouwd. Mijn vriend is gescheiden. Mijn vriend en ik zijn inmiddels bijna 8 jaar samen (niet getrouwd, dat wil hij niet).
ja, komende november hebben vieren ze hun 35 jarige bruiloft. Mijn schoonouders zijn al 36 jaar bij elkaar. Daarintegen: de zus en broer van mijn vriend zijn allebei al gescheiden (wel weer een nieuwe partner.)