Mijn ouders zijn in 2008 uit elkaar gegaan.. Mijn schoonouders waren in mei 35 jaar getrouwd, gaat nu weer goed tussen hun maar zo'n 1.5 jaar geleden leek het er even op dat het zou sneuvelen! Al mijn opa's en oma's zijn niet gescheiden..
ik heb op nee gestemd maar mijn ouders zijn niet gescheiden mijn vader is overleden en mij moeder heeft een nieuwe man
Mijn ouders zijn gescheiden toen ik net 13 was. Heel erg veel moeite mee gehad, vooral toen ze allebei een nieuwe partner vonden en weer gingen trouwen (dan krijg je er én nieuwe 'ouders' bij én een hoop broertjes en zusjes). Hoop echt dat mijn kinderen dat nóóit zullen meemaken en daar zullen we dus ook alles aan doen!
zijn allang uitelkaar toen ik 1 a 2 jaar was nu zo'n 18 19 jaar geleden. mijn vader is trouwens 2 en half jaar geleden overleden.
De mijne zijn gescheiden toen ik 4, mijn zusje 2 en mijn broertje 13 mnd was. Dat is nu 16 jaar geleden..
Mijn ouders zijn toen ik 13 was gescheiden maar toen ik 26 was weer hertrouwt. Ze gingen scheiden omdat er drank in het spel was, niet omdat ze niet meer van elkaar hielden. Mijn vader heeft nog wel een vriendin gehad maar dit werd alleen maar met mijn moeder vergeleken. Mijn moeder heeft nooit een andere vriend gehad.
Nee, mijn ouders zijn uit elkaar gegaan toen ik 9 was en 2 jaar later is de scheiding uitgesproken. Mijn vader is hertrouwd. Mijn schoonouders zijn nog wel samen, al bijna 30 jaar.
Wat veel gescheiden ouders! Mijn ouders zijn nooit getrouwd, maar zijn wel al 30 jaar samen, gelukkig. Ouders van mijn vriend zijn wel gescheiden.
Mijn ouders zijn bij elkaar en hebben 2 weken terug hun 40 jarig Jubileum gevierd. Ze hebben wel op de punt gestaan te scheiden (meerdere malen) maar dit nooit doorgevoerd. Ik denk dat mijn moeder gelukkiger zou zijn als ze single was.
Mijn ouders zijn nog steeds bij elkaar. Volgende maand zijn ze 42 jaar getrouwd. Mijn schoonouders zijn gescheiden.
Mijn ouders zijn alweer 41jr. getrouwd. Ik hoop dat ze de 42 jr. gaan halen want mijn vader is ernstig ziek en uitbehandeld.. Schoonouders zijn ook al 39 jr. getrouwd!
Hier geen scheidingen in de directe omgeving,ouders en schoonouders zijn nog steeds gelukkig getrouwd.
Mijn ouders zijn 24 jaar geleden gescheiden. Mijn vader is inmiddels al wel weer 20 jaar getrouwd met mijn stiefmoeder (blijft een rotwoord voor zo'n lief iemand!). Mijn opa's en oma's zijn wel allemaal heeeel lang bij elkaar geweest; moeders kant 40+, vaders kant 55 jaar. Helaas sinds 7 jaar nog maar 1 oma over, maar het relatie-gebeuren heb ik wel duidelijk geleerd van al mijn grootouders
Mijn ouders zouden, als mijn vader nog leefde, dit jaar 50 jaar getrouwd zijn geweest. Dat hadden ze samen wel gehaald hoor. Maar helaas heeft het lot mijn vader eerder gehaald. Hij is 4 jaar geleden overleden.