Zijn jou ouders nog bij elkaar?

Discussie in 'De lounge' gestart door MissT, 10 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Zijn jou ouder nog bij elkaar?

1. Ja

2. Nee, ze zijn gescheiden.

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Yukl

Yukl Niet meer actief

Mijn moeder is inmiddels 2 keer gescheiden. ;) Mijn ouders gingen uit elkaar toen ik 13 was en toen ik 22 was gingen mijn moeder en haar laatste ex uit elkaar (kreeg ik een week nadat de oudste was geboren te horen).

Mijn schoonouders waren nog bij elkaar toen mijn schoonvader kwam te overlijden. Mijn biologische vader en zijn vrouw zijn nog bij elkaar. Mijn opa's en oma's zijn nog bij elkaar op 1 stel na (vrij ongewoon voor die leeftijd om te scheiden).

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    mijn ouders zijn bijna 26 jaar getrouwt en 28 jaar samen. soms waren er problemen maar ze zijn er altijd samen uit gekomen. nu nog heel gelukkig samen.

mijn opa en oma zijn al ruim 50 jaar getrouwt. hoelang precies weet ik niet maar het feest van 50 jaar is al weer even geleden. heb niet heel vee contact met ze.
    mijn andere opa en oma hebben niet heel oud mogen (58 en 60)worden maar zijn bij elkaar geweest tot het eind.

3. Theres

Theres Actief lid

4 nov 2009
    280
    33
    28
    Zeeland
    Mijn ouders zijn 33 jaar getrouwd, mijn schoonouders 35.

Ik ben alleen zelf gescheiden op mijn 26e na 1,5 jaar huwelijk, dus een goed voorbeeld geeft geen garanties ;)

Ik ben nu weer gelukkig getrouwd met de papa van mijn kindjes trouwens. Gescheiden van mijn jeugdvriendje, geen kinderen in het spel gelukkig!

4. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    Fulltime Mama en adviseur
    't gezellige Brabant
    Nee, mijn ouders zijn gescheiden!

5. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Zowel mijn eigen ouders als mijn schoonouders zijn nog bijeen. Mijn schoonouders waren vorige week 34 jaar getrouwd en mijn ouders zijn nu bijna 31 jaar getrouwd.
    Zelf ben ik bijna 3 jaar getrouwd met mijn man.
    Opa's en oma's van beiden kanten leven niet meer, sterker nog heb mijn beiden opa's nooit gekend.

De laatste tijd weet ik wel van scheidingen van stellen die echt al jaren getrouwd zijn. Gelukkig mensen die niet super dicht bij me staan.

6. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    ja die van mij zijn alweer 31 jaar getrouwd

7. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Mijn ouders zijn al jaren gescheiden dat gebeurde toen ik net 18 was maar dat was te voorspellen al jaren daar voor eerlijk gezegt hadden ze nooit moeten trouwen. Ach ja dan was ik er ook niet geweest.

Opa en oma van moeders kant twee keer met elkaar getrouwd en twee keer van elkaar gescheiden. Dit was in de jaren 50/60.

Andere opa en oma waren 67 jaar getrouwd samen. Een eeuwigheid als je dat mij vraagd toen opa dood ging. Zij oma ik kom er aan Frans zo heten hij. En toen dacht ik van oma ga maar naar uw man. Te langzamen en ze heeft nog twee jaar daarna ongelukkig geleeft. :(

Ik zelf gescheiden van mijn huidige partner maar we zijn toch nog samen(lat) en onder tussen al 12 jaar.:):(

8. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    nee mijn ouders niet, mijn opa en oma waren 55 jr getrouwd! mn opa is helaas 2 jr geleden overleden...

9. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    Ja, ze zijn nog bij elkaar. In mijn hele familie is er niemand gescheiden. Ow wacht, m'n schoonzus wel haha mijn broer is haar 2e man.

10. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

zijn gescheiden.

11. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Jammer, maar twee opties.
    Nee, ze zijn niet meer samen, mijn vader is in december 2009 overleden.

12. Mimuutje

Mimuutje Actief lid

9 nov 2010
    437
    0
    16
    Roosendaal
    yup, ouders zijn nu 32 jaar getrouwd en 36 jaar samen. En me opa en oma zijn ook al meer dan 50 jaar getrouwd en weet ik nie hoeveel jaren samen.

13. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ja en nee. Mijn vader is overleden dus in die zin zijn ze niet meer bij elkaar.
    Mocht hij nog hebben geleefd waren ze nooit uit elkaar gegaan, ze waren ontzettend close en gelukkig met elkaar.

14. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Mijn vader is ook in 2009 overleden. Ze waren wel gewoon nog bij elkaar en ruim 30+ jaar getrouwd.

15. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Ja,mijn ouders waren op 6 augustus j.l. alweer 52 jaar getrouwd! ;)

16. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Mijn ouders zijn as december 36 jaar getrouwd.

Mijn schoonouders zijn nooit getrouwd geweest (kwamen te laat bij hun eigen huwelijk) en zijn uit elkaar gegaan toen mijn vriend 4 was. Inmiddels zijn ze beiden overleden (1998 en 2003).

Vind het altijd zo typisch dat er in sommige families heel veel scheidingen voorkomen en in andere (bijna) geen.

In mijn (grote) familie is alleen 1 tante gescheiden. Bij mijn vriend heel veel!

17. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Bij mijn schoonfamilie is ook iedereen behalve zijn oma gescheiden, sommigen zijn al voor de derde keer getrouwd. Bij mij in de familie niemand. Nu heb ik geen reusachtige familie hoor, maar het is dus wel een heel verschil.

18. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Wij hebben een hele grote familie (van beide kanten) en mijn ouders zijn de enige die zijn gescheiden (alweer 32 jaar geleden), ik vind overigens niet dat mijn ouders te snel zijn gescheiden, als het niet gaat, gaat het niet en wij (mijn broer en ik) zijn heel gelukkig, van alle gemakken voorzien, veel liefde en aandacht en voorspoedig opgegroeid met gescheiden ouders

19. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    mijn ouders wel - schoonouders zijn gescheiden

20. Bri

Bri Niet meer actief

Ik kan niet stemmen. Mijn ouders zijn bij elkaar gebleven tot mijn vader overleed, na 36 jaar huwelijk.

Deel Deze Pagina