Mijn moeder is inmiddels 2 keer gescheiden. Mijn ouders gingen uit elkaar toen ik 13 was en toen ik 22 was gingen mijn moeder en haar laatste ex uit elkaar (kreeg ik een week nadat de oudste was geboren te horen). Mijn schoonouders waren nog bij elkaar toen mijn schoonvader kwam te overlijden. Mijn biologische vader en zijn vrouw zijn nog bij elkaar. Mijn opa's en oma's zijn nog bij elkaar op 1 stel na (vrij ongewoon voor die leeftijd om te scheiden).
mijn ouders zijn bijna 26 jaar getrouwt en 28 jaar samen. soms waren er problemen maar ze zijn er altijd samen uit gekomen. nu nog heel gelukkig samen. mijn opa en oma zijn al ruim 50 jaar getrouwt. hoelang precies weet ik niet maar het feest van 50 jaar is al weer even geleden. heb niet heel vee contact met ze. mijn andere opa en oma hebben niet heel oud mogen (58 en 60)worden maar zijn bij elkaar geweest tot het eind.
Mijn ouders zijn 33 jaar getrouwd, mijn schoonouders 35. Ik ben alleen zelf gescheiden op mijn 26e na 1,5 jaar huwelijk, dus een goed voorbeeld geeft geen garanties Ik ben nu weer gelukkig getrouwd met de papa van mijn kindjes trouwens. Gescheiden van mijn jeugdvriendje, geen kinderen in het spel gelukkig!
Zowel mijn eigen ouders als mijn schoonouders zijn nog bijeen. Mijn schoonouders waren vorige week 34 jaar getrouwd en mijn ouders zijn nu bijna 31 jaar getrouwd. Zelf ben ik bijna 3 jaar getrouwd met mijn man. Opa's en oma's van beiden kanten leven niet meer, sterker nog heb mijn beiden opa's nooit gekend. De laatste tijd weet ik wel van scheidingen van stellen die echt al jaren getrouwd zijn. Gelukkig mensen die niet super dicht bij me staan.
Mijn ouders zijn al jaren gescheiden dat gebeurde toen ik net 18 was maar dat was te voorspellen al jaren daar voor eerlijk gezegt hadden ze nooit moeten trouwen. Ach ja dan was ik er ook niet geweest. Opa en oma van moeders kant twee keer met elkaar getrouwd en twee keer van elkaar gescheiden. Dit was in de jaren 50/60. Andere opa en oma waren 67 jaar getrouwd samen. Een eeuwigheid als je dat mij vraagd toen opa dood ging. Zij oma ik kom er aan Frans zo heten hij. En toen dacht ik van oma ga maar naar uw man. Te langzamen en ze heeft nog twee jaar daarna ongelukkig geleeft. Ik zelf gescheiden van mijn huidige partner maar we zijn toch nog samen(lat) en onder tussen al 12 jaar.
nee mijn ouders niet, mijn opa en oma waren 55 jr getrouwd! mn opa is helaas 2 jr geleden overleden...
Ja, ze zijn nog bij elkaar. In mijn hele familie is er niemand gescheiden. Ow wacht, m'n schoonzus wel haha mijn broer is haar 2e man.
yup, ouders zijn nu 32 jaar getrouwd en 36 jaar samen. En me opa en oma zijn ook al meer dan 50 jaar getrouwd en weet ik nie hoeveel jaren samen.
Ja en nee. Mijn vader is overleden dus in die zin zijn ze niet meer bij elkaar. Mocht hij nog hebben geleefd waren ze nooit uit elkaar gegaan, ze waren ontzettend close en gelukkig met elkaar.
Mijn ouders zijn as december 36 jaar getrouwd. Mijn schoonouders zijn nooit getrouwd geweest (kwamen te laat bij hun eigen huwelijk) en zijn uit elkaar gegaan toen mijn vriend 4 was. Inmiddels zijn ze beiden overleden (1998 en 2003). Vind het altijd zo typisch dat er in sommige families heel veel scheidingen voorkomen en in andere (bijna) geen. In mijn (grote) familie is alleen 1 tante gescheiden. Bij mijn vriend heel veel!
Bij mijn schoonfamilie is ook iedereen behalve zijn oma gescheiden, sommigen zijn al voor de derde keer getrouwd. Bij mij in de familie niemand. Nu heb ik geen reusachtige familie hoor, maar het is dus wel een heel verschil.
Wij hebben een hele grote familie (van beide kanten) en mijn ouders zijn de enige die zijn gescheiden (alweer 32 jaar geleden), ik vind overigens niet dat mijn ouders te snel zijn gescheiden, als het niet gaat, gaat het niet en wij (mijn broer en ik) zijn heel gelukkig, van alle gemakken voorzien, veel liefde en aandacht en voorspoedig opgegroeid met gescheiden ouders
Ik kan niet stemmen. Mijn ouders zijn bij elkaar gebleven tot mijn vader overleed, na 36 jaar huwelijk.