Mijn ouders zijn gescheiden na 20 jaar huwelijk (en inmiddels is mijn vader al 18 jaar geleden overleden).. mijn schoonouders daarintegen zijn al 45 jaar getrouwd en mijn grootouders zijn ook altijd gehuwd geweest tot de dood ze scheidde. Inmiddels is mijn zus na 10 jaar huwelijk ook gescheiden maar is mijn schoonzus nog altijd met haar jeugdliefde samen (niet gehuwd) en dat is alweer 24 jaar!
Ja mijn ouders zijn nog bij elkaar....helaas. Mijn moeder is echter voor mijn vader al eens getrouwd geweest en zwaar mishandelt door die vent dus gaan scheiden. Mijn vader, haar huidige man verwaarloosd haar mentaal en emotioneel en laat haar regelmatig weten wat voor dom irritant rotmens het ook is terwijl ze altijd voor hem klaar staat wanneer hij dit maar nodig heeft (en geloof me dat is VAAK! En met de meest uiteenlopende dingen.) Voor hen was het waarschijnlijk beter geweest als ze waren gaan scheiden...iig voor mij en mn moeder (was ook echt geen fijne vader voor zover hij de ere titel "vader" al waardig was)
Ik mis er eentje in de poll. Mijn ouders zijn gescheiden. Maar weer een flink aantal jaren weer bij elkaar en gaan nu weer trouwen. Ik zei vroeger toen ik jong was altijd dat ik ouders had die niet met elkaar en niet zonder elkaar konden.
Mijn vader is ruim 14 jr geleden overleden. Dus nee niet meer samen. Dat vond ik ook best moeilijk toen de kleine er was. Mijn vader heeft nooit opa kunnen zijn.
mijn ouders zijn 28 jaar bijelkaar waarvan 26 jaar getrouwd. Me schoonouders zijn 35 jaar geloof ik bijelkaar. Me opa en oma zijn bijelkaar gebleven tot de dood hun scheidde. Ze mochten helaas maar 60 en 69 worden. Hoeveel jaar ze samen waren weet ik helaas niet omdat ik nog jong was toen me oma overleed me opa heb ik helaas nooit gekend (overleed voor mijn geboorte helaas). Maar ik weet wel dat als ze nu nog hadden geleefd ze echt wel bijelkaar waren geweest ze waren 2 handen op 1 buik!
Mijn ouders zijn na 35 jaar huwelijk ook nog steeds bij elkaar. Of ze nog echt gelukkig met elkaar zijn betwijfel ik maar dat zal vaker voorkomen. Kan me goed voorstellen dat mijn moeder niet meer al dat gedoe van een scheiding wilt en helemaal opnieuw moeten beginnen als je al 65 bent. Dus ik denk eerlijk gezegd dat ze haar tijd een beetje uitzit. Wel jammer natuurlijk. Het kan ook heel mooi zijn.
Mijn ouders zijn volgende maand alweer 40 jaar getrouwd.. Wij zijn dus momenteel vrij druk met de voorbereidingen van het feest, en van de verrassing!! Nog een leuke bijkomtigheid, een goede reden om een mooie nieuwe outfit te gaan scoren!!
mijn ouders zijn gescheiden na 24 jr huwelijk, ik was toen 21 jr. Dus is 16 jr geleden. Inmiddels zijn beide hertrouwd
Mijn ouders zijn nog wel bij elkaar, maar ik vraag me af of dat nog lang gaat duren. Mijn schoonouders zijn ook nog bij elkaar.
Ja.... maar eerlijk is eerlijk... ze hadden beter uit elkaar kunnen gaan. Die mensen maken elkaar echt niet gelukkig. Vandaar dat ik ook niet zo geloof in "samenblijven voor de kinderen". Ik was zo'n kind en ik heb er op zijn zachtst gezegd geen profijt van gehad. Mijn vriend en ik hebben elkaar dan ook beloofd om uit elkaar te gaan als het ooit zo ver komt dat we elkaar niet gelukkig meer maken (maar goed, dat is een discussietopic op zichzelf waard en dat hoeft voor mij niet).
Ja, zowel mijn ouders als mijn schoonouders zijn nog bij elkaar! Mijn ouders zijn volgend jaar 40 jaar getrouwd, schoonouders 38...
Mijn ouders zijn dit jaar 30 jaar getrouwd en 34 jaar bij elkaar. Zijn nog altijd gelukkig en zie ze absoluut niet uit elkaar gaan. Hebben ook wel hun ups en downs, maar toen mijn broertje als laatste uit huis ging, zagen we ze weer helemaal opnieuw verliefd worden Mijn schoonouders zijn 41 jaar getrouwd en die zie ik ook echt niet uit elkaar gaan. Behalve 1 oom is er bij ons in de familie geen een gescheiden. Wij hebben dus maar 1 gebroken gezin in de familie....
Mijn ouders zijn na een kort huwelijk van 2 jaar, 6 maanden na mijn geboorte gescheiden en gunden elkaar het licht niet in de ogen. Ik heb pas sinds anderhalf jaar weer contact met mijn vader en het is moeilijk om nu nog een band op te bouwen.. Mijn schoonouders zijn ruim 33 jaar erg gelukkig getrouwd en nog altijd verliefd. Dat is ons voorbeeld Door wat ik zelf als kind heb meegemaakt, de ruzies, de rechtszaken, heb ik met mijn Lief afgesproken dat wij in ons samenlevingscontract co-ouderschap laten opnemen. Ik ga er vanuit dat wij voor altijd samen blijven maar je gaat altijd van het slechtste uit en ik zou niet willen dat mijn kinderen hun vader niet leren kennen alleen omdat het tussen ons niet gewerkt heeft. (waarbij ik absoluut niet wil zeggen dat dit in alle gevallen een goed idee is, het is puur een keus die wij maken)
M'n vader is 5 jaar geleden overleden - mijn ouders waren op dat moment 29 jaar getrouwd. Maar was echt een huwelijk voor eeuwig en altijd!