Mijn ouders zijn weer getrouwd. Ze zijn 3 keer apart gaan wonen en 1 keer gescheiden, maar uiteindelijk zijn ze dit jaar op de verjaardag van mijn zoontje weer getrouwd.
Lastig om in te vullen. Het is niet ja en niet nee. Mijn vader is overleden toen ze net 12,5 jaar waren getrouwd. Maar volgens mijn moeder zouden ze wel voor altijd samen zijn geweest als ij had geleefd. Mijn schoonouders zijn geloof ik nu 33 jaar getrouwd.
jaa deze maand al 44 jaar getrouwd,echt in voor-en-tegenspoed. M'n moeder kan af&toe lekker mopperen op m'n vader,maar ze steunen elkaar door dik&dun. Ze zijn m'n grote voorbeeld...!
Mijn ouders zijn gescheiden, mn schoonouders zijn gelukkig samen Alle opas & omas van mn vriend en van mij waren samen.. niemand gescheiden..
mijn ouders waren in februarie 30 jaar getrouwd en nog steeds gelukkig samen vind ik heel bijzonder..... bij mijn vriendinnen zijn alle ouders eigenlijk gescheiden
Mijn ouders gingen scheiden toen ik 6 was. Mijn vader was alcoholist,. Mijn vader is inmiddels al weer 12 jaar geleden overleden
Mijn ouders zijn al 35 jaar heel gelukkig samen... En al mijn ooms en tantes (11 paar) zijn ook nog allemaal bij elkaar! Wij hebben een gelukkige familie... Ik vind het wel veel 1/3 gescheiden, maar dat zal statistisch toch wel kloppen!
mijn ouders zijn na veel ziekte, pijn, verdriet en ellende nog altijd bij elkaar. dikke liefde!! ze zij as december al 37 jaar getrouwd
ja al 30 jaar gelukkig getrouwd! heb helaas al jaren geen opa's meer, maar weet zeker dat ze nog bij elkaar geweest zouden zijn. Die waren nog steeds dol op elkaar. knuffelen enzo, echt heel schattig
Ze zijn beiden overleden (veel te jong) maar ongetwijfeld ook in het hiernamaals nog bij elkaar. Ik denk trouwens dat veel stellen ook nog op papier wel bij elkaar zijn maar niet gelukkig meer samen zijn. Maar het dan toch te veel "gedoe" vinden om uit elkaar te gaan, of financieel onaantrekkelijk. Zeker bij de 50+ ers in mijn omgeving zie ik dat best vaak. Erg triest word ik daar van.
Nee m'n ouders zijn uit elkaar gegaan toen ik 3 was. Ze zijn nooit getrouwd geweest. Gelukkig kunnen ze wel goed overweg met elkaar.
ja mijn ouders zijn 33 of 34 jaar getrouwd inmiddels, mijn vader grapt wel eens dat ie haar houd omdat ze elke 5 jaar een diamantje erbij krijgt op haar trouwring (als loon ) maar ondanks een moeilijk begin (ze waren allebei nogal fel en best wel jong, mijn vader was pas 20 toen ie trouwde) zijn ze eruit gekomen en heel wat problemen overwonnen inmiddels..