Mijn ouders waren 30 jaar getrouwd toen mijn vader overleed. Wel zijn ze 1,5 jaar gescheiden geweest van tafel en bed. Dat was in 1998. Maar dat had niets te maken met geen liefde meer voelen voor elkaar.
Wat ik nu zie in de poll weerspiegelt het gemiddelde van NL: 2/3 nog bij elkaar, 1/3 gescheiden (zo ongeveer dan he) Mijn ouders zijn nog bij elkaar, al ruim 40 jaar. Met een kleine dip toen ik een kleuter was, ze zijn niet getrouwd (ouwe hippies ). Mijn schoonouders zijn ouder en nog langer bij elkaar en wel getrouwd, die gaan ook never nooit scheiden hoor, al slapen ze niet samen (mijn man kan zich niet herinneren dat ze dat ooit wel gedaan hebben). Echt van de oude stempel.
Ja mijn ouders zijn 33 jaar getrouwd. Mijn schoonouder zijn ongeveer 40 jaar getrouwd. Mijn opa en oma zijn binnenkort 60 jaar getrouwd (helaas weet mijn opa dat niet, is erg dement).
mijn ouders zijn dit jaar 30 jaar getrouwd en mijn schoonouders ongeveer 37 jaar. me opa's en oma's zijn ook altijd bij elkaar geweest eigenlijk helemaal geen scheidingen of uit elkaar gaan in de familie wij zijn al 10 jaar gelukkig samen
mijn ouders zijn al zeker 15 jaar gescheiden en beide hertrouwd met de man van mn moeder kan ik het prima vinden maar de vrouw van mn vader kan ik niet uitstaan..
Mijn ouders zijn 45 bij elkaar, en nu 32 jaar getrouwd. In mijn familie is ervan de 5 kinderen 1 tante gescheiden. In mijn man zijn familie is bijna iedereen gescheiden. Daar zijn er van de 7 kinderen nog 2 bij elkaar.
Mijn ouders zouden dit jaar 33 jaar getrouwd zijn, helaas heeft mijn moeder dat niet gehaald, zij is net overleden. Maar ik weet zeker dat ze anders echt wel samen heel oud zouden zijn geworden. Ze waren echt twee handen op 1 buik en kan me ook niet voorstellen dat dat anders zou zijn geworden in de komende jaren. Mijn moeder was 21 toen ze trouwde, mijn vader 25. toen ze 23 was werd ik geboren. Mijn schoonouders zijn wel uit elkaar, 3 jaar geleden, maar ze hebben het eerst nog een half jaar verborgen gehouden tot mijn schoonzusje erachter kwam dat mijn sm een andere vriend had... en juist om haar (ze was toen 16 en voor haar eindexamen) wilden ze het verborgen houden... hoe naief ... Uiteindelijk is het officieel pas vorig jaar uitgesproken, de scheiding ivm ouderschapsplan. Zelf ben ik ook 'gescheiden', mijn oudste twee hebben een andere vader. Tsja, te jong in een relatie gestapt zegmaar. We hebben co-ouderschap en ieder weer een nieuwe partner met kinderen. Wij waren gewoon niet gelukkig met elkaar. Het liefst zie je natuurlijk geen gebroken gezin maar bij elkaar blijven voor de kinderen is voor niemand goed.