Zijn jouw ouders/schoonouders nog getrouwd/samen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Neilia, 11 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

(Schoon) ouders nog samen?

1. Beiden nog samen

199 stem(men)
    52,2%
  2. Beiden uit elkaar

34 stem(men)
    8,9%
  3. Ouders nog samen, schoonouders uit elkaar

60 stem(men)
    15,7%
  4. Schoonouders nog samen, ouders uit elkaar

54 stem(men)
    14,2%
  5. Ouder(s) overleden, schoonouders nog samen

21 stem(men)
    5,5%
  6. Schoonouder(s) overleden, ouders nog samen

9 stem(men)
    2,4%
  7. Beiden overleden

4 stem(men)
    1,0%
  1. Dogpaw

Dogpaw Actief lid

4 apr 2014
    413
    614
    93
    Vrouw
    Mijn ouders zijn ongeveer 25 jaar geleden gescheiden. Vader heb ik geen contact meer mee, moeder is nu alweer 21 jaar getrouwd met mijn stiefvader. En ik denk wel dat zij een gelukkig huwelijk hebben. Mijn moeder vertelt nu pas over het huwelijk met mijn vader, hoe dat was. En ik ben zo blij dat zij uit elkaar zijn gegaan. Mijn moeder is nu ook echt een ander mens geworden als ik familie en vrienden moet geloven.

Mijn man en ik zijn nu 12,5 jaar samen en 7 jaar getrouwd. En hoewel wij onze portie ook wel hebben gehad, kan ik wel stellen dat we gelukkig zijn

2. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Mijn schoonouders zijn al 44(?)jaar samen

Mijn ouders Zijn al 29 jaar gescheiden. Mijn vader is verder gegaan met zijn leven en heeft al 18(?) Jaar een nieuwe vrouw. Als ik het met hem sporadisch over vroeger heb, zie ik de pijn in zijn ogen. Zelf zou hij er nooit over beginnen.

Mijn moeder is nog steeds niet klaar met het zwartmaken van mijn vader tegenover mij. Bleek vorige maand :O
    Hertrouwd en weer gescheiden....

Ik zou ze vrijwillig nooit samen in 1 kamer zetten samen. Bij de verjaardagen van de kinderen heb ik ook (tegen mijn moeder) gezegd dat daar het gat van de deur is als ze zich niet oké gedraagd.

3. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Mn ouders zijn 35 jaar getrouwd geweest geloof ik Mn vader is 18 jaar geleden overleden. Maar tot de dag van vandaag geloof ik dat ze nog steeds samen zouden zijn

Mn schoonouders zijn nu meen ik 38 jaar getrouwd

Wij zelf zijn trouwens ( nog.niet) getrouwd, wel 15 jaar samen en elkaars 1e liefde

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Mijn schoonouders wel. Mijn ouders niet.

mijn vader is hertrouwt. Al 10 jaar samen met z’n vrouw. En die blijven dat geloof ik ook wel :)

5. Happymam

Happymam Fanatiek lid

7 feb 2009
    1.251
    306
    83
    Mijn ouders zijn 40 jaar getrouwd.
    Schoonouders zijn 57 jaar getrouwd.
    Wij zijn 18 jaar getrouwd.
    Voor zover ik weet allemaal gelukkig :thumup:

6. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Ouders gescheiden in 2004 na huwelijk van 23 jaar. Mijn moeder ging online contact zoeken met andere mannen. Nou was de sfeer thuis ellendig dus het was wel beter dat ze uit elkaar gingen.
    Moeder getrouwd met stiefvader in 2005.Vader sinds 2012 samen met inmiddels zijn vrouw (getrouwd in 2018).
    Gelukkig zijn ik en mijn broers en zus volwassen en zelfstandig en woont mijn vader met zijn vrouw in turkije, want tolereren doen ze elkaar niet...

Mijn schoonouders zijn in 2016 gescheiden na een huwelijk van bijna 30 jaar. Schoonvader had een ander, hij is nog steeds samen met haar. Was een tijdje ellende met schoonmoeder maar inmiddels is ziij ook gelukkig met een nieuwe partner (ongeveer een jaar nu).

Wij zijn zelf 7,5 jaar samen nu :)

7. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Mijn schoonouders zijn uit elkaar. Mijn schoonmoeder heeft al jaaaaaaren een nieuwe partner die ook door mijn kinderen gezien wordt als opa.

mijn ouders zijn bij elkaar. Iedereen, alle ooms en tantes etc zijn nog hij elkaar met uitzondering van één oom die helaas op 48 jarige leeftijd weduwnaar werd. Ik ben de enige in de familie die ooit gescheiden is geweest :rolleyes:

8. FatihaSakura

FatihaSakura Actief lid

28 jun 2020
    229
    117
    43
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Mijn ouders zijn nog steeds samen.

Mijn schoonmoeder is al enkele jaren overleden en schoonvader is hertrouwd.

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Mijn ouders zijn al bijna 50 jaar getrouwd, mijn schoonouders zijn al ruim 22 jaar ofzo uit elkaar en hebben sindsdien allebei een nieuwe relatie.

10. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Zowel mijn schoonvader als mijn vader zijn overleden, mijn schoonouders zouden afgelopen jaar 50 jaar getrouwd zijn en mijn ouders komend jaar.

Deel Deze Pagina