ja nogal.. en mijn zoontje is pas 3,5 maand. Voor de bevalling was ik 63 kg.. ben zo'n 13 kg aangekomen geloof ik.. Week na de bevalling was ik weer 63 en nu 56.
Ik niet. Voor de zwangerschap 60/62 kilo, eind 70, na de bevalling 62 en dat een hele tijd gebleven. Na 9 maanden slapeloze nachten en uiteindelijk voor Thirza op koemelkvrij-dieet, viel ik wel af en ging ik naar 55. Inmiddels zit ik weer op m'n oude gewicht
ja, voor zwangerschap 71 kilo (was wel 5 kilo te zwaar, normaal rond de 66 kilo) Tijdens zwangerschap 11 kilo aangekomen, 3 weken na de bevalling weer rond de 66 kilo. En dat ben ik nu nog steeds...Heerlijke bijkomstigheid!!
nee ik helaas niet... ik was 63, tijdens mn zwangerschap 20 kilo aangekomen en nu na een half jaar zit ik nog steeds maar op 69... volgende week ga ik beginnen met sporten (kon niet eerder ivm bekkenklachten...) hopelijk gaan de laatste kilo's er dan snel af. bij mn oudste zat ik met 4 maanden ongeveer weer op mn startgewicht...
Yep, voor eerste zws 56,5 kilo, einde zws 73 kilo, tijdens BV teruggegaan naar 55 kilo. Hopelijk deze keer weer. Hoef niet onder mn begingewicht te komen overigens hoor, maar netjes erop terug is wel fijn .
ja ik ben ook wel zo´n 5 kilo afgevallen in vergelijking met voor de zwangerschap. Zit nu te dubben of ik nieuwe kleren koop want mn broeken zakken gewoon bijna af, ziet er niet uit. Maar ik denk dat ik, als ik gestopt ben, het er zo weer bijzit .
Ja. Beide keren. Nu zat ik voor mijn zwangerschap op 63,5 kilo, na de bevalling op 68 en momenteel op 60 kilo. Het hoeft ook niet minder, ik ben 1,74 lang en dan is 60 kilo niet veel. Laatst twee keer in één week buikgriep gehad en er stond 57,5 op de weegschaal . Daarna veeeeeeel chocola gegeten. Ik geniet erg van zo'n periode zonder schuldgevoel lekker te eten .
Ik ben iig al mijn zwangerschapskilo's weer kwijtgeraakt, 16 in totaal. Ik denk dat de bv hier zeker in mee heeft geholpen, als je ziet wat ik allemaal heb weggebunkert in de bv-maanden Ik at toen Lucas ong. 5 maanden was geloof ik 6 boterhammen voor de lunch, haha
Ik ben ook afgevallen. Voor mn zwangerschap woog ik 65. Toen ben ik tijdens mn zwangerschap naar 86 gegaan. En nu zit ik op 60.
ja direct! 53kg start... 13kg aangekomen 10kg na 10 dgn eraf nu 52kg sinds 3 weken (zoontje nu 7 weken)
Bij 1e kind woog ik altijd 60 kilo (1.72 lang). Eind vd zwangerschap 69 kilo. Na een paar maanden woog ik 57 kilo. Ik gaf toen ook bv. 2e kindje was startgewicht 58 kilo. Eind vd zwangerschap was ik 67 kilo. Nu weeg ik 59 kilo. En ik vind het wel prima zo.
Hmz, ik wou dat het zo was, gaat me niet snel genoeg. Woog 63, einde zwangerschap 76, na bevalling 70 en nu 68. Moet nog wat af dus maar vorige keer ging het ook niet zo snel.
Pfff word bijna jaloers als ik dat allemaal lees hier! Ben van 58 kilo naar 93 kilo gegaan in de zwangerschap. En nu weeg ik nog steeds 72,5 kilo... de eerste kilo's waren er zo vanaf, maar dit blijft maar hangen. Ik wil lang blijven voeden (minimaal 2 jaar) dus hoop dat het nog komt... hahaha.
Hier niet afgevallen door de borstvoeding, ik was vrijwel meteen na de bevallingen weer terug op een normaal gewicht. De eerste zwangerschap was ik 9 kilo aangekomen, ben toen 2 dagen na de bevalling op de weegschaal gaan staan en toen waren er 8 kilo's alweer af. Bij de tweede zwangerschap ben ik ongeveer 13 kilo aangekomen, ben toen na 11 dagen op de weegschaal gaan staan en was er ruim 7 kilo vanaf, omdat ik voor deze zwangerschap behoorlijk was afgevallen hadden die extra kilo'tjes eraan moeten blijven maar die zijn er later toch weer af gegaan (niet door de borstvoeding overigens maar andere dingen).
Bij de oudste ben ik in de eerste 9 maanden na de bevalling en geven van volledige BV ongeveer 7 kilo aangekomen, bij de jongste blijft mijn gewicht eigenlijk gelijk, maar ik was na de bevalling ook al weer heel snel terug op mijn gewicht, met 6 weken zat ik al weer op 77 kilo.
ja ook bij mij vlogen de kilo's eraf! (20 kilo)ondanks dat ik veel meer honger had en dus veel meer at. na 1-2 maanden zat ik weer op mijn oude gewicht. op een gegeven moment (denk na een half jaar) moest ik echt oppassen dat ik niet te viel afviel, voelde me ook erg slap. toen mijn zoontje veel andere dingen ging eten en niet zoveel meer bij mij wou drinken (10-11 maanden) kwam ik al weer wat aan en nadat we gestopt zijn (12 maanden) bleven alle extra calorietjes helaas weer lekker plakken. moet nou helaas weer oppassen met wat ik eet.
Beide keren ben ik afgevallen. Voor eerste zwangerschap woog ik 50 kg (1.59), einde zwangerschap 63 kg, paar dagen na bevalling 51 kg en na 9,5 maand bv 48 kg 2de zwangerschap begon met 49 kg, einde zwangerschap 56 kg, paar dagen na bevalling 50 kg. Nu na 3 maanden bv zit ik ongeveer op 48 kg en vrienden en familie zeggen dat ik nog steeds afval, dus moet opletten dat er niet teveel afgaat.
Ik bij de eerste wel, maar nu niet. Bij Milan: begin zwangerschap: 52 kilo, eind zwangerschap: 66 kilo, na de kraamweek: 52 kilo, maandje later: 48 kilo. Bij Isabelle: begin zwangerschap: 48 kilo, eind zwangerschap: 66 kilo, na de kraamweek: 55 kilo, en dat weeg ik nu nog steeds. Best gek, ik geef nu 2 kindjes bv, maar de kilo's vliegen er nu niet vanaf, terwijl dat bij Milan wel 't geval was . Maar mij hoor je niet klagen hoor, ik kon wel wat extra kilo's gebruiken.