zijn jullie al gestopt met roken??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kimlovesbobby, 18 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    ja nu zie ik het ook
    Sorry!!!!! ik ben een beetje de weg kwijt :p
    Heb vandaag ook in plaatst van keukenrol en wc papier.. 30 rollen wc papier gekocht haha

2. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    rook op dit moment sowieso een stuk minder.... 4 per dag of zo
    Maar ik ga nu echt een dag vastleggen (vind ik makkelijker) waar ik ga stoppen!!!

3. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Succes dames!
    Bij de oudste heb ik tot een week op 26 gerookt, echt dom!
    Bij de tweede, al ver voor de zwangerschap gestopt.
    Na 5 jaar weer begonnen, en toen ik een posi test had van de 3e gestopt en nog steeds, nu opnieuw ruim 5 jaar en begin nooit meer hihi

4. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    Ben sinds 5 dagen rookvrij :D:D:D:D

5. Vlindertje89

4 nov 2013
    90
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wij zijn ook samen gestopt, nu al bijna twee maanden.
    We zijn samen met 3 vrienden gestopt, dat helpt voor mij ook dat nu bij feestjes bijna niet meer rookt.
    Ook ik heb de stoppen met roken app en het boek van alan carr gelezen, dat heeft mij ook geholpen.
    En je moet er zelf gewoon 100 procent achter staan en doodzetten, de zin in een sigaret duurt vaak 30 seconden enis dan weer weg ;)
    Heel veel succes!

6. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Goed zo! En besef dat ieder moment van trek nu minder is dan wat je al hebt overwonnen. Dus een excuus om weer te beginnen is nooit geldig.

7. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Ik rook ook nog steeds, maar vind het sinds 2 weken ook veel minder lekker. Rook ook nog maar alleen in de avond (als ik uit me werk kom) en ik weet dat zodra ik de positieve test in me handen heb ik meteen stop. Maar omdat ik zo bang ben dat het nog wel jaren kan duren, wil ik mezelf niet in de stres jagen. Klinkt misschien heel gek, maar een roker begrijpt vast wat ik bedoel.

8. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Stoppen met roken was een voorwaarde die mijn vriend stelde alvorens we begonnen met kinderen. Ben dus flink gestopt. Eerder wou hij niet proberen. Was dus chantage maar het heeft wel geholpen (en neen, gewoon minderen telde niet voor hem).

9. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Mijn vriend rookt ook dus ik wou dat hij zo'n deal voorstelde dan had ik een extra stok achter de deur.

10. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    Ik zei altijd ik stop met roken als ik met de pil mag stoppen
    Nu ben ik door de pil zwanger geraakt en ik vind dat ik gewoon MOEST stoppen.... dus 6 dagen geen sigaret meer gehad
    Hopelijk dinsdag een goede echo want daar doe je het voor :D

11. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 2x cold turkey gestopt en geen problemen mee gehad. Na de geboorte van de eerste wel weer begonnen en kan niet garanderen dat ik er straks vanaf blijf want idd, dan is die stok achter de deur weg.

12. Miscalculated

Miscalculated Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.722
    1
    38
    Overijssel
    Ik heb nog 2 sigaretten. De bedoeling is dat mijn vriend en ik samen gaan stoppen omdat we deze maand willen beginnen aan een kleine. Ik krijg het al spaansbenauwd als ik eraan denk.
    Hoe zit het met elektrisch roken?

13. elsi

elsi Lid

17 jun 2012
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dan zou ik ook zeker stoppen! Wat ik lees is elektrisch roken een stuk beter omdat je de nicotine kan verlagen, maar uiteindelijk is helemaal stoppen veel beter!! en goedkoper!

14. elsi

elsi Lid

17 jun 2012
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die informatie stond hier
    Waarom begint men met e-roken? elektronisch roken Blog op eRokerswebshop.nl

"De verstandigste groep gebruikt de e-sigaret omdat ze willen stoppen met roken

Hoe u het went of keert, stoppen met roken is een verstandige keus. Men bouwt het roken af en hier is de e-sigaret ideaal voor. U kunt zelf de nicotine hoeveelheid bepalen waardoor u steeds meer afkickt van de nicotine verslaving. Enorm veel exrokers zijn de e-sigaret dankbaar omdat ze door het gebruik ervan met roken zijn gestopt."

15. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    Hier gewoon zonder iets gestopt... maar ik had natuurlijk wel een goede reden omdat ik zwanger ben/was
    Mijn zwangerschap eindigt in een miskraam het is alleen even afwachten wanneer :(
    Ondanks alle stress wat ik nu heb, heb ik besloten geen sigaret aan te raken
    We willen uiteindelijk toch weer proberen zwanger te worden en niet roken is nou eenmaal beter ;)

16. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    @Cindy29: Hoe bedoel je, jou zwangerschap eindigt in een miskraam? Weet je dat nu al? Wat ontzettend klote zeg.. sterkte!

Hier nog niet gestopt met roken, ik zal dat doen zodra ik een positieve test in handen heb.. 't plan was om te stoppen zodra ik met de pil zou stoppen maar dat is nog niet gelukt.. maar als ik weet dat ik zwanger zou zijn zou ik wel echt stoppen.. stok achter de deur!

17. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    zal het even uitleggen ;)
    Met 8 weken hebben wij onze eerste echo gehad
    Helaas was daarop alleen een leeg vrucht en dooierzakje te zien dus conclusie: ons kindje was gestopt met groeien
    Ik moest een miskraam met cytotec opwekken... ook maar deels gelukt want ik ben nog niet schoon
    nu nog 6 dagen afwachten en anders een curretage ;)

18. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Sterkte Cindy28... En idd niet roken is altijd beter!

Deel Deze Pagina