wat te doen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamabeer, 31 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Ryan wordt in December 2 en er is echt niks meer met hem aan te vangen. Hij luistert eigenlijk helemaal niet zit overal aan waar hij niet aan mag en als ik dan wat zeg erover dan gaat ie nog ergere dingen doen of hij gaat huilen alsof hij zwaar mishandeld word. Ook met eten smeert hij zich helemaal onder dat ik hem soms 3 keer per dag in bad moet doen. En dan wil ik hem zelf het eten geven en word hij boos want hij wil het zelf doen. Het is echt een en al drama hier. De buren zullen wel denken dat hier de kinderen door het huis vliegen omdat hij zo hard schreeuwt en ik er ook nog boven het gehuil te horen ben haha. Als ik hem ervoor straf gaat hij me uitlachen:$ ik kan hem echt nergens mee straffen want meneertje vind het o zo leuk

2. Skye

Skye Niet meer actief

Twee is Nee zeggen ze toch altijd. Nou dat ik wel goed te merken bij jou denk ik. Zo cliche...........maar het gaat echt over

3. sitara

sitara Bekend lid

16 jan 2009
    528
    1
    0
    ja, ik denk ook wel dat als je consequent bent en blijft proberen dat het over gaat (heb zelf geen ervaring, mijn ukkie is ng maar 3 maand dus wil ik niet te luid iets stellen hoor) mar hoor vaak dat het idd een fase is, typusch voor die leeftijd

xxx

4. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja zal wel een fase zijn de oudste heeft dit nooit gehad die luisterde met 1,5 al heel goed en begreep het woord nee. Nu hij ook niet meer in de middag slaapt valt het zo erg op.

5. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Probeer om niet teveel in een negatieve spiraal te komen van de hele dag corrigeren en mopperen want dan word het erger. Begin iedere dag opnieuw en positief. Veel complimentjes geven als hij wel lief speelt en luisterd en eet. Daarna de negatieve dingen als dat kan negeren en uitleggen en dingen uitleggen waarom je het niet leuk vind. En met veel spelletjes, liedjes en humor kan je je dwarse dreumes weer lief krijgen. Het duurt een tijd maar het gaat over. Succes!

6. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    Mamabeer zou het niet kunnen dat hij wat van slag is door al het gedoe met Quinn en alle aandacht die Quinn hiermee krijgt?

7. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja dat zou ook nog eens kunnen ja. Want voordat Quinn er was, was hij best rustig. Al merk ik niet dat hij jaloers is hij overlaat Quinn met kusjes en wil flesje geven en hem vasthouden want hij zegt dat het hem z'n baby is en niet van mama haha

8. foekie83

foekie83 Actief lid

25 okt 2009
    312
    0
    0
    vooral geen aandacht aan zijn huilbuien geven ,zegge warom iets niet mag heel duidelijk, zorgen dat die je aankijkt gewoon dwingen en dan zegge je hebt een time out van 5 min in de gang....(hier is het nog de box) hoe hard die ook tekeer gaat je mag er geen aandacht aan geven ,na 5 min zeg je dat zijn straf er zit en vraag je om een knuf ...herhaal dit zo vaak als nodig is , mischien wel 20x! maar hou vol en dan gaat die inzien waar de grenzen liggen, het feit dat die je uitlacht zegt al dat het een bijdehandje is haha
    ze hunkeren in deze leeftijdcat. naar grenzen , en jij en je man zijn de enigste die die belangrijke rol kunnen geven suc6!

9. foekie83

foekie83 Actief lid

25 okt 2009
    312
    0
    0
    ze wel erbij waarom die op de gang moet bv.... was ff vergeten toe tevoegen

Deel Deze Pagina