word er een beetje gek van ..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lena8, 29 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lena8

lena8 Lid

19 jun 2006
    49
    0
    0
    ik word er helemaal gek van ...heb 1 echte miskraam gehad en 1 waarvan ik niet wist dat ik zwanger was ben nu weer zwanger en as dinsdag hebben we de eerste echo...had vorige week iets van rossig/bruine afscheiding dat was na 2 dagen ook over maar vandaag echt ietsie roder.nu ben ik goed verkouden en nies heel veel weet iemand of dat hier iets mee te maken kan hebben?
    heb meteen gebeld naar de gyn en zei sorry maar word er zoooooooooo gek van kan het morgen nog maar nee dus .....ik wil nu gewoon weten of het goed is of niet ...en het is niet echt buikpijn maar gewoon een zeurderig gevoel gelukkig niet hetzelfde gevoel als toen...
    sorry voor het warrige vehaal maar moest het ff kwijt en hoop dat iemand anders ook zoiets heeft meegemaakt....

groetjes lena

2. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

28 jun 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    van afscheiding heb ik geen last gehad...
    heb wel erg veel last van niezen tijdens me zwangerschap.. nog steeds trouwens...

en buikpijn... Ik heb HELE erge buikpijn gehad....
    zo erg dat ik dagt dat ik zwaaaaar ziek was....

3. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Mijn verloskundige zei dat je baarmoeder zo goed doorbloed is, dat er bij even flink hoesten al een adertje kan knappen.
    Dus of je niezen er iets mee te maken heeft? Ik weet t niet, zou kunnen.

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    nou ik heb precies hetzelfde gehad als jou , toen was ik 7 weken, en het enige wat ze me konden zeggen was afwachten, zolang het maar geen helder rood bloedverlies was in combinatie met krampen.

ik heb het verder tot ruim een week geleden gehad, en 3 echos gehad. waarop alles goed was. en net bij vk geweest en het hartje geluisterd.
    je hoort het best vaak dat mensen bruinverlies hebben, dus zolang het niet rood is moet je je niet te veel zorgen maken (ik weet makkelijker gezegd dan gedaan) en de ongesteldheid achtige krampjes horen er ook bij, dat is je baarmoeder die oprekt.

Deel Deze Pagina