Omdat ik zoveel moet overgeven hele dagen heel veel hoofdpijn. Nu neem ik soms een paracetamol omdat dat volgens mijn schoonzusje gewoon mag. Toch vraag ik me af hoeveel je op een dag of week mag innemen? De hoofdpijn is zo erg dat ik soms niet eens mijn hoofd kan neerleggen of misselijk word van de pijn. Wie o wie kan mij helpen?
Hoeveel paracetamol mag je nemen? - Volwassenen: Je mag tot maximum 3 gram paracetamol nemen per dag. Belangrijk is hierbij dat je steeds op regelmatige tijdstippen de pijnstiller neemt (bv. 500 mg om de 4 uur) en niet wacht tot je teveel pijn hebt. - Voor kinderen zijn specifieke vormen voorzien (suppos, siroop, ...). De dosis voor kinderen dient aangepast te worden aan leeftijd en gewicht. Bespreek dit steeds met uw apotheker. succes
ik heb geen idee maar mij is verteld liever helemaal niet...je kunt natuurlijk altijd alternatieve geneeswijze proberen of gewoon naar de drogist gaan en iets homeopatisch ophalen maar in eerste instantie zou ik gewoon de ha vragen ... groetjes lena
gewone simpele paracetamol mag je gewoon gebruiken tijdens de zwangerschap http://www.ziekenhuis.nl/index.php?cat=medicijngids&medgids=question&id=6123
ik heb er ook gebruik van gemaakt tijdens zwangerschap... soms is het gewoon niet te houden... dus heb je last neem een para maar met mate