Drie dagen na de uitgerekende datum. Hij wilde met exact 37 weken al komen maar veranderde halverwege van gedachten hahaha
Ja, bij de eerste op de uitgerekende datum, een spontane bevalling. Bij de tweede met 40+2, ingeleid.
Bij de vierde op de uitgerekende datum bevallen, maar het is wel met een beetje hulp geweest hoor. Rommelde al wel de hele dag, maar wil de niet doorzetten en toen dus vliezen gebroken en uiteindelijk een infuus. Bii de eerste ben ik bevallen met 41+3, bij de tweede: 39+3, de derde 39+4 en deze keer wachten we het af, maar ik hoop toch niet de 41 weken te halen als ik eerlijk ben, vind het nu al behoorlijk pittig en moet nog krap 9 weken.
Ik had bij de afgelopen zwangerschap heel duidelijk mijn eisprong gevoeld en was volgens eigen berekening op 18 december uitgerekend. Met de echo ben ik op 17 december gezet. De kleine is op 18 december geboren, dus wel precies 40 weken na de eisprong!
Weet nog dat de vliezen braken om 0.15 met 39.6 en dat ik dacht.. Doe maar niet op de uitgerekende datum, dan duurt het tenminste minder dan 24 uur. En die wens werd waarheid want om 8.31 bevallen. Nu voor de tweede gaan we het zien..
Mijn 1e is met 39+6 om 20.00 geboren, op 4 uurtjes na dus niet op de uitgerekende datum. Mijn 2e is met 40+0 om 14.55 prachtig op de uitgerekende datum geboren. Nu ik zwanger ben van nummer 3 ga hecht ik toch wel erg aan die uitgerekende datum
Ik ben beide keren voor de uitgerekende datum bevallen. Eerste met precies 35 wk ingeleid ivm zwangerschapsvergiftiging. Tweede met precies 39 wk ook ingeleid ivm gebroken vliezen en geen weeen krijgen.