Bij mijn personeelsfeesten niet. Het is altijd 'savonds, dus dat gaat niet. Plus dat wij met 80 mensen werken, en als iedereen zijn/haar kinderen meeneemt en ook nog de partner wordt dit veel te veel. Bij mijn vriend is ze 2x meegeweest, maar die heeft ook maar 7 (directe) collega's. Zijn baas heeft ook een kind en van de rest mochten de partners mee.
Dat hangt er vanaf wat we gaan doen... Meestal niet eigenlijk. Maar a.s. vrijdag gaan we kerstshoppen met z'n allen (gewoon in het dorp waar ik werk, is in plaats van kerstpakket) en een drankje doen en nu neem ik hem wel mee!
Het is een klein bedrijf, we gaan samen eten en er is een dans workshop. Ik hoorde dat bij het laatste feest ook kinderen mee waren, dus vandaar dat ik benieuwd was of meerdere mensen dit deden.
als jij rustig kunt dansen en uiteten met een kind van 2 1/2 zou ik haar meenemen, maar anders niet. Ik persoonlijk zou het niet doen. Ook wel even lekker, iets voor jezelf toch...
Normaal niet, zoals met etentjes etc. Echter hebben we in augustus een bbq gehad bij onze werkgever thuis. Alle partners en kinderen mochten toen ook mee. Was super gezellig, we hadden goed weer dus alle kinderen waren heerlijk aan het spelen met elkaar.