Op mijn 18e verjaardag het donorformulier ingevuld. Vond het iets wat ik gewoon moest doen. Inmiddels mijn vriend overgehaald om een keuze te maken (of dat nou doneren is of niet, ik wil de keuze niet voor hem maken) en gelukkig koos hij voor doneren. Ben zo trots op hem! Bloeddonor ben ik niet, naalden zijn NIET mijn vriend! Brrrrrrr.
Ik ben geen donor. Ik heb een keer gehoord of gelezen dat wanneer je bijvoorbeeld je hart of longen weggeeft. Je in je volgende leven daar last van gaat krijgen. Bijvoorbeeld hart klachten ofzo. Ik weet het is ook bijgeloof maar dat is me zo bijgebleven dat ik me nog steeds niet heb aangemeld.
ja, ik ben donor. Je mag alles van me hebben. Zou mooi zijn he, dat je zelfs na je dood nog iemand kunt redden...
ohja, mocht ik in een volgend leven hartklachten krijgen omdat ik in het vorig leven mijn hart heb afgestaan, dan hoop ik dat ik tegen een donorhart aanloop....
Oh, maar daar zien ze niks van hoor. Het is niet zo dat ze je gezicht afpellen Ze zorgen echt wel dat je er netjes bijligt.
Van mij mogen ze okk alles hebben. Toen mijn man en ik nog niet getrouwd waren heb ik hem overgehaald een formulier in te vullen, ongeacht zijn keus. Ik wilde namelijk de keus hebben voor hem (als hij die zelf niet maakte) ipv zijn ouders. Die zijn nogal ouderwets en zouden denk ik nee hebben gezegd.