Nee niet hier. Alle 4 blauwe ogen, blanke huid. Alleen de kindertjes zijn (nog) blond terwijl wij donkerblond zijn.
Bekijk bijlage 623972 Bekijk bijlage 623973 Mijn kinderen nog een keer: Ik snap alleen niet waarom ze gedraaid worden
Hier allebei blond haar en blauwe ogen, dochter heel blond haar en blauwe ogen. Zo blond waren wij vroeger ook.
Mijn man is half Antilliaans (hij is vrij donker uitgevallen voor een half bloed) Ik zelf ben Nederlands (donker blond/ groene ogen) met ver Indisch bloed. We hebben 3 kinderen en alle 3 totaal verschillend: oudste dochter is licht getint met bruin stijl haar en bruine ogen. Zoon is blank (wordt wel heel snel bruin) met blond stijl haar en blauwe ogen. Jongste dochter is ook blank (en wordt ook snel bruin) met donker blond krullend haar en groene ogen. We hebben altijd veel bekijks.. je ziet mensen echt denken: hoe zit dat? Haha Of er wordt gewoon gevraagd: zijn ze allemaal van dezelfde vader?
Ik ben Nederlandse, Blonde haren blauwe ogen. Man is marokkaans, donkerbruin haar en donkere ogen. Oudste zoon is donkerblond met bruine ogen, jongste zoon is lichtblond met groen/bruine ogen en dochter is vooralsnog donkerblond/bruin met bruine ogen (kopie van de oudste eigenlijk). Heb heel veel foto's gemist, jammer!
Dat kan nog komen Vriend van mij had tot zijn 18e geen een krul , nu zit z'n hoofd er vol mee. Houd vertrouwen, haha
Hier ook een gemixt stel. Ik ben licht getint, groen bruine ogen en heb donker bruin haar. Man is blank, licht bruin haar en blauwe ogen en zoon is heeeel licht getint, grijs groene ogen, donker blond haar!