Hier ook hoor. Ik ben half Spaans ( snel bruin, donker haar, donkere ogen). Man is hoogblond, blauwe ogen. Onze donor was volbloed Spaanse, qua uiterlijk gematched aan mij. Onze dochter heeft een lichte huid en is blond. Moet wel zeggen dat ze inmiddels donkerblond is geworden. Ogen zijn grijs met een beetje bruin. Maar ze ziet er hartstikke Nederlands uit, dus donkere genen overheersen in dit geval ook niet .
Mijn vriend is Italiaans met zwart, krullend haar en geel/groenige ogen. Ik ben blond en heb blauwe ogen. Ben heel benieuwd hoe onze eerste beeb eruit zal zien
Aaaah heb alle foto's gemist . Jullie hebben vast allemaal prachtige kinderen!! Dit topic maakt mij nóg nieuwsgieriger naar ons eigen multiculti mixje straks
We wonen wel in Spanje ja maar zijn een andere mix.jouw dochter is prachtig zeg, ik vind het toch ook een Spaans typje
Ja gemengd stel (NL-EN(NZL)) voornamelijk qua taal hihi , geen mix qua huidskleur . Prachtige kindjes van degene waar ik de foto nog van kan zien
Mijn ex is een kwart Spaans en heeft donker bruine ogen, zwarte wenkbrauwen en zwart haar. Is snel bruin en houdt Hey hele jaar een tintje. Onze dochter heeft precies datzelfde van haar vader. Altijd bruinig, bos met dik donker haar en prachtig bruine ogen. Ikzelf pure Hollander met groene ogen en bruin haar
Man is half Turks, half Nederlandse (zwart haar, tintje en bijna zwarte ogen) Ik Nederlandse (blond, bleke huid en blauwe ogen) Gevolg dat we een blonde dochter hebben met blauwe ogen en bleke huid (meer wit haha ) Zoon zwart haar, bijna zwarte ogen en licht getinte huid.
Ja, hier ook! Ik hoogblond, blauwe ogen en sproeten. Man is Portugees, donkere ogen en donker haar en wordt snel bruin. Onze dochter heeft alles van papa; diepe bruine ogen, bruin haar (nu blonder door de zon) en wordt mega snel bruin. Ben heel benieuwd hoe onze zoon er uit gaat zien
Qua kleur niet gemengd maar wel afkomst. Hij is Duits met bruin haar, bruine ogen, ik Nederlands, donkerblond met groene ogen. Hoop eigenlijk bij ons eerste kindje mijn ogen en zijn haarkleur