Hallo ik ben nieuw hier. En pas net gestopt met de pil. Om eerlijk te zijn ben ik nu al aardig ongeduldig.
wil ook graag ff reageren... ik ben er namelijk ook heel erg mee bezig. heb laatst echt helemaal na geplozen hoe de eierstokken en de baarmoeder en zo helemaal werkt... mijn man vond het verschrikkelijk dat ik er zo mee bezig was, want het zal alleen maar tegen je werken. maar sinds deze maand kan hij ook niet meer wachten en moet er van hem om de dag worden geklust. maar je word er gek van, als je weer je ongi hebt..
Hallo, ik zit ook in ronde 4 voor ons eerste kindje. Ik ben er ook heel erg mee bezig, zit elke dag wel even op een forum. Ik temp sinds deze maand ook en doe ovulatietesten, dus daardoor ben ik er ook meer mee bezig. Wij klussen wel bewust op de vruchtbare dagen, voor zover we weten wanneer die zijn. Kan tot nog toe niet echt mijn eisprong vinden.. Dacht dat ik 'm gevonden had, maar volgens FF nog niet. Ik maak me daar ook best wel eens zorgen over.
Volgens mij zitten de meeste mannen zo in elkaar, dat ze niet helemaal kunnen begrijpen dat je er zo druk mee kan zijn. Mijn vriend kan er gelukkig wel om lachen, marr begrijpt het ook niet helemaal. Nu is dit pas mijn eerste ronde dus dan valt er ook nog wel om te lachen... Nou ben ik in het verleden wel altijd erg makkelijk zwanger geworden en ik heb er ook nooit last van gehad dat mijn ongesteldheid een poos weg bleef na het stoppen met de pil dus ik hoop dat het nu ook zo voorspoedig verloopt. Al "probeer" ik mezelf wel in te printen dat het nu misschien een keer niet zo makkelijk gaat om de teleurstelling wat minder groot te maken als het niet gelijk raak is. Het lijkt me ook verschrikkelijk voor een vrouw als het allemaal zo lang duurt en de onzekerheid na verloop van tijd of het uberhaupt wel ooit zal lukken.
@ Joosie heb je nog gekeken of er iemand voor je wilt pendelen? Haha grappig toch, kunnen we kijken of het klopt.. @ Emma 21 hoe ben je er uiteindelijk achter gekomen dat je zelf geen eisprong krijgt. Maar nu met medicijnen gaat het super dan toch?